בראוניז עם ליקר שוקולד מבית יקבי בנימינה

אחת הדרכים היצירתיות, המעניינות והטעימות ביותר להשתמש בליקרים מסדרת הליקרים החגיגית שלנו, היא לשלבם בעוגות ומאפים שונים.

לכבוד חג פורים אנו רוצים להציע לכם אפשרות מתוקה וטעימה במיוחד – בראוניז שוקולד עם אגוזים ופירות יער, המכיל את ליקר השוקולד המשובח שלנו. הליקר החריף ומעט עוקצני משתלב באופן מצוין עם השוקולד המריר, כאשר אגוזי פקאן קלויים ואוכמניות בעלות חמצמצות טבעית מאזנות את המנה אשר הופכת לקינוח אלוהי של ממש, בעל טעם מרשים וחזק, אך עם זאת בוגר.
הקינוח המתקבל הוא עשיר ביותר, בעל טעם עמוק וחזק של שוקולד עם "הפתעות" חמצמצות, אשר יככב בכל ארוחת חג או משלוח מנות איכותי ומושקע.
ומעבר לכל זה – מדובר במנה שדורשת מעט מאוד עבודה וזמן. קינוח החג האולטימטיבי!

כאן תמצאו את המתכון המדובר לבראוניז המשובחים אשר לא ישאירו אף אחד מן הטועמים אדיש. המתכון הוא של רחלי קרוט – בשלנית מדופלמת בעלת טור המתכונים השבועי "משהו טעים".
המתכון פשוט מאוד להכנה. לאחר שאספתם את כל המצרכים, תידרשו לעבודה של לא יותר מעשר דקות, ואז כחצי שעה עד ארבעים דקות בתנור. התוצאה המתקבלת היא כאמור מעדן מלכים אשר לא היה מבייש את הקונדיטוריות המפורסמות ביותר.

בראוניז

-מתכון- רחלי קרוט

ליקר השוקולד המשמש להכנת הבראוניז הוא חלק מסדרת הליקרים החגיגית של יקבי בנימינה, הכוללת ליקרים מעניינים נוספים אשר יכולים להשתלב היטב בעוגות ומאפים מושקעים. בסדרה תוכלו למצוא בין השאר ליקר לימונצ'לו, ליקר בננה, ליקר טריפל סק, ליקר תפוח, ליקר קרם דה קסיס, ליקר וישניאק וליקר אמרטו.

בראוניז וליקר