טיפים לבחירת מקום לאירוע עסקי

אירוע עסקי הוא אירוע ששונה במהותו מהאירוע הפרטי ומחייב אותנו לתכנון אחר מאירועים פרטיים. אירועים עסקיים יהיו בדרך כלל פורמאליים יותר, ודורשים אווירה שונה, שמושגת באופן אחר, אך עדיין דורשים בחירת מקום נכון עם שירות מעולה, אוכל טוב ותשומת לב לכל הפרטים הקטנים שיהפכו את האירוע העסקי שלכם להצלחה. אנחנו מציעים את הנוסחה הבאה: מקום קסום, קלאסי, מטבח מעולה שיהפוך גם את האירוע הכי רציני לחגיגה של ממש ושירות מבעלי ניסיון שיודעים איך להפוך את האירוע שלכם למושלם, תוך שמירה על כל הפרטים הקטנים.

האווירה במקום לאירוע עסקי לרוב תהיה מעט יותר פורמאלית, אבל זה כמובן תלוי באירוע שאתם תרצו. מומלץ לתכנן מראש: האם בהתחלה תהיה הרצאה, או נאום, האם בסוף? איך נרצה שהאירוע שלנו יראה? האם יש לנו עניין לעזור בגיבוש העובדים בחברה? האם מדובר בכנס למטרות לימוד והתעדכנות או שמה מדובר ביום שכולו חוויה לעובדים שלנו? לפי התשובות לשאלות האלה נוכל לבחור במקום הנכון, אחרי התייעצות עם הצוות. רצוי גם לבדוק את השירות שהצוות מעניק, שכן זה יכול להיות הפרמטר הכי חשוב בבחירת המקום. בכל זאת, בתכנון אירוע מושקעת השקעה כספית והשקעה רבה של זמן, וצוות טוב, מנוסה ומבין יכול לפתור חצי מהסוגיות שעומדות בפנינו באירוע כזה.

אחרי שתכננו את מהלך האירוע והתייעצנו עם הצוות, רצוי לבדוק מה המקום עצמו מציע. משום שאירועים עסקיים לחברות הם נדירים, הבחירה במקום קסום, כמו ביקבי בנימינה שנמצאים בלב שדות יסמין ומוקפים ביופי רב, עם אולמות שיכולים להיות מושלמים לאירוע שלכם ואפשר תמיד לסמוך עליהם שיהיו קלאסיים אך גם שיקיים, היא בחירה נהדרת, ולו רק משום שהבחירה לעשות את האירוע העסקי שלכם במקום מרוחק מעט מהמשרדים יכול לעזור להצלחת האירוע אך גם למימוש המטרה לשמה החלטתם לעשות אירוע עסקי.

כמו כן, כדאי לבדוק את כל הפרטים הטכניים הדרושים שלנו. אם יש צוות מיומן, הוא ידע מה אתם צריכים גם בלי רשימות מיותרות, ובכל זאת כדאי לעדכן ולבדוק אם המקום מחזיק, למשל, בכל האמצעים הטכנולוגיים הדרושים למהלך הכנס, תעודת הכשרות שתהיה חשובה לרבים מהעובדים שלכם וכיצד יוגשו המנות באירוע, ובאיזה שלב. על השאלה הזאת תוכלו לענות בצורה הטובה ביותר אם תתייעצו עם המומחים שלנו, ובכל זאת, זה יכול להיות הגיוני שבאירועי בוקר יוגש בופה חלבי, בעוד שבאירועי ערב תרצו גם ארוחת ערב עשירה לצד יין מעולה מהיקב שלנו.

ובכל זאת, גם באירוע העסקי הכי רציני, היינו רוצים להוסיף מעט מהייחוד שלנו כמארחים. אנו ביקבי בנימינה מציעים לאירועים עסקיים לחברות גם טעימת יינות מגבשת וסיור ביקב שלנו, כמו גם טיולי ג'יפים מרגשים באזור המדהים של הכרמל, ולהגשים כל אטרקציה שנכונה לחברה שלכם. תוכלו להחליט בעצמכם או להתייעץ איתנו, האם זה רלוונטי ונכון לאירוע שלכם.

ביקבי בנימינה אנחנו מציעים את המיקום האולטימטיבי שהינו דרך אלגנטית לחבר בין אנשים לעסקים, אך גם את השירות המעולה ביותר שיבטיח את ההנאה שלכם ושל המוזמנים שלכם מהאירוע.

 

להזמנת מקום לאירוע עסקי באולמות היקב יש לפנות למחלקת הזמנות בטלפון – 04-6107530