חגיגת יום הולדת אינטימית באולמות היקב

יומולדת חוגגים רק פעם בשנה, ולרוב סובב יום זה סביב קבלת מתנות, פעילויות אטרקטיביות ומפנקות וכן מפגש חברתי ומשפחתי חגיגי. לצד ימי ההולדת הנחגגים מידי שנה, ישנם ימי הולדת שנחשבים לציון דרך משמעותי כמו בסגירתו של עשור כלשהו, חגיגה של הגעה למצוות, או חגיגה של יומולדת בגילאים מבוגרים עם המשפחה המורחבת. על מנת לחגוג זאת יש למצוא מקום אשר מותאם לאירועים קטנים ואינטימיים, אך לא יורד באיכותו ובאפשרויות שהוא מציע, לעומת אירועים גדולים יותר.

אולמות היקב ביקבי בנימינה הם שלושה אולמות הממוקמים בלב המושבה הציורית, סביב כרמי היין המיוחדים ששימשו בעבר כשדות יסמין, מהם הופקו בשמים ייחודיים. שלושת האולמות מעוצבים באווירה כפרית וקסומה ומתאימים במיוחד לאירועים קטנים ואינטימיים כמו ימי הולדת. המקום מציע תפריט מגוון שמוכן במקום ולא מוזמן מבחוץ וכן, ישנו צוות מקצועי שיכול לתכנן יחד אתכם את האירוע, בין אם מדובר במספר מצומצם של אורחים או בכמות גדולה יותר.

מהם היתרונות בעריכת יומולדת אינטימי באולמות היקב?

יום הולדת אינטימי ורומנטי

שלא כמו במרבית ימי ההולדת האינטימיים, בהם מסתפקים בני הזוג בחגיגה אינטימית ורומנטית במסעדה יוקרתית, ביקבי בנימינה ישנה אפשרות לחוויה שלמה וייחודית, גם כאשר מדובר רק בבני זוג החוגגים יומולדת לאחד הצדדים.

חגיגת יומולדת באולמות היקב מאפשרת גם גישה לטבע ולטיול רומנטי במושבה הציורית בנימינה וגם סיור ביקבים המפורסמים, טעימה מהיינות המשכרים והייחודיים ולבסוף ארוחה איכותית עם שלל פינוקים באחד האולמות המרשימים של היקב. למעשה, חגיגת יומולדת אינטימית לא צריכה לענות על יותר מכך ומספקת בהחלט חוויה נעימה, אטרקטיבית, איכותית וכיפית, שתאפשר לכם ליהנות יחד כזוג בצורה פרטית וחגיגית כאחד.

יום הולדת עם המשפחה המורחבת והחברים הקרובים

ישנם ימי הולדת אשר נחגגים יחד עם המשפחה המורחבת ומונים כמה עשרות אנשים. לשם כך יש להתכונן מראש ולא להמעיט בחשיבות התכנון המוקדם, שהרי הוא המפתח להצלחת אירוע שכזה. יש לזכור שכאשר מדובר בחגיגת יומולדת מצטרפים לחגיגה גם המשפחה וגם החברים ולכן מומלץ לבחור מקום אשר יקנה גם אינטימיות וחמימות מצד אחד, וגם חגיגיות ופומביות מצד שני. שלושת האולמות ביקבי בנימינה יענו בדיוק על התנאים האלו, שהרי הם הכרחיים לקיומו של אירוע מצומצם. בשונה מהזמנת מקום במסעדה לכמות מסוימת של אנשים, ביקבי בנימינה תוכלו לתכנן את האירוע ואת התפריט, לבחור את המקום המתאים לכם מבין האולמות הקיימים וכן, לשלב סיור ביקבים הפופולאריים. הסיור ביקבים הופך את יום ההולדת לחוויה של ממש, ויכול להוות אטרקציה מעניינת לכל המשפחה.

כמו כן, כאשר המשפחה המורחבת והחברים נאספים יחד כדי לחגוג אירוע אינטימי יותר כמו יומולדת, יש לדאוג כי מקום האירוע יהיה נגיש ויותאם למספר המוזמנים. אולמות היקב, אשר ממוקמים במיקום גיאוגרפי מושלם, מאפשרים את הנגישות הזאת וכן מציעים חנייה בשפע, אולם מרווח ומראה כפרי וייחודי ליומולדת מוצלחת במיוחד.

להזמנת מקום ליום הולדת באולמות היקב יש לפנות למחלקת הזמנות בטלפון – 04-6107530