הכנות לחתונה – איך לעשות את זה נכון?

שלב תכנון החתונה כלל אינו חייב להיות מלחיץ ומרתיע, להיפך – זה יכול להיות אחד השלבים המהנים ביותר, כמה חודשים בהם אתם יכולים לתכנן בנינוחות כל פרט קטן באירוע הגדול שלכם.

לפני שניגש לשלבים המתבקשים השונים בתכנון החתונה, חשוב לקחת נקודה אחת מרכזית לתשומת הלב – מדובר באירוע שלכם, אשר נעשה קודם כל עבורכם, ולא עבור אף אחד אחר. גם אם ההורים, הקרובים והחברים הטובים חולקים עמכם את היום הגדול, וגם אם המשפחה עוזרת במימון האירוע, אין זה אומר שאתם חייבים להילחץ ולהיכנס לקונפליקטים בתכנון החתונה. הדבר החשוב יותר מכל בתהליך הזה הוא שאתם תיהנו ממנו, ומהאירוע עצמו. לכן, מומלץ לתכנן את האירוע באווירה נינוחה, ולא לקחת את כל הסיפור יותר מדי ברצינות – הכי חשוב זה שאתם תיהנו!

 

מתחילים לתכנן חתונה – הודעה, רשימת מוזמנים, תכנון תקציב ואיתור אולם

נתחיל עם השלבים הראשונים והבסיסיים ביותר בתכנון החתונה. קודם כל – ההודעה. כדאי להודיע קודם כל להורים ולמשפחה הקרובה (על מנת שאף אחד לא ייעלב…), ואז לחברים הקרובים ולמעגל המכרים שאתם מתכננים להזמין.

שלב ההודעה כרוך כמובן בשלב בסיסי נוסף בהכנות – הרכבת רשימת המוזמנים. מדובר בשלב ראשוני שכן מומלץ להתחיל לחפש אולם/גן אירועים, תאריך לאירוע ונותני שירותים רק לאחר שהרכבנו רשימת מוזמנים, לפחות ראשונית. לפני שאנחנו יודעים בערך את מספר המוזמנים הצפויים להגיע, יהיה קשה לבחור ולסגור מקום לאירוע.

לאחר שהודענו לכל מי שצריך להודיע לו והרכבנו רשימת מוזמנים, אפשר להתחיל בתכנון בפועל –נתחיל לחפש אולם או גן אירועים התואם את אופי האירוע שאנו מתכננים (למשל – מקום לאירועים קטנים במידה ואנו מעוניינים בחתונה קטנה ואינטימית, מקום פתוח בחיק הטבע או אולם במרכז העיר וכד'). כמובן שאיתור מקום מתאים תלוי לא רק בהגדרת אופי וגודל האירוע שאנו רוצים, אלא גם בתכנון התקציב – כמה אנחנו מעוניינים להוציא על החתונה הזו, כמה אנחנו יכולים להרשות לעצמנו, כמה אנחנו צופים לקבל ממתנות האורחים וכו'…).

אלו הם השלבים הראשוניים בתכנון החתונה. לאחר שנעבור אותם, אפשר לרדת לרזולוציה גבוהה יותר, ולהתחיל לתכנן את הפרטים הקטנים יותר.

 

הרכבת תפריט, בחירת רשימת השמעה ואטרקציות לאירוע ועוד

השלב השני בתכנון החתונה מגיע כאמור לאחר השלבים הראשוניים של ההכרזה על החתונה, בניית רשימת מוזמנים ותקציב ואיתור אולם.

עכשיו, אפשר להתחיל לעצב את הפרטים הקטנים אשר יקבעו את אופי אירוע החתונה שלנו. הפרטים החשובים והמתבקשים הם – הרכבת תפריט ובחירת מנות (זהו השלב המהנה בו אתם זוכים ללכת לטעימות…). התחילו בהחלטה כללית אודות תפריט בשרי, חלבי או טבעוני, ולאחר מכן התחילו בטעימות ובחירת מנות ספציפיות.

בחירת סוג המוסיקה לחתונה, החל משיר הכניסה לחופה ועד לסוג המוסיקה שתנוגן בשלב הריקודים שלאחר האוכל. אם אתם מעוניינים בשירים מסוימים/סוג מסוים של מוסיקה, או מעוניינים להימנע לחלוטין מז'אנרים מסוימים, דאגו לתאם זאת עם התקליטן מבעוד מועד. בנוסף, בשלב זה נבחר את שאר הפרטים לאירוע – סידור הפרחים, סוג האטרקציות או הדוכנים שאתם רוצים באירוע, אופן עיצוב החופה, רשימת האורחים אשר מעוניינים לומר כמה מילים ולהרים כוסים בזמן החופה או לאחריה וכו'.

 

להזמנת מקום לחתונה קטנה ביקב אנא פנו למחלקת הזמנות בטלפון – 04-6107530