הטרנדים החמים באירועים – קיץ 2014

אין כמו הקיץ הישראלי כדי ליהנות מאירוע בלתי רגיל, אירוע מיוחד, שכולו חוויה, ובעיקר גם הרבה כייף. הטמפרטורות הגבוהות, האווירה המיוחדת וגם שלל האפשרויות שמוצעות לנו כיום, יכולות להפוך כל אירוע, פרטי או עסקי, לאירוע בלתי נשכח. בשנים האחרונות עומדים לרשותנו מגוון עצום של פתרונות, שניתן לשלב בכל אירוע, וגם לא מעט אטרקציות, שיכולות "להקפיץ" אותו. הנה, לפניכם, כמה מהטרנדים החמים ביותר בתחום האירועים לקיץ 2014:

מסיבות בריכה בוילות פרטיות

מי שמחפש מרחב מתאים לערוך בו אירוע עסקי או אירוע פרטי, יכול למצוא מבחר נהדר של וילות פרטיות, המתאימות לאירועים בסגנונות שונים. וילות אלו, שממוקמות באזורים שונים בארץ, מספקות את המרחב המתאים לכל אירוע וגם מגוון של מתקנים שונים. בין אם מדובר במסיבת יום הולדת או אולי באירוע עסקי חשוב, האווירה הייחודית של הוילה וגם החצר הגדולה, שצמודה לה, יכולות להפוך אותו לאירוע מסוג אחר. כשמדובר במהלך חודשי הקיץ, מסיבת בריכה היא פתרון נפלא. קיץ 2014 מביא איתו טרנדים רבים, כשאחד הבולטים שבהם הן מסיבות הבריכה בוילות אלו. אלו יכולות להיות מסיבות בשעות היום או בשעות הערב, אלו יכולות להיות מסיבות לקהל מצומצם של אורחים או למספר רב.

אירוע ביקבי בנימינה

מי שמעוניין באירוע מסוג קצת אחר, באירוע מסוגנן ומיוחד יותר, יקבי בנימינה מעמידים לרשותו מרחב עוצר נשימה וגם מגוון של יינות משובחים ביותר. מדובר בטרנד נוסף לקיץ 2014, שהופך לפופולארי יותר ויותר. אירוע באחד ממבחר אולמות האירועים , יקב שההשקעה בו ניכרת בכל פינה, יכול להיות אירוע מיוחד מאד. לא משנה באיזה אירוע מדובר, האפשרות לערוך אותו במקום כזה היא הזדמנות לבלות עם האנשים שאוהבים ובאווירה נפלאה. לאורך כל האירוע עצמו ניתן להגיש יינות שונים, המיוצרים במקום, וגם ללמוד על היקב לא מעט. מי שרוצה להפוך את האירוע למיוחד עוד יותר, יכול לשלב גם סדנת טעימות ואפילו סיור ביקב עצמו, המלווה בהדרכה.

בר משקאות ביתי

מכיוון שהאלכוהול הוא חלק בלתי נפרד מכל אירוע ומכל מסיבה, למה לא להביא אותו עד הבית ולפתוח בר משקאות ביתי? אחד הטרנדים החמים ביותר לקיץ הקרוב הוא הבר הביתי. מי שבוחר לערוך מסיבה לחברים או לבני המשפחה בבית, מי שיש לו וילה גדולה או פנטהאוז מפואר ורוצה להזמין אליו לא מעט אורחים, יכול לשלב גם בר של משקאות מסוגים שונים בבית, במקום להזמין חברה חיצונית שתדאג לכך. כשמדובר באירוע יוקרתי, אפשר, למשל, לשלב מבחר של יינות טובים וגם ליקרים משובחים, וכמובן גם לשלב קייטרינג עם מנות קטנות, שמתאימות לאירוע.

להזמנת מקום לאירוע קטן באולמות היקב יש לפנות למחלקת הזמנות בטלפון – 04-6107530