יום כיף ביקבי בנימינה

הנה רעיון ליום כיף בלתי רגיל: יקבי בנימינה, שנוסדו בשנת 1925, ונחשבים כיום לאחד היקבים הבולטים בארץ, מעמידים לרשותכם סיורים, הדרכות וגם אולמות לאירועים קטנים ומסוגננים, שיכולים להתאים לכל אירוע ולכל מסיבה. אם אתם מחפשים מקום מתאים לבלות בו כמה שעות, בין אם במסגרת יום כיף לכל עובדי החברה או אולי כחלק מיום כיף לכל בני המשפחה, יקבי בנימינה הם, ללא ספק, המקום המתאים לכם ביותר.

מרכז המבקרים

מרכז המבקרים של יקבי בנימינה, שיהיה, סביר להניח, נקודת המפגש הראשונה שלכם עם היקב, הואמבנה היסטורי משוחזר ומיוחד מאד, המהווה אטרקציה בפני עצמה. מרכז המבקרים, שנפתח לקהל הרחב 87 שנים לאחר הקמת היקב, ממחיש למבקרים בו מקרוב את ההיסטוריה העשירה והמרתקת של היקב וגם מספק לא מעט מידע על היינות השונים ועל כל המאפיינים והאלמנטים השונים, הלוקחים חלק בעבודתו השוטפת של היקב.

סיור ביקב

ממרכז מבקרים זה יוצאים סיורים, המלווים בהדרכה מקצועית, סיורים העוברים בשדרת גפנים מקסימה, המובילה ישירות אל היקב, ובין המסדרונות הרבים של היקב עצמו, המסתירים בפינותיהם לא מעט סודות. סיורים אלה, שנמשכים כחמישים דקות, כוללים טעימות מיינות היקב וגם לא מעט סיפורים מרתקים הקשורים לעולם היינות כולו.

החנות

מי שרוצה לרכוש כמה מהיינות, המיוצרים במקום, יוכל למצוא בחנות, שבמרכז המבקרים, מגוון של יינות איכותיים וגם חבילות שי, מארזים מסוגננים ואביזרי יין מסוגים שונים. צוות העובדים שבחנות יוכל לסייע בבחירת היין המתאים, וגם לספק מידע חשוב בנוגע לכל מוצר ומוצר הנמכר במקום.

ארוחת גורמה ואירוע בלתי נשכח

יקבי בנימינה מציעים גם פתרון לכל מי שרוצה ליהנות מארוחה טובה ואירוע בלתי נשכח. במקום ישנם שלושה אולמות, המתאימים לאירועים אינטימיים וקטנים, ומעוצבים בקפידה. באולמות אלה אפשר לערוך אירועים פרטיים שונים וגם אירועים עסקיים. אפשר לשלב בהם קייטרינג חלבי כשר או קייטרינג בשרי, הכולל מנות גורמה מצוינות, לצד אווירה שאין כמותה. קייטרינג זה מוצע על ידי המקום עצמו, והמנות השונות שבו מוגשות לצד שלל יינות היקב. ארוחת הגורמה שביקב יכולה להיות חלק מיום כיף לכל העובדים, חלק מיום כיף לכבוד יום ההולדת של אחד מבני המשפחה וחלק מיום כיף, המוצע במסגרת קידום מכירות או אירוע יחצני אחר.

ליהנות מאווירה נפלאה ושלל של אפשרויות במקום אחד

יקבי בנימינה הם יעד מושלם ליום כיף. האפשרות לשלב בהם ארוחת גורמה משובחת, סיור הכולל גם טעימת יינות טובים, וגם סדנאות, המלמדות לא מעט על עולם היינות הכל כך מרתק, היא הזדמנות ליום בלתי רגיל, שיכול להתחיל בשעות הבוקר ולהסתיים עם השקיעה. מיקומו המושלם של היקב, באחד האזורים היפים בארץ, הופך את הביקור כולו לחוויה נפלאה ולו גם בזכות הנופים המקסימים, המקיפים אותו מכל עבר וגם הקצב האיטי והרגוע יותר, האופייני למקום.

להזמנת מקום לאירוע פרטי באולמות היקב נא לפנות למחלקת הזמנות בטלפון – 04-6107530