דגשים בבחירת אולם אירועים לאירוע קטן

לא משנה באיזה אירוע מדובר, לאולם האירועים עצמו ישנה השפעה רבה על מידת הצלחתו של האירוע ועל הפיכתו למיוחד, מסוגנן, ובעיקר לבלתי נשכח. אם אתם מחפשים אולם אירועים פרטי לאירוע שלכם ותוהים כיצד לבחור את האולם ולאילו פרמטרים להתייחס, במהלך החיפוש, הנה כמה נקודות חשובות שתעזורנה לכם במשימה:

  1. הגדירו את התקציב שברשותכם

    כשמחפשים אולם אירועים לאירוע מסוים, בין אם מדובר בחתונה, בר או בת מצווה או אפילו מסיבת יום הולדת גדולה, חשוב להגדיר מראש מהו סכום הכסף המיועד לשם כך, ובהתאם לחפש את המקום המתאים. ישנם אולמות אירועים בעלות גבוהה מאד ואחרים בעלות נמוכה. כדי שתחפשו באופן יעיל ונכון יותר, התמקדו אך ורק באולמות המתאימים לתקציב שלכם ועונים לצרכיכם.

  2. התייחסו למיקומו של אולם האירועים

    מיקומו של האולם הינו פרמטר חשוב מאד, כשמחפשים אולם אירועים. חשוב לבחור אולם, הממוקם באזור מרכזי וגם נגיש, אולם שקל לאתר אותו וגם נמצא קרוב, באופן יחסי, למרבית המוזמנים. אם אתם מתכננים להזמין אל האירוע אורחים שמגיעים כל הדרך מהדרום, ייתכן וכדאי יהיה לכם לחפש אולם אירועים במרכז הארץ או אולי כזה הממוקם בדרום גם כן. אם מרבית האורחים מהצפון, אולם בצפון או בחלקו הצפוני של אזור המרכז יכול להיות פתרון מתאים.

  3. מהו מספר המוזמנים לאירוע

    מכיוון שגודלם של אולמות האירועים איננו זהה, וכדי להציע את המרחב המתאים לאורחים וגם לאירוע עצמו, חשוב לבחור אולם אירועים בגודל המתאים. לא כדאי לבחור אולם גדול מאד, אם מדובר באירוע קטן ואינטימי, ומצד שני, אולם קטן מדי למספר רב של מוזמנים עשוי לא להתאים וליצור תחושה של חוסר נוחות וצפיפות רבה.

  4. מהו המועד שבו מעוניינים לערוך את האירוע

    גם בתחום האירועים ישנן תקופות שנחשבות ל"עונה החמה" ותקופות שהן פחות מבוקשות. עונת הקיץ נחשבת לשיא העונה, ואירועים רבים נערכים בה. בתקופה זו המחירים קופצים וקשה מאד להשיג מקומות פנויים. במהלך חודשי החורף, ישנם מקומות פנויים רבים יותר ובמחירים זולים, בהשוואה לאלה הנדרשים בחורף. ימי חמישי בערב נחשבים לימים מבוקשים מאד ולעומת זאת, בתחילת השבוע, ימים ראשון ושני, קל יותר למצוא אולמות פנויים ובמחיר סביר יותר. כדאי לבדוק מראש מול האולם, ובמידה וגמישים מבחינת התאריכים, מהם המועדים הזולים או באיזו תקופה כדאי לערוך את האירוע.

  5. השוו בין כמה אולמות שונים

    השוואה בין מספר אולמות אירועים שונים יכולה לעזור לכם לקבל את ההחלטה, אבל זאת בתנאי שמדובר בחמישה או שישה אולמות ולא יותר מכך. אם תפנו למספר רב של אולמות אתם עשויים להתבלבל מהמידע הרב והפרטים השונים. התמקדו במספר מועט של אולמות, שיכולים להיות רלוונטיים והשוו ביניהם, תוך התייחסות לפרמטרים כמו עלות האירוע, הסגנון שבו מעוצב המקום, היכן הוא נמצא (מיקומו המדויק) ועוד.

 

להזמנת מקום לאירוע קטן באולמות היקב יש לפנות למחלקת הזמנות בטלפון- 04-6107530