אירועי גורמה ביקב

מקום שבו מייצרים יין יכול להתאים לסוגים שונים של אירועים קטנים וכשרים. אפשר לנצל את האווירה המיוחדת במקום על מנת להבטיח חתונה אינטימית, ולדאוג לאורחים עם קולקציית יינות מפנקת. היתרון של מקומות מן הסוג הזה בא לידי ביטוי באווירה נעימה שמלווה את האורחים מהרגע הראשון. כדאי להתחיל את האירוע עם יין בקבלת הפנים, לדאוג לתפריט אקסקלוסיבי במנות העיקריות ולא לשכוח להגיש יין קינוח קליל ולבן. כל אלו יהפכו מפגש משפחתי לאירוע גורמה ברמה הגבוהה וישאירו את האורחים עם טעם של עוד.

אירוע גורמה לא חייב להיות יקר יותר מאירועים אחרים. ראשית, מקומות שבהם מייצרים יין ערוכים לעריכת אירועים קטנים וכשרים והטובים שביניהם משמשים כבר שנים רבות בתור מקום לברית, בר מצווה ובת מצווה. שנית, יש אולמות שונים וכל בעל אירוע יכול לקבוע את מספר המוזמנים והאורחים. ניתן להפוך בקלות מקום לימי חברה לגן אירועים פרטיים ועסקיים ולשלב סדרות יין מובחרות.

טיפים לבחירת יין לאירוע גורמה

יש כמה טיפים שיכולים לסייע להפקת אירוע כשר במקום שבו מייצרים יין. מבחינת יינות, מומלץ לבחור סדרה יוקרתית שמייצגת את הכרם ואיכויותיו. כך יוצרים חיבור בין היין המוגש לשולחנות לבין הכרם בו נערך האירוע. סדרת בנימינה רזרב היא דוגמא מצוינת ליין כזה. זו סדרת הדגל של יקבי בנימינה והיא מורכבת מיינות זניים. הסדרה מבטאת את הקשר העמוק של יקבי בנימינה לאדמה וכמובן את הייחודיות של איזורי הגידול השונים. מי שמחפש מקום לחתונה, בר מצווה או יום הולדת ישמח למצוא בסדרה יינות כמו קברנה סוביניון, מרלו ושיראז לצד מרסלן, קריניאן וזינפנדל.

עוד סדרה מומלצת לאירוע גורמה היא יוגב. זו הסדרה המעניקה השראה לייננים והיא גם מייצגת נאמנה את חומרי הגלם שבהם בוחרים להשתמש. היינות הישראליים המשתייכים לסדרה הם תולדה של ענבי איכות, אך במקום לסדנאות ובאירוע כשר ניתן לשלב אותם עם זנים בינלאומיים לא פחות אטרקטיביים.

סדרת יינות לארוחה כשרה

אירוע כשר עם תפריט גורמה יכול לשלב בין מנות ראשונות, מנות עיקריות בשריות ומנות דגים וכמובן קינוחים פרווה. כל אחד מהמנות דורשת התאמה של יינות עבור הארוחה הכשרה. מידת ההתאמה בין היין לבין האוכל המוגש תקבע את רמת האירוע ואת שביעות הרצון של המוזמנים. אפשר להתייעץ עם נציגי המקום לגבי התאמה מן הסוג הזה, או להגיע עם רשימת דרישות עצמאית.

סדרת אבני החושן כוללת יינות מתאימים לארוחה כשרה ולצידה כדאי לציין גם את סדרת BIN או TEVA. בסדרת אבני החושן כל הענבים נבחרו בקפידה כדי להבטיח יצירה מרגשת, שמשקפת את השאיפה לאירוע גורמה ובלתי נשכח. היינות המומלצים לארוחה כשרה בסדרה הזו יכולים להיות קלאסיים כמו יהלום ותרשיש, או מיוחדים כמו ישפה, אודם סירה ושוהם.

 

להזמנת מקום לאירוע קטן ביקב אנא פנו למחלקת הזמנות בטלפון – 04-6107530