אירוע עסקי ללקוחות ולספקים

אירועים עסקיים הם אלמנט חשוב מאוד בהיבט הכלכלי של בית העסק, אך יותר מזה, אירועים אלו תורמים לתדמיתו של בית העסק, הצלחתו, פריחתו והיקף פעילותו מבחינה יצירתית ואיכותית. אירועים עסקיים נבדלים אחד מהשני במטרותיהם : ישנם אירועים שיהוו ערבי השקה ומיועדים לחגוג כברת דרך כלשהי, לעומת אירועים שיהוו בסיס לפתיחתו של מוצר או שירות חדש, ומיועדים להצגתם וליצירת שיתופי פעולה עתידיים עם ספקים ולקוחות שונים.

כמו בכל אירוע, גם כאן, בחירת מקום האירוע היא משמעותית ומכרעת להצלחתו של האירוע, ובמיוחד כאשר מדובר על אירועים עסקיים שאמורים לשקף יוקרתיות ואיכות. ביקבי בנימינה ניתן למצוא את שלל המאפיינים, שעונים על מיקום ראוי ומכובד לאירוע שכזה וביניהם, נוף כפרי ומשכר, תפריט איכותי וייחודי וצוות מקצועי, שבאפשרותו להתאים את האווירה במקום אל האירוע הנבחר.

אילו אלמנטים צריכים להיות באירוע עסקי שכזה על מנת להפוך אותו לאירוע מוצלח?

כמות האנשים, האווירה והתפריט מקום האירוע

המבנה של מיקום האירוע אותו תבחרו הוא אלמנט חשוב ביותר להצלחתו של האירוע, ומילת המפתח בבחירה של מיקום מתאים היא התאמה למאפייני האירוע שלכם מבחינת כמות האנשים ומבחינת האווירה שאתם רוצים ליצור.

  • כמות אירועים עסקיים יכולים להיות ימי עיון, כנסים, אירועי השקה, אירועי פרסום וקידום וערבי יוקרה. אירועים עסקיים שנועדו ללקוחות ולספקים יהיו מורכבים בדרך כלל מאוכלוסייה שלא מכירה אחד את השני, ולכן, חשוב ליצור אווירה אינטימית, קלילה ונינוחה על מנת לקדם את מטרת האירוע. על כן, יש לדאוג שהמקום אותו אתם בוחרים יתאים לכמות המשתתפים המתוכננת וייצור בה את האווירה האינטימית מצד אחד והאווירה הנינוחה והמשוחררת, מצד שני. ביקבי בנימינה תוכלו למצוא שלושה אולמות שיכולים להתאים לאירועים שכאלו, וליצור את השילוב המתבקש לאירוע עסקי עבור לקוחות וספקים.
  • אווירה הנינוחות, הקלילות והאינטימיות הם מאפיינים שניתן ליצור איתם מתוך האוכלוסייה המרכיבה את האירוע, אך באירועים ללקוחות וספקים, מרבית האנשים לא יכירו אחד את השני ולכן, למקום האירוע יש חשיבות רבה ביצירת אווירה טובה. ביקבי בנימינה תוכלו למצוא אווירה כפרית ומשכרת ואולמות חגיגיים ואיכותיים, מה שיוצר אווירה רגועה ומאפשר לאנשים להתחבר אחד עם השני וליהנות מהאירוע. כמו כן, עיצוב האולמות והיקב עצמו בנויים בצורה מזמינה וחמה, אשר משרה אווירה רגועה ומשחררת וכן, העיצוב יוקרתי ומרשים, מה שיהפוך את האירוע שמייצג את בית העסק, לכזה.
  • תפריט בבחירת מיקום האירוע יש לדאוג כי התפריט יתאים למטרה אותה מנסה האירוע העסקי לקדם, כלומר, לא כל אירוע עסקי ירצה למקד את האוכל במרכזו ולכן ידרשו גם תפריטים שונים, כמו תפריטים מותאמים אישית, כשרים, בשריים או חלביים. ביקבי בנימינה תוכלו למצוא קייטרינג שכזה, אשר שייך למקום עצמו ולא מוזמן דרך חברה חיצונית, מה שקושר את האוכל אל מקום האירוע ויאפשר למוזמנים שלכם ליהנות מאוכל מצוין ולהתמקד במטרות האירוע.

 

 

להזמנת מקום לאירועים עסקיים באולמות היקב אנא פנו למחלקת הזמנות בטלפון- 04-6107530