אירוע עסקי לעובדים

אירוע עסקי לעובדים הוא אירוע חשוב מאין כמוהו, אשר נועד לחבר בין העובדים בבית העסק וצוות ההנהלה לצוות העובדים, שמשקיעים את מרצם ומיטב זמנם בפיתוחו ובתפעולו. אירוע זה הוא הזדמנות מצוינת ליצור קשרים חדשים, להעמיק קשרים קיימים וכן להוקיר תודה לעובדים מצד הנהלת בית העסק, ולאפשר להם להרגיש סיפוק והערכה כלפי מקום עבודתם.

מרבית בתי העסק מתכננים אירועים עסקיים שכאלו, קטנים או גדולים, מידי שנה באופן קבוע ואף עבור חגיגת ציון דרך משמעותית. יש שמשלבים יחד עם האירוע יום כיף מלא הכולל פעילויות שונות ויש כאלה שממקדים את הפעילות אל אירוע אחד גדול הכולל שיחות חולין, אוכל טוב ואווירה נעימה. ביקבי בנימינה תוכלו למצוא שלושה אולמות שמתאימים בדיוק למטרה כזו,אשר מעניקים אווירה ייחודית, אוכל מצוין, מיקום אטרקטיבי ואף סיור ביקבים המפורסמים.

אילו מטרות אירוע עסקי לעובדים אמור להשיג, וכיצד תוכלו לעשות זאת ביקבי בנימינה?

מיקום האירוע כאמצעי לגיבוש

הגיבוש הוא אחד האלמנטים החשובים שאמורים להתקיים באירוע עסקי לעובדים מכיוון שזהו אירוע שמתרחש לעיתים רחוקות ומאפשר לעובדים להיות יחד מבלי להתעסק בשגרת העבודה. בגלל שאת מרבית זמנם מעבירים העובדים יחד במקום העבודה, האירוע העסקי מאפשר להם להשתחרר, להכיר את האנשים שעובדים לצידם טוב יותר וכמובן מאפשר גם למנהלות ולמנהלים להתחבר בצורה אישית יותר לעובדים.

על כן, המיקום הנבחר לאירוע שכזה צריך לספק אווירה רגועה ומשחררת ולאפשר לעובדים להרגיש יחד בחופשיות ולהיות במצב רוח טוב. ביקבי בנימינה תוכלו למצוא אווירה כפרית, אטרקטיבית וייחודית, מה שיגרום לאירוע להיות יוקרתי ומהנה במיוחד וידאג להעמיק את הקשרים בין עובדי החברה.

חשיבות האינטימיות כאמצעי לחיבור

אירוע עסקי לעובדים לא רק מתאפיין בהעמקת הקשרים של העובדים אחד עם השני, אלא גם ביצירת קשרים חדשים עם עובדים שלא בהכרח נמצאים יחד בשגרת יום העבודה שלהם. חיבור זה הוא חשוב במינו על מנת ליצור שיתופי פעולה בתוך החברה, מה שיכול לתרום להתפתחותה ולחזק את הקשרים בין המחלקות.

על מנת לעשות זאת, יש לבחור במקום אינטימי וחם לקיים בו את האירוע וכן במקום שיהיה מספיק נינוח ויאפשר לעובדים לשוחח אחד עם השני. יקבי בנימינה מתאפיינים בתכונות אלו ומציעים עריכת אירועים במתחם סגור ומפנק, המקנה תחושה של פרטיות מצד אחד ותחושה של פומביות המתאימה לאירועים שכאלו, מצד שני.

מיקום האירוע כסמל ליוקרה והערכה

באירוע עסקי המיועד לעובדים ולצוות החברה ישנה חשיבות לבחירת מקום ברמה גבוהה, מקום מכובד ויוקרתי ומקום שיוסיף למוניטין של בית העסק אל מול עובדיו ולא להיפך. מיקום האירוע צריך להקנות לעובדי החברה תחושה שהשקיעו בהם ולכן יקבי בנימינה הם מקום שעונה על דרישה זו. באופן זה תוכלו לאפשר לעובדים ליהנות ממקום איכותי ומיוחד וכן לערוך סיור במרכז המבקרים ביקב, ליהנות מהיין המשכר ומהתפריט המשובח.

להזמנת מקום לאירוע עסקי פנו למחלקת הזמנות בטלפון – 04-6107530