טיפים לברית במקום מיוחד ואינטימי

אנשים רבים מעדיפים כיום לערוך אירוע חגיגי עבור מאורע משפחתי משמח, דוגמת ברית מילה לילד שזה עתה נולד, באופן קטן, מצומצם ואינטימי. אירוע של כמה עשרות (או מאה עד מאתיים) מוזמנים בלבד, ביניהם משפחה וחברים קרובים.

ניתן למצוא כיום בישראל מקומות רבים המתמחים באירועים משפחתיים קטנים ואינטימיים, המושלמים עבור אירועים קטנים לברית או בריתה. מהן הנקודות שכדאי לשים עליהן דגש בעת בחירת מקום לאירוע קטן, על מנת שיהיה בדיוק האירוע המושלם שאנחנו חולמים שיהיה?

 

מקום פתוח, נעים וירוק עם אזורי משחק לילדים

אחת הנקודות החשובות ביותר בכל אירוע, ובמיוחד באירועים משפחתיים אינטימיים, הוא כי המקום המארח את האירוע יכיל אזורים פתוחים או לפחות מרחב גדול מספיק, על מנת שהילדים השונים של האורחים יוכלו לשחק וליהנות במהלך האירוע, בזמן שהוריהם ושאר ה"מבוגרים" יושבים ואוכלים או מדברים ביניהם.

למרות שמדובר באירוע קטן, נרצה שהמקום יכיל לפחות אזור אחד בו יכולים הילדים לשחק ולהשתולל ביניהם, מה שכמובן ייתן להורים קצת זמן פנוי, ויהפוך את האירוע לנינוח ונעים יותר עבור כולם.

בנוסף, על מנת שהאירוע יהיה באמת נעים ופסטוראלי נרצה ללכת על מקום לאירועים בו לפחות חלק מהמתחם פתוח ומכיל צמחייה ואזור "טבעי" ונעים. כמובן שבאופן אידיאלי נרצה גן פסטוראלי עם גינה או אזור טבעי גדול. למשל, יקב להכנת יין אשר גם מארח אירועים חגיגיים. הגפנים והשטחים הפתוחים, או הגינה הירוקה והמטופחת של גן האירועים יעניקו לאירוע הברית אווירה נעימה ורגועה, וכאמור יספקו לילדים האורחים מקום להשתולל בו כאוות נפשם.

 

מיקום מרכזי יחסית שנוח להגיע אליו

ברית או בריתה הם לרוב אירוע קטן וקצר יותר מאשר חתונה, והרבה פעמים מדובר באירוע צהריים. מכיוון שבדרך כלל מדובר באירוע קטן וקצר יותר, כדאי לשקול למצוא מקום לברית אליו קל להגיע, ואשר נמצא במיקום גיאוגרפי מרכזי. במרבית האירועים הקטנים והגדולים בישראל מגיעים רוב האורחים מאזור מרכז הארץ (גוש דן ואזור ירושלים), ולכן נרצה למצוא משהו באזורים אלו, או באזור הקרוב אליהם. דוגמה טובה לאזור הקרוב למרכז הארץ אך הוא עדיין אזור פסטוראלי, ירוק ומושלם לאירוח אירוע קטן ואינטימי הוא אזור השרון.

ניתן למצוא מקומות רבים לאירועים קטנים בשרון, מקומות המתמחים בדיוק בסוג אירועים זה, מציעים מרחב פתוח ואווירה כפרית ופסטוראלית, ונמצאים במרחק של לא יותר משעת נסיעה ממרכז הארץ, כך שהאורחים שלנו לא יצטרכו לנהוג הרבה זמן, ויוכלו להישאר באירוע זמן רב יותר וליהנות יחד עימנו.

 

לסיכום, על מנת לערוך ברית/ה מוצלחים, מיוחדים ואינטימיים, חשוב לשים דגש על כמה נקודות מרכזיות. ברגע שנתכנן אירוע במקום פסטוראלי וירוק, עם אזור משחק לילדים, הנמצא במיקום מרכזי יחסית ומתמחה בהפקת אירועים קטנים, נוכל להיות שקטים ובטוחים כי אירוע הברית שלנו יהיה בדיוק כפי שאנו חולמים שיהיה.

 

להזמנת מקום לברית ביקב אנא פנו למחלקת הזמנות בטלפון – 04-6107530