טיפים לבחירת מקום ליום הולדת 18

יום הולדת 18 הוא אירוע מכונן בחייהם של כל הצעירים במדינה. רגע אחרי סיום בחינות הבגרות ורגע לפני הגיוס אפשר לחגוג עם כל החברים והמשפחה מסיבת יום הולדת מרגשת ומיוחדת במינה. יש מקומות רבים המתאימים לימי הולדת ולרוב את המקום בוחרים לפי כמות האורחים ובהתאם לסגנון האירוע. לכן, חשוב מראש להחליט האם מעוניינים באירוע קטן ואינטימי במסעדה משובחת עם מנות שף נפלאות ויין איכותי או באולם אירועים קטן בו ניתן גם לרקוד ולהזמין אטרקציות שונות.

כאמור, מקום ליום הולדת ניתן לבחור לאחר שמחליטים על כמות המוזמנים ועל סגנון האירוע. צעירים רבים המגיעים לגיל 18 מעוניינים לחגוג את יום ההולדת שלהם בחגיגה עם כמה עשרות חברים ובני משפחה לכן עליהם לחפש מקום לאירועים קטנים שמציע אווירה יוקרתית ואינטימית בעוד צעירים אחרים יעדיפו לחגוג את יום ההולדת עם מספר מצומצם של חברים ו/או בני משפחה לכן הם יבחרו מסעדה איכותית המגישה מנות שף איכותיות בסגנון הקולינרי האהוב עליהם.

מסיבת יום הולדת ביקב

כאשר מחפשים מקום ליום הולדת חשוב לתכנן מראש את האירוע ולהחליט האם מעוניינים במקום יוקרתי ואלגנטי שמציע גם אטרקציות מיוחדות. כך למשל, במתחם האירועים של יקבי בנימינה ניתן לחגוג את יום ההולדת באחד מתוך 4 אולמות בגדלים שונים, כולם מצוידים היטב במערכת הגברה, במערכת תאורה ובציוד מולטימדיה חדשני ומתקדם. בנוסף, לאחר הגעת כל האורחים ניתן לצאת לסיור מודרך בכרמים וביקב, ליהנות מטעימות של יינות משובחים, לקבל הסברים מיינן מקצועי והשתתף בתהליך הפקת היין, חוויה נפלאה ומשכרת. בנוסף, צוות המקום מסייע לצעיר ולבני משפחתו לבחור באטרקציות מיוחדות כדי לשדרג את חגיגת יום ההולדת ולהפוך אותה לאירוע מושלם ובלתי נשכח.

מקום ייחודי

כאשר מחפשים מקומות לאירועים קטנים חשוב לעיין באתר של המקום כדי להתרשם מגלריית התמונות ולאחר סינון ראשוני מומלץ לבקר במקום לפני שסוגרים על תאריך למסיבת יום הולדת 18 כדי להתרשם בעיניים מהמקום, מהאווירה, מהניקיון ובמיוחד מהייחודיות שלו. במתחם האירועים של יקבי בנימינה לא ניתן שלא להתפעל מהמקום הייחודי כיוון שאולמות האירועים נמצאים במבנה ישן אך משופץ ומסביב למקום כרמים, מרחבים פתוחים, צמחייה ירוקה עשירה והיקב עצמו תורם לאווירה המיוחדת שעוטפת את האורחים.

יקבי בנימינה מציעים מתחם של אירועים קטנים ואינטימיים עם אווירה יוקרתית ופסטורלית, ובמקום קייטרינג משובח ומסעדה כשרה עם שף מקצועי המציע מנות גורמה נפלאות. למסיבת יום הולדת באולם האירועים ניתן לתכנן תפריט כשר חלבי או בשרי המלווה ביינות נפלאים מתוצרת היקב המוביל.

לסיכום, כאשר מחפשים מקום לחגוג בו יום הולדת 18 יש להקפיד על ייחודיות המקום, השירות, התפריט והאטרקציות, ומתחם האירועים של יקבי בנימינה עונה על כל הדרישות ומציע פינוקים רבים וצוות מסור ומקצועי המלווה את הצעיר ומשפחתו לאורך כל שלבי הפקת חגיגת יום ההולדת ובמהלך האירוע עצמו, וכל זאת ועוד במחיר שפוי.

 

להזמנת מקום ליום הולדת באולמות היקב יש לפנות למחלקת הזמנות בטלפון- 04-6107530