טיפים להפקת אירועים עסקיים מנצחים לחברות וארגונים

מרבית החברות והארגונים בישראל נוהגים לערוך אירועים עסקיים שונים אחת לתקופה. אירועים אלו יכולים להיות עבור מטרה מסוימת ומוגדרת (דוגמת השקת מוצר חדש), או אירועים תקופתיים אשר מטרתם בעיקר יצירת הווי וגיבוש בין גורמים שונים (עובדים, מנהלים, לקוחות וכו').

להלן מספר טיפים בסיסיים וחשובים שמומלץ לכל מי שמתכנן אירוע עסקי לקחת לתשומת ליבו –

 

אירוע עסקי בסביבה נעימה ופסטוראלית –אירועים עסקיים כבר מזמן אינם נערכים רק באולמות מסודרים. ניתן ואף רצוי לחשוב מעט מחוץ לקופסה, ולערוך אירוע עסקי מנצח של ממש במקום פתוח – גן אירועים או אפילו בחיק הטבע. אירוע הנערך במקום נעים, פתוח ופסטוראלי מתחיל מנקודת מוצא טובה מאוד – משתתפי האירוע מרגישים באווירה הנעימה עוד לפני שממש נכנסו לאירוע, כאשר אותה אווירה נעימה ומיוחדת יוצרת סביבה שונה ובלתי רגילה עבור אנשים הנוהגים לבלות יחד בדרך כלל במקומות עבודה מסודרים וסגורים.

 

בחירת מוטיב לאירוע עסקי מנצח –על מנת שהאירוע העסקי שאתם מפיקים יהיה מוצלח ומעניין, ניתן לבחור מוטיב מסוים, ולעצב את האירוע ברוחו. מוטיבים אפשריים יכולים להיות נושאים אשר קשורים ישירות לפעילותו של הארגון, או נושאים אשר אינם קשורים כלל. זה לא בהכרח משנה מהו בדיוק המוטיב ועד כמה הוא קשור לחברה או לארגון, העיקר הוא לעצב את תפאורת האירוע, כמו גם גימיקים שונים, מוסיקה ואולי אפילו מנות מסוימות בתפריט, ברוח מוטיב זה. גם אם משתתפי האירוע אינם מתחברים במיוחד לנושא זה, הוא עדיין יעשה את העבודה בכל הקשור לאווירה המהנה שתשרור באירוע, ובהערכה שיחושו המשתתפים כלפי המארגנים.

 

רוגע ונוחות לצד הפעלות מהנות –דרך נוספת להבטיח אירוע עסקי מוצלח ומהנה היא לשלב בין אווירה נעימה, נינוחה ורגועה, לבין מעט הפעלות אשר יכניסו אדרנלין וצחוק לאירוע. תנו לאורחים את האפשרות לבחור בין הנאה ממזון, משקאות ואינטראקציה עם אחרים בעת ישיבה רגועה ונינוחה ליד השולחן, הבר או בפינות ישיבה נוחות, לבין השתתפות בהפעלות שונות, אשר ייצרו הרבה עניין והנאה. הפעלות אלו יכולות להיות כל דבר שגורם לאנשים לזוז וליהנות, החל מקריוקי ועד למשחקי ספורט, תחרויות סמליות נושאות פרסים וכד'.

 

הפקת אירועים עסקיים בעלי מטרה מוגדרת –במקרה של אירועים עסקיים הנערכים ספציפית למטרות מסוימות אותן ניתן להגדיר ולכמת (לדוגמה – השקת מוצר חדש, אירוע קידום מכירות למוצר או שירות מסוימים וכד'), נצטרך להיות מחושבים ומתוכננים הרבה יותר. באירועים בהם נוכחים גורמים חשובים רבים אשר אינם שייכים לארגון, דוגמת אנשי תקשורת או לקוחות חשובים, חשוב הרבה יותר שהכל יתקתק ושהאירוע יהיה אלגנטי ונעים מצד אחד, אך גם מתוכנן ומיושם בקפידה מצד שני. עבור אירועים חשובים במיוחד, מומלץ להיעזר בחברה להפקת אירועים, אשר תבטיח כי הכל יקרה כפי המתוכנן, והאירוע ישיג את מטרותיו המוגדרות.

 

לסיכום, קיימים הבדלים בין אירועים עסקיים שונים, על פי המטרות שהם אמורים להשיג ואופיים המבוקש. בכל מקרה, חשוב להקפיד על תכנון מוקדם מפורט ככל הניתן, על מנת שהאירוע יהיה מהנה ובלתי נשכח עבור האורחים.

 

להזמנת מקום לאירוע עסקי ביקב אנא פנו למחלקת הזמנות בטלפון – 04-6107530