שי לאירועים עסקיים – יינות ישראליים

חברות וארגונים רבים במשק הישראלי מקיימים אירועים עסקיים מגוונים לאורך כל ימות השנה, במיוחד אירועים כמו סיום שנה, ימי כיף וגיבוש לצוות העובדים, אירועי השקת מוצר, כנסים עסקיים ועוד. בחירת המיקום לאירוע הינה קריטית להצלחתו מאחר ויש לבחור מקום לאירוע לפי מספר המשתתפים, האווירה במקום, חניה, עיצוב ויקרה ולפי פרמטרים נוספים. במקרים רבים תחפש החברה מקום לאירועים קטנים המשדר יוקרה בהתאם לערכי העסק אך ישנה חשיבות גם לבחירת מקום שמציע את כל השירותים הנדרשים להצלחת האירוע כמו קייטרינג כשר, משובח, שירות מעולה, נגישות גבוהה, ציוד מתקדם להקרנת תמונות ופרזנטציות וכמובן מקומות ישיבה נוחים באולם ממוזג היטב.

חלוקת שי באירוע

במהלך האירוע העסקי נהוג לחלק שי קטן לצוות העובדים שתורם להצלחת ולהישגי החברה, ללקוחות, לספקים או לכל משתתף אחר בהתאם למטרות ולמהות האירוע העסקי. כיום נהוג לתת דגש על בחירת מתנות מתוצרת ישראל ולכן חלוקת יינות ישראלים נחשבת למתנה מקובלת ומועדפת בעיני רבים. חלוקת יין ישראלי מתוצרת של יקב כשר בישראל משקפת ערכים של ציונות והצלחה, וידוע כי היינות מישראל נחשבים למובילים ולמשובחים. ראוי לציין כי במתחם האירועים של יקבי בנימינה ניתן לקיים אירועים – 30 ועד ל- 160 איש ובמקום 4 אולמות אירועים בגדלים ובעיצובים שונים המעניקים יוקרה רבה לאירוע ונוף קסום של כרמים ומרחבים פתוחים וירוקים.

מארזי שי באיכות בינלאומית

נהוג לחלק חבילות שי לעובדים בתקופת החגים, במיוחד בפסח ובראש השנה, להעניק שי לעובדים מצטיינים באירועים של החברה, וכאשר מסיימים שנה מוצלחת בעסק אין כמו ערב לגיבוש הצוות בו חולקים כבוד לעובדים ולמנהלים שתורמים מדי יום להצלחת ולשגשוג החברה. בסיום האירוע נהוג לחלק מארזים יוקרתיים ומיוחדים ויש מגוון אפשרויות של מארזים אך אין חלופה המשתווה למארזים מעוצבים עם יין כשר ומשובח המיוצר בטכניקות מסורתיות ותוך הקפדה ודיוק לאורך שנים ארוכות.

חלוקת השי מהווה את אחד משיאי האירוע, בין אם מקיימים אותו בשעת צהריים או בשעות הערב. כל המשתתפים באירוע אוהבים לקבל חבילות שי יינות, במיוחד אם מדובר ביינות איכותיים מתוצרת ישראל אשר ידועים בניחוח נפלא ובטעמים עשירים.

הפתעה מקורית למשתתפים באירוע

כאמור, כדי לערוך אירוע עסקי מוצלח ומהנה יש לתכנן אותו בקפידה וחשוב לבחור מיקום מנצח המשדר יוקרה, איכות והצלחה. יש לתת דגש על הפתעה מקורית למשתתפים באירוע כך שיוכלו לשוב לביתם עם שי ייחודי שמפגין עד כמה הם חשובים לעסק. לכן, הבחירה במתחם האירועים של יקבי בנימינה מתבקשת ובמקום ניתן ליהנות מקייטרינג כשר הכולל מנות שף בשריות או חלביות, ממארזי שי עם יינות מובחרים של היקב הארוזים במארז יוקרתי ובניחוח בינלאומי, וניתן לשלב פעילות חווייתית כמו סיור ביקב ובכרמים, מבחני טעימות ופעילויות נוספות מרתקות ומעניינות.

 

להזמנת מקום לאירועים עסקיים באולמות היקב יש לפנות למחלקת הזמנות בטלפון- 04-6107530