אטרקציות לאירועים קטנים מיוחדים

יותר ויותר אנשים פרטיים, כמו גם ארגונים ובתי עסק, בוחרים לערוך אירועים קטנים ומצומצמים מבחינת מספר המשתתפים. אירועים מסוג זה מאופיינים לרוב באווירה אישית ואינטימית יותר, מה שעשוי להתאים להעדפות של אנשים רבים ולאינטרסים של בתי עסק וארגונים.

מהן האטרקציות המיוחדות המתאימות לאירועים קטנים ומסוגננים ואילו עוד נקודות כדאי לקחת בחשבון בעת תכנון אירוע קטן על מנת שיהיה מוצלח? להלן מספר רעיונות לאטרקציות המתאימות במיוחד לאירועים מסוג זה –

 

הרכבי מוסיקה – אחת האטרקציות המתבקשות ביותר עבור אירועים מסוגננים ואפילו אקסקלוסיביים היא הרכבים שונים של מוסיקה אשר מנגנים במקום האירוע. הן עבור אירועים פרטיים והן עבור אירועים עסקיים להם אנו מעוניינים להעניק אופי מסוגנן ואלגנטי ניתן לשכור למשל את שירותיהם של הרכבי נגינה המנגנים מוסיקה נעימה, דוגמת הרכבים של מוסיקה קלאסית (כינור, פסנתר וכו'), כלי נשיפה המנגנים מוסיקה שקטה, או הרכבים מיוחדים אחרים. הרכבים אלו יכולים לנגן מוסיקת רקע נעימה לאורך כל האירוע, או לחילופין לתת סוג של הופעה, כחלק מהתכנית האמנותית של האירוע.

סוג נוסף של הרכבים מוסיקליים הפופולארי לרוב באירועים קטנים הוא של מוסיקה אתנית מסוגים שונים – נגנים המתמחים בכלי נגינה "אקזוטיים" מהמזרח הרחוק או ממקומות אחרים בעולם, כלים מרובי מיתרים (נבל, סנטור וכו'), כלי הקשה ייחודיים ועוד – כל אלו מעניקים אווירה מיוחדת וקסומה לכל אירוע באשר הוא.

 

אפטר פארטי אינטימי – אטרקציה מעניינת נוספת עבור אירוע קטן ומסוגנן היא "אפטר פארטי" (מסיבה קטנה ואינטימית יותר הנערכת לאחר שהאירוע המרכזי הסתיים), אותה ניתן לערוך הן במקום בו נערך האירוע עצמו והן במיקום אחר. במידה ואתם מעוניינים באפטר פארטי מהנה בלי לזוז יותר מדי, כדאי לחפש מקום לאירועים קטנים אשר מכיל כמה אזורים שונים, כך שתוכלו להשתמש בחלק מהם על מנת לערוך את האפטר פארטי. ב"מסיבת המשך" מסוג זה אפשר להכניס אטרקציות המתאימות יותר לקבוצת האנשים המסוימת הנשארת לאחר האירוע המרכזי, דוגמת אלכוהול מסוג אחר, משחקי חברה שונים המתאימים יותר להרכב זה של אנשים או אפילו אטרקציות מוכרות יותר דוגמת קריוקי וכו'.

 

מופע שהילדים אוהבים – אטרקציה לבר מצווה – אנשים רבים עורכים גם אירועי בר/ת מצווה קטנים יחסית, וגם עבורם ניתן לתכנן אטרקציות מתאימות. לדוגמה – מופע של כוכב נוער האהוב במיוחד על ילד/ת השמחה וחבריהם. חשוב לוודא כמובן כאשר מחפשים מקום לבר מצווה קטן כי ניתן לערוך מופע (או כל אטרקציה רלבנטית אחרת) במקום זה.

 

אטרקציות לילדים באירועים קטנים – אירועים מסוגננים וקטנים הם לרוב שקטים ורגועים יותר מאירועים "רגילים". הילדים המגיעים עם הוריהם לאירועים כאלו עלולים להשתעמם. לכן קיימות שלל אטרקציות שניתן להזמין לאירועים קטנים יחסית, במטרה להעסיק את הילדים לאורך חלק מזמן האירוע, ולגרום להם ליהנות לא פחות מאשר למבוגרים. דוגמאות לאטרקציות כאלו כוללות למשל מופע של בועות סבון, מופעים של אומנים דוגמת קוסמים או זמרים/שחקנים המעלים מופע ילדים קצר, פינות יצירה בהן יכולים הילדים ליצור יצירות אומנות אשר גם יישארו להם למזכרת מהאירוע ועוד.

 

המקום הוא האטרקציה – גם המקום המארח את האירוע יכול בעצמו להוות אטרקציה. דוגמה מצוינת לכך היא יקבים קטנים ופסטוראליים, הכוללים גם כרם קטן בו מגדלים את הענבים. מי שמחפש אחר מקום לאירועים קטנים בשרון וודאי ימצא כמה אפשרויות כאלו, כאשר גם באזור ירושלים והדרום ניתן למצוא דברים בסגנון.

כאשר האירוע נערך ביקב פסטוראלי, ניתן להכניס אטרקציות הקשורות למקום עצמו. למשל – טעימות יין המיוצר במקום במהלך האירוע, הדרכות קצרות בנוגע למקום ולהיסטוריה שלו וכד'.

 

צייר מקצועי – אטרקציה זו מתאימה במיוחד לאירוע מצומצם מבחינת מספר המשתתפים. עמדה של צייר מקצועי אשר מצייר לאורך הערב את המוזמנים השונים, כך שהם יוצאים מן האירוע עם מזכרת מיוחדת שלבטח יתלו בביתם למשך שנים רבות (אחת הדרכים הטובות ביותר לגרום לאנשים לזכור למשך זמן רב את האירוע שלכם…). ניתן ללכת על ציורים מסוגים שונים, כאשר אחד הסוגים המוכרים יותר הוא קריקטורות, אשר תמיד יוצאות מצחיקות ומהנות. עם זאת, גם ציורים "רציניים" יותר ישתלבו מצוין באירוע קטן ומסוגנן, דוגמת ציורים ריאליסטיים וכו'.

 

שולחנות משחק ועמדות עם גאדג'טים מעניינים – אטרקציה מעניינת נוספת היא פינות עם גאדג'טים מסקרנים. למשל, עמדה של משקפי מציאות מדומה, בה יכולים האורחים להתנסות בטכנולוגיה מתקדמת ומעניינת במיוחד. דוגמה נוספת היא של עמדת משחקי מולטימדיה – עמדה עם מסך גדול בו ניתן לשחק משחקי ווידיאו שונים, לעיתים עם גאדג'טים נלווים כמו קסדות, רובים וכו' המהווים חלק מן המשחק. ללא ספק דרך מצוינת להעסיק את הילדים ולגרום גם להם וגם למבוגרים המשוגעים לדבר ליהנות מהאירוע הרבה יותר. בנוסף, שולחנות משחק הם אטרקציה שניתן למצוא כיום באירועים רבים, דוגמת שולחן סנוקר, פינג פונג, כדורגל שולחן או הוקי אוויר.

 

לסיכום, ישנן אטרקציות רבות שניתן להתאים לאירועים קטנים ומסוגננים. ביניהן אטרקציות שקטות ונעימות, אך גם כאלו מעט תזזיתיות יותר, שיכולות להשתלב גם באירוע אינטימי, אם מציבים אותן בזמן הנכון ובמקום הנכון באירוע. בכל מקרה, אטרקציות אלו מוסיפות המון לכל אירוע.