מתנות מתוקות לראש השנה 2016

לקראת עונת החגים בכלל, וראש השנה בפרט, כדאי להתחיל ולתכנן את המתנות הקטנות וחבילות השי שנעניק לאנשים שונים בחיינו, בין אם מדובר בארוחת החג שצל המשפחה המורחבת או בחבילות שי לחג עבור העובדים המועסקים בעסק שלנו.

בניגוד למאורעות משמחים רבים אחרים, במקרה של ראש השנה נהוג ללכת על מתנות מתוקות ומארזים המכילים מאכלים משובחים, טעימים או סתם כיפיים לנשנוש.

 

אז מהן האפשרויות העיקריות העומדות לרשותנו, איך משלבים אלכוהול משובח בתוך כל הסיפור ואילו מתנות, מארזים וחבילות שונות מומלצות עבור מצבים שונים?

 

מארזים לחג מעולם השוקולד והממתקים

אחת האפשרויות הקלאסיות והמומלצות ביותר היא כמובן מארזים המבוססים על שוקולדים שונים, וממתקים נחשבים אחרים. ניתן למצוא אינספור סוגים וגדלים שונים של מארזים כאלו, אשר יתאימו לאדם אחד או לכמה, למשרד שלם או לנשנושים שאחרי ארוחת החג.

מארזי שוקולדים למיניהם מומלצים במיוחד למצבים בהם נוכחים ילדים, לכן מדובר בפתרון מושלם לארוחות חג או לביקורים משפחתיים במהלך החגים. גם לאירועים מיוחדים לקראת החג הנערכים בבתי ספר או חוגים בונבוניירות לחג הן בגדר "ללכת על בטוח".

כאשר אתם רוכשים בונבוניירות מעוצבות לחג במיוחד עבור קהל מבוגרים מומלץ לבחון את השוקולדים המכילים ליקרים ואלכוהול – שילוב מנצח בין טעם הקקאו האהוב כל כך על כולנו לבין עידון וטעמים פרובוקטיביים ומסקרנים מעולם הליקרים החריפים.

 

מארזי יינות וליקרים

מארזים שמרביתנו ישמחו מאוד לקבל לחג הם אלו הכוללים בקבוק, או כמה בקבוקים, של יין משובח או ליקרים מעניינים.

גם כאן קיים מגוון רחב של מארזים לחג, הנבדלים ביניהם בסוגי היין או הליקר ובמספר הבקבוקים. בעוד מארז של בקבוק אחד של יין משובח יכול להיות מתנה מושלמת לארוחת החג, חבילות שי הכוללות כמה בקבוקי יינות, מסוגים שונים, יכולה להיות מתנה מתאימה יותר למספר אנשים, ולא למטרת צריכה מידית. לדוגמה, מציעים יקבים מובילים בארץ מארזים של בקבוק אחד, שניים, שלושה או ארבעה, בין אם מדובר באותם בקבוקים, יינות מאותה הסדרה או שילוב בין יינות שונים וליקרים. גם המותג החדש של יין בקופסא – B-BOX, יכול לשמש כמתנה מסקרנת ומקורית לחג, עם כמות גדולה יחסית של יין וערך גבוה עבור המחיר.

 

מארזים משולבים

אם הולכים צעד אחד קדימה ורוצים לשלב בחבילות השי לחג שרוכשים עבור חברים וקרובים כמה מוצרים, מוצעות כמה חבילות שונות המכילות שילובים בין מתנות שונות. למשל, מארז הכולל שוקולדים וליקר שמתאים להם, מארז הכולל בקבוק יין משובח ובקבוק שמן זית משובח לא פחות וכמובן שחבילות שי לראש השנה בדרך כלל יכילו גם צנצנת קטנה של דבש ואפילו כמה תפוחים.

אלו הם השילובים הנפוצים והבסיסיים ביותר, אך אם מחפשים יותר לעומק ניתן למצוא חבילות ומארזים מגוונים ובלתי צפויים – הבסיס בדרך כלל יהיה בקבוקי יין לחג או ליקר (וצנצנת דבש) ובנוסף למרכיבים אלו גם ממרחים "אקזוטיים" שונים, לחמים טריים ומשובחים במיוחד, רימונים, תפוחי עץ, אגוזים דוגמת פקאן מסוכר ועוד ועוד כיד הדמיון.

 

הכנת מארזים אישיים

אנחנו יכולים כמובן ללכת על אחת מחבילות השי או המארזים לחג שהזכרנו כאן או לבחור ממגוון אפשרויות נוספות המוצעות למכירה, אך מי שיש לו את הזמן, הסבלנות והרצון יכול גם להשקיע מעט מחשבה, לרכוש כמה דברים בנפרד ולצרפם לכדי חבילת שי אחת גדולה ומרשימה. היתרון שבהכנת חבילות לחג בעצמנו הוא כי כך אנו יכולים להתאים כל חבילה וחבילה לאדם הצפוי לקבל אותה, על פי טעמם והעדפותיהם האישיות. התוצאה שתתקבל תמיד תהיה בעלת ניחוח אישי יותר, בין אם קלענו לטעמם של מקבלי החבילה ובין אם לא.

 

כיצד נתחיל בהרכבת חבילת שי באופן עצמאי? מרכיבים בסיסיים שתמיד רצוי כאמור שיופיעו בכל חבילה ומארז לראש השנה הם בקבוק יין טוב וצנצנת קטנה של דבש (לחילופין, ניתן להיות מקוריים ולהחליף את צנצנת הדבש בפריט אחר המתקשר לחג, כמו כלי אלגנטי קטן המכיל גרעיני רימונים). עכשיו, לאחר שיש לנו את הבסיס, אפשר להוסיף כמה דברים על פי אופיים וטעמם של מקבלי החבילה. גם אם איננו יכולים לחשוב על שום דבר, אפשר פשוט לקנות סלסלה יפה, להציב בתוכה את בקבוק היין ושאר הפריטים (דבש/פירות לחג/שוקולדים וכד'), להוסיף ברכה אישית וקיבלנו מארז אישי ומושקע אשר לבטח יתקבל בהערכה.

 

 

להזמנת מארזים לחג ופרטים נוספים – 04-6107530 / winery-events@b-wines.com