חגיגת בר מצווה – אפשר לחגוג גם אחרת

על פי ההלכה, בר המצווה הוא יום בו הילד הקטן, שעד לפני רגע עוד התרוצץ מתחת לסינר אמו, הופך לגבר צעיר, ולא זו בלבד, אלא מדובר בגבר צעיר אשר מחויב בקיום כל מצוות התורה. יום המעבר מילדות לבגרות, הוא יום מיוחד, מעין ציון דרך, ועל פי רוב, נהוג לחגוג אותו בקול שופר ותרועה. יחד עם זאת, לא פעם עולה הרצון, לחגוג בקטן, מבלי הדאגות והלחצים המלווים את הפקתו של אירוע גדול, בחגיגה קצת יותר אינטימית, ששמה את הבן החוגג במרכז, אליה יגיעו רק המוזמנים הכי קרובים.

בחירת מקום לבר מצווה

אם החלטתם לחפש מקום לאירועים קטנים על מנת לחגוג את בר המצווה, והחלטתכם מלווה בחששות לגבי אופי האירוע, לידיעתכם ניתן לבחור במקום ייחודי, המעוצב בצורה עדכנית וחכמה ועל כן לא יותיר את האורחים שלכם אדישים. חשוב לציין, כי בניגוד לאולמות או גני אירועים גדולים, במקומות המיועדים לאירועים פרטיים, כמו אולמות היקב, תזכו ליחס אישי וליווי צמוד, מצד צוות מקצועי שהוקצה במיוחד לצורך ניהול האירוע שלכם. לא מדובר באנשים חיצוניים אשר אין להם דבר או חצי דבר עם מקום האירוע, אלא באנשי צוות מקצועיים, אשר זהו תפקידם והם מבצעים אותו על בסיס יומיומי. הצוות המקצועי שלנו מנוסה בהפקת כל סוגי האירועים, בין היתר, אירועי בר מצווה, וילווה אתכם שלב שלב בתכנון האירוע, החל מקביעת אופי האירוע והאווירה הרצויה ועד לפרטים הקטנים כמו ארגון סידורי הישיבה.

חגיגה קולינארית משכרת חושים

אנו ביקבי בנימינה, פותחים את שערי היקב במיוחד עבורכם. אם אתם מחפשים מקום לאירועים קטנים בשרון, קחו בחשבון שאולמות היקב, מכילים שלושה אולמות בעלי ניחוח אירופאי, כיאה לברון רוטשילד, מייסד המקום. התפריט שמיועד לבר מצווה הנו התפריט של מסעדת היקב עצמה, העשיר במאכלי גורמה מפתיעים וכשרים ואתם יכולים לבחור בין תפריט חלבי לתפריט בשרי, שיוגש בליווי יין משובח ואיכותי. מלבד האווירה הייחודית השורה במקום, והנוף שמשתרע מלפנים, לחגיגת בר מצווה ייחודית, שלא תשכח למשך שנים, ניתן לשלב גם סיור ביקב, הדרכת יינות, או סדנת טעימות של מיטב היינות האיכותיים.

 

להזמנת מקום לבר מצווה באולמות היקב יש לפנות למחלקת הזמנות בטלפון- 04-6107530