חוגגים אירועים פרטיים באולמות האירועים של היקב

במרכז המושבה היפה בנימינה, עם נוף לשדות ואווירה מיוחדת במינה, נמצאים האולמות של יקבי בנימינה. לצד כל הדברים הבסיסיים שצריך כדי להרכיב אירוע מוצלח: קייטרינג מוקפד, כשר, בשרי או חלבי, חנייה נוחה, מרחב וצוות מסור וקשוב, המקום משרה קסם על כל מי שנכנס אליו.

זוהי חזרה בזמן אל השנים שבהם היה כאן מפעל לייצור תמציות בושם מפרחי היסמין וההשפעה האירופאית של אנשי הברון רוטשילד שניהלו את המושבה התבטאה גם במבנים שמסביב. אולמות האירועים של היקב נמצאים בבניין מהתקופה ההיא ומציעים אווירה אלגנטית ואירופאית, בניחוח וינטאג'י מושלם עם הקפדה על הפרטים הקטנים – כמתבקש בכל אירוע עכשווי.

אירועים פרטיים באולמות היקב

באולמות של היקב אפשר לחגוג אירועים פרטיים באווירה אינטימית. את האירועים אפשר לחגוג באחד מתוך שלושה

האירוע כפי שרוצים. באירועים מסויימים ניתן לערוך את הארוחה בשולחן אחד ארוך ואילו באחרים ניתן לחלק את החדר לפי שולחנות, ממש כמו באירוע גדול. השינויים האלו מותאמים לפי גודל האירוע, אופיו והצרכים של מקיימי האירוע.

בין האירועים הפרטיים שאפשר לחגוג אצלנו ביקב בנימינה: ברית ובריתה, חגיגות בר מצווה או בת מצווה, מסיבות ימי הולדת וימי נישואין, חגיגות חתונת כסף או זהב וכל אירוע אחר במסגרת משפחתית או חברתית מצומצמת – עד 200 איש.

בכל אירוע אנחנו מקפידים לעצב את המקום בהתאם לדרישות הלקוח ומציעים תפריט לבחירה מתוך מגוון מנות המטבח שלנו.

אירועים עסקיים במסעדת היקב

לצד אירועים פרטיים מיוחדים ואינטימיים, אנחנו מאפשרים לקיים באולמות היקב גם אירועים עסקיים ואירועי לקוחות. בין היתר ניתן לקיים השקות, מפגשי לקוחות, ערבי חברה וערבי גיבוש וצוות. גם במקרה זה אנחנו משריינים ללקוחותינו את האולם המתאים בהתאם למספר המשתתפים באירוע, בוחרים את עיצוב השולחנות ואת התפריט המתאים לאירוע ומציעים כמובן שפע של יין מבית יקבי בנימינה.

במקום יש ציוד המתאים לאירועים עסקיים ואירועי חברה, בין היתר מערכת הגברה, תאורה, מקרנים ומסכים, שמתאימים גם למצגות ולהרצאות במסגרת פעילות עסקית וגם לשימוש במסגרת אירועים פרטיים.

בכל האירועים, העסקיים והפרטיים, אנחנו מקפידים על חלוקת השטח בהתאם לכל צורך.

טעימה מעולם היינות של בנימינה

לצד האירוע באולמות האירועים של היקב, אנחנו מציעים לשלב גם סיורים ביקב ופעילויות נוספות הקשורות ליין. במהלך הסיור ביקב נחשפים האורחים לעבודה המוקפדת משלב הבציר ועד לשלב בו היין יוצא אל החנויות. בנוסף, ניתן לשלב באירוע גם טעימות יין מודרכת ולהנות משעת קוקטייל עם ערך מוסף.

אולמות האירועים של יקב בנימינה קרובים לתחנת הרכבת של בנימינה ונמצאים בסמוך לצירי תנועה ראשיים.

 

להזמנת מקום לאירוע באולמות היקב יש לפנות למחלקת הזמנות בטלפון – 04-6107530