איך תבחרו מקום לחתונה קטנה

יותר ויותר זוגות צעירים בוחרים בימינו להתחתן בחתונה קטנה ואינטימית, ולא באירוע גדול ורב משתתפים. השיקולים לכך רבים ושונים, החל משיקולי תקציב וכלה באופי האירוע בו מעוניינים בני הזוג ליום המאושר בחייהם. לחתונה קטנה יתרונות רבים, ובראשם האווירה המיוחדת והאינטימית יותר השוררת באירוע קטן לעומת אירוע בעל מאות ואלפי משתתפים. על מנת למקסם יתרון זה וליצור אווירה נעימה וחמימה בחתונה קטנה יש לבחור בקפידה את גן או אולם האירועים בו תיערך החתונה.

חתונה קטנה

פונקציונאליות המקום באירוח אירועים חגיגיים

ישנם מקומות רבים בארץ הבנויים לארח אירועים קטנים ומצומצמים. עדיין, אין זה מבטיח לנו כי כל מקום המפרסם את עצמו כמושלם לאירוח אירוע קטן אכן יהיה אופטימאלי ופונקציונאלי לאירוח החתונה הקטנה שלנו. לדוגמה, עלינו להגדיר מראש את כמות האורחים (פחות או יותר), על מנת לדעת האם מקום זה בכלל מתאים. חתונה קטנה יכולה לכלול כמה מאות אנשים, או כמה עשרות בודדות במקרים מסוימים. קיים הבדל עצום בכל הנוגע לשירותים הבסיסיים אותם מספק המקום המארח, ויש לוודא כי הוא מסוגל לארח בנוחות את כמות המוזמנים לה אנו מצפים (מספר שולחנות ומקומות ישיבה, מספר תאי שירותים, גודל רחבת הריקודים וכד'). במילים אחרות, עלינו ליישר קו ולתאם ציפיות עם המקום המארח, ולוודא כי ההגדרות שלנו ל"חתונה קטנה" חופפות פחות או יותר.

אופי המקום וההרגשה המתקבלת בו

אחד הדברים החשובים ביותר בעת בחירת מקום לחתונה הקטנה שלכם היא האווירה הכללית המושרית באותו מקום, בין אם מדובר בגן אירועים, אולם שמחות או חצר גדולה של קרובי משפחה. כאמור, לא כל מקום המגדיר את עצמו כמקום לאירועים קטנים בהכרח יתאים לכם מבחינת האופי המושרה באותו מקום. לכן, בין אם אתם חולמים על חתונה קטנה בשרון בפרדס פסטוראלי או על אירוע באולם אירועים קטן ונחמד במרכז העיר, חשוב להגיע למקום כמה פעמים לפני כן, רצוי בעת שמתקיים בו אירוע. כך תוכלו לחוש בצורה האמיתית והאמינה ביותר את האווירה המתקבלת במקום בעת אירוע קטן, ולהבין האם זו האווירה עליה חלמתם לחתונה הקטנה שלכם.

מקום לחתונה קטנה

שיקולי עלות בבחירת מיקום לחתונה קטנה

פעמים רבות מתקבלת ההחלטה על חתונה קטנה מתוך שיקולי עלות. זוהי החלטה לגיטימית ונבונה, המאפשרת לזוג המתחתן לשמור על תקציב שפוי ונמוך יחסית, ולערוך אירוע אינטימי באווירה אישית ונעימה לחברים ובני המשפחה הקרובים. אך גם בתחום האירועים הקטנים ניתן למצוא טווח רחב יחסית של מחירים לגני אירועים, שירותי קייטרינג וכד'. חתונה קטנה מאפשרת לרוב מרווח נשימה ומקום רב יותר "לשחק" עם התקציב על מנת להתאים את החתונה לחתונת החלומות שלכם, גם ובעיקר בכל הנוגע לבחירת מיקום החתונה. למשל, תוכלו להרשות לעצמכם חתונה קטנה בשרון ביקב או פרדס פסטוראלי במיוחד, או לשכור גן אירועים "בוטיק" קטן ומעוצב במרכז העיר וכד'. גם כאן, כדאי לנצל את העובדה כי הולכים על חתונה קטנה וליהנות מכך שניתן לבחור מיקום אטרקטיבי ומיוחד כראות עיניכם.

 

להזמנת מקום לחתונה קטנה באולמות היקב נא לפנות למחלקת הזמנות בטלפון- 04-6107530