אירועים מרתקים ביקבי בנימינה

מתכננים מסיבת יום הולדת 60 ותוהים כיצד תוכלו להפוך אותה למיוחדת יותר? מעוניינים לערוך אירוע עסקי קצת אחר ומתלבטים מה ניתן לשלב בו, כדי שיהיה כזה? אם כן, מה דעתכם לערוך את האירוע הפרטי או העסקי שלכם באחד מהיקבים המפורסמים בארץ? יקבי בנימינה מזמינים אתכם לערוך את האירוע הבא שלכם באווירה מסוג אחר, ובעיקר עם שלל של יינות משובחים שילוו את האירוע כולו.

ליהנות מאירוע מיוחד במינו

במקום לערוך את מסיבת יום ההולדת בבית, במקום לערוך את אירוע השקת המוצר החדש במסעדה או באולם אירועים, יקבי בנימינה, המעמידים לרשותם של החוגגים שלושה אולמות אירועים מסוגננים ומעוצבים, מאפשרים לכם ליהנות ממיקום אלטרנטיבי. לכולנו חשוב ליהנות מאירועים מיוחדים מאד, כאלה שאף אחד מהמוזמנים לא ישכח. בשנים האחרונות חברות רבות מציעות לנו פתרונות שונים, שאפשר לשלב בכל אירוע, פתרונות שיכולים "להקפיץ" אותו ולהפוך אותו לאירוע מסוג אחר. ביקבי בנימינה, הנמצאים באחת המושבות היפות בארץ, מעמידים לרשות האורחים מרחב אלגנטי, המעוצב בקפידה, וזאת, כמובן, לצד מגוון רחב מאד של יינות המיוצרים ביקב עצמו. יינות יקבי בנימינה, ידועים בעולם כולו ומספקים חוויה מסוג אחר ומשלבים, במסגרתם, טעמים עמוקים ועשירים מאד. יינות אלה, לצד מנות טובות וטעימות, מוגשים לאורך כל האירוע ויכולים ליהנות בשילוב עם פעילויות שונות.

חוויה שכולה טעמים, יופי ואווירה נפלאה

לצד הטעמים המצוינים של שלל המנות, המוגשות באירוע עצמו ולצד שפע היינות המוצעים במקום, ניתן לקחת חלק בסיורים מאורגנים ביקב וגם בסדנאות השונות המועברות במקום. מי שרוצה לחגוג את יום ההולדת שלו ביקבי בנימינה או אולי לערוך בו אירוע חברה מיוחד, יכול להתחיל את האירוע עצמו בסיור ביקב, הכולל הדרכה, להמשיך בסדנה או בטעימות מהיינות המובחרים המיוצרים במקום, ולסיים בארוחה טובה, הכוללת קייטרינג חלבי או קייטרינג בשרי. אפשר לבנות את התפריט, המוגש באירוע, באופן עצמאי וגם את המשקאות המוגשים ישירות אל שולחנות האורחים.

לסיכום

בין אם זו מסיבה יוקרתית מאד, ערב גיבוש, אירוע השקעה או מסיבת יום הולדת עם החברים הכי טובים או מסיבת בר מצווה, יקבי בנימינה הם, ללא ספק, לוקיישן נהדר לערוך בו את האירוע או את המסיבה, ובעיקר גם כזה שמציע את האווירה המתאימה ואת הסגנון המתאים. יקבי בנימינה מאפשרים לכם לשלב אטרקציות נוספות באירוע שלכם ולהכיר את המקום קצת יותר לעומק. זהו מקום מושלם לכל סוג של אירוע, פרטי או עסקי, וגם הזדמנות לטעום מסדרת היינות הטובים שביקב.

להזמנת מקום למסיבת יום הולדת באולמות האירועים של היקב יש לפנות למחלקת הזמנות בטלפון – 04-6107530