רעיונות לאירוע עסקי ביקבי בנימינה

אירוע עסקי מוצלח אינו אירוע שבו שבו מדברים רק על הנושאים הקשורים לפעילות החברה ועורכים ישיבה שכולה עבודה ועסקים. אל הנושאים החשובים והקריטיים האלו אפשר לשדך גם פעילות חברתית, שתרענן ותחדש את האנרגיות של היושבים והעוסקים במלאכה, תגבש את הצוות ותיצור מרווח נשימה חשוב ותחושה של הנאה.

ביקבי בנימינה למדנו להפוך אירוע עסקי לאירוע מהנה, עשיר בתוכן וטעים ביותר, כזה שמגבש, מאחד וגורם לכולם להנות, בלי לשכוח את הנושאים החשובים שעל הפרק. הנה כמה רעיונות שנשמח לשלב באירוע העסקי שלכם:

הפוגה משכרת עם סיור ביקב

בכל אירוע עסקי, גם אם מדובר בישיבת צוות מיוחדת או באירוע גיבוש, צריך לצאת קצת מהשגרה ולזכות בהפוגה מהשגרה. אירועים עסקיים ביקב משלבים גם הפוגה מהנה במיוחד, שבאה לידי ביטוי בסיור בתוך חלל היקב הותיק של בנימינה, הדרכה שמספרת את סיפור היקב ושופכת אור על תהליך ייצור היין ובסופה גם מפגש טעימות עם יינות משובחים מהתוצרת של היקב.

סיורים באיזור בנימינה

האיזור שבו נמצאת המושבה בנימינה, הוא איזור ירוק, פסטורלי וקסום במיוחד. מהמדרחוב של זכרון יעקב ועד לבתים הותיקים של בנימינה, ביניהם ביתו של הפזמונאי אהוד מנור שגדל במושבה, נחל התנינים שזורם בסמוך, עתיקות קיסריה המרתקות ועוד ועוד אטרקציות ואפשרויות לסיור עם הצוות. נשמח לארח אתכם באולמות היקב אחרי או לפני הסיור שלכם באיזור ולסייע במידע ובתיאום.

אמצעים להעשרת אירועים עסקיים

באולמות יקבי בנימינה מתקיימים כבר שנים רבות אירועים עסקיים, אנחנו מציעים לכם להעשיר את האירוע בהקרנה של מצגות, סרטים או קיום הרצאות. יש לנו את כל הציוד הדרוש כדי להוסיף את הערך המוסף הויזואלי החשוב הזה לאירוע שלכם ולהפוך אותו מאירוע שטוח לאירוע מלא בתוכן.

מוזיקה מעוררת את המחשבה

אצלנו ביקב מתקיימים לא מעט אירועים מוזיקליים הפתוחים לקהל הרחב בהזמנה. לקראת האירוע העסקי שלכם תוכלו להזמין אמן, מוזיקאי, להקה או נגן שילווה את האירוע עם מוזיקה או הפעלה מוזיקלית כלשהי.

שעת קוקטיילים להפגת הרצינות

אין כמו קוקטייל או יין טוב כדי להפיג מעט את הרצינות שכרוכה לעיתים באירועים עסקיים ולגרום למשתתפים להשתחרר קצת. ביקב מתקיימים טעימות יין מודרכות לאחר סיור ביקב, בהם טועמים ונהנים ביחד מתוצרי היקב.

אירוע עסקי לא חייב להיות רציני ומעונב. ביקבי בנימינה תופרים לכם אירוע מיוחד, מותאם באופן נקודתי ואישי לכל הצרכים של משתתפי האירוע ומארגניו.

להזמנת מקום לאירוע עסקי באולמות האירועים של יקב בנימינה יש לפנות למחלקת הזמנות בטלפון – 04-6107530