המדריך לבחירת מקום לחתונה

אין ספק שהמרכיב המהותי ביותר בהצלחת חתונה הינו המקום הנבחר עבורה, והדבר נכון בין אם זו חתונה קטנה בשרון או חתונה גדולה בפתח תקווה. חשוב לדעת שבחירת מקום לחתונה קטנה או גדולה מורכבת ממספר שיקולים בסיסיים שעליכם להכיר ולהפנים.

 

נתחיל בעלויות של אולם האירועים

 

הבסיס לבחירת מקום לחתונה קטנה הינו גובה התקציב המיועד למטרה זו. חשוב לדעת כי שוק החתונות רווי בתחרות ושקיימים פערי מחירים ניכרים בין האולמות השונים, בהתאם לאיכותם ולמיקומם. בדרך כלל הבדלי מחירים בין אולמות אירועים באותו האזור מעידים על איכותו ורמתו של האולם, אך מנגד העלויות מושפעות גם ממיקומו בישראל וקיים הבדל מהותי בין העלות של אולם בתל אביב לבין עלות אולם אירועים באזור פרדס חנה. מובן שמיקום האולם אינו משפיע בהכרח על איכותו. כך לדוגמא, ניתן למצוא מקום לחתונה קטנה בשרון שהינו איכותי ויוקרתי, אך זול יותר מאולם דומה באזור תל אביב.

 

מספר המוזמנים לאירוע

 

מלבד התקציב, גורם מרכזי נוסף שמשפיע על בחירת מקום לחתונה הוא מספר המוזמנים לאירוע. חשוב שגודל האולם יוכל להכיל את מספר המוזמנים המבוקש באופן מרווח ונוחושלמנהלי המקום יהיה את הניסיון הדרוש להפקת אירועים בסדר גודל זה. יש לציין כי במקרה של חתונה קטנה חשוב גם שהאולם לא יהיה גדול מידי, מה שעלול ליצור אווירה מפוזרת וללא קשר אישי בין המוזמנים. כלומר, לחתונה קטנה יש לבחור באולם הבנוי ומעוצב באופן ייעודי עבור אירוע קטן ואינטימי.

מיקומה של החתונה

 

מיקום החתונה עשוי להיות למשל בסביבה עירונית או כפרית וזהו שיקול חשוב נוסף שיש לקחת בחשבון. חתונה בסביבה כפרית מספקת נקודת פתיחה מצוינת עם אווירה קסומה ופסטורלית, הרבה ירוק בעיניים, אוויר נקי, שקט ונוף מרשים. יחד עם זאת, גם מרחק הנסיעה לאירוע והיותו במקום נגיש מהווים שיקולים משמעותיים. לכן, הבחירה האידיאלית תהיה באולם השוכן בסביבה כפרית לא מרוחקת, באזורים כדוגמת פרדס חנה ובנימינה. אלו הם אזורים הטובלים בירוק מצד אחד, ומצד שני קרובים ונגישים למוזמנים שגרים באזור המרכז או הצפון.

איכות ורמת האולם

 

כעת עליכם לאתר אולם איכותי באזור המבוקש שעומד במסגרת התקציב שהוכתבה מראש. איכותו של אולם מתבטאת בשני גורמים עיקריים:

  • עיצוב המקום – יש להעדיף אולם השוכן במקום ייחודי ושהינו מרווח ומעוצב בקפידה באופן יוקרתי ואלגנטי. העיצוב יבוא לידי ביטוי בטיב ובאיכות מרכיביו, החל בכיסאות והשולחנות, דרך מערכת השמע ועד למערכות האוכל והסכום.
  • טיב האוכל – כדאי מאוד לבחור מקום המציע תפריט מגוון ואיכותי, טעים וטרי, המותאם לסגנון האירוע המבוקש. בנוסף, על המזון להיות מוגש בצורה אסטטית וברוחב יד באופן אדיב ומקצועי.

להזמנת מקום לאירוע חתונה באולמות היקב יש לפנות למחלקת הזמנות בטלפון – 04-6107530