חדש מיקבי בנימינה – יין ישראלי בקופסא

כחלוצים בתחומם מחדשים ומרעננים יקבי בנימינה את שוק היינות הישראלי, ומביאים לארץ לראשונה מותג יינות בקופסא – "B – BOX" (Bag in a box).

צורת מכירה זו של יינות מוכרת ונפוצה מזה שנים רבות בעולם כולו. עכשיו, יכול גם הצרכן הישראלי ליהנות מהיתרונות של צורת אחסון והגשה זו של היין, המתאפיינת במספר יתרונות מהותיים אותם נפרט כאן:

 

צורת אריזה חדשנית המיטיבה עם היין

נתחיל בתיאור המוצר, עבור מי שאינו מכיר צורת הגשה זו – מדובר בשקית פלסטיק אטומה בוואקום, המכיל שלושה ליטרים של יין (בהמשך יגיע פירוט אודות סוג היין). שקית זו ממוקמת בתוך קופסת קרטון ייעודית בעלת ידית נשיאה הנוחה לאחיזה. בתחתית השקית ניתן למצוא ברז פלסטיק קטן המאפשר למזוג כמה יין שרוצים בכל פעם, לסגור את הברז וכך לשמור על טריות היין לאורך זמן.

בצורת אריזה זו היין כמעט שאינו נחשף לחמצן, מה שמסייע לשמור עליו טרי לאורך זמן (כמה שבועות טובים לפחות). שקית הוואקום וצורת ההגשה הכוללת ברז קטן המאפשר למזוג בכל יום כמה כוסות בלי לפגוע באיכות היין – כל אלו הם חלק מטכנולוגיה אשר קיימת בעולם מזה עשרות רבות של שנים, וכך עברה לאורך הזמן תהליכים של ייעול ושיפור. כיום, הגענו לנקודת בה ניתן לספק לצרכן לצרוך מדי יום כוס או שתיים של יין איכותי (או כמה שהוא בוחר), ללא הצורך לפתוח שוב ושוב בקבוקים נוספים. לכן, קיים כאן גם יתרון כלכלי גדול, המאפשר לאנשים לצרוך יין טוב על בסיס יומיומי, במחיר שווה לכל נפש.

 

האפשרות לשתות יין איכותי על בסיס יומיומי

לאנשים רבים עלולה לעלות קונוטציה של יין זול וגרוע בהקשר של יין הנמכר בקופסת קרטון ובשקית וואקום. אכן, רבים מהיינות הנמכרים בעולם בצורה זו הם יינות זולים יחסית ולא משובחים במיוחד. יקב בנימינה מבקש לשנות מצב זה, ומציע במסגרת הליין החדש יין מענבי שיראז מצפון ישראל.לאחר שתסס התבגר יין זה במיכלי עץ אלון והפך ליין בעל ארומה פירותית וגוף בינוני, המתאים לסיטואציות רבות ושונות. מדובר ביין המתאים ביותר לצד האוכל בארוחה קלה או בינונית, כמו גם לצד מנות של פסטה או מנות בשריות. במיוחד, מתאים יין זה לסופו של יום ארוך ומעייף, כאשר כל מה שאנחנו רוצים זה להירגע ולנוח מעט על הספה בסלון עם כוס יין טוב ומרענן.

הבחירה הזו ביין איכותי יחסית מהווה בחירה חדשנית ומרעננת עבור ליין של יין בקופסא, מה שצפוי להפוך מוצר זה לניסיון מעניין להחדיר לשוק היינות הישראלי מנהג חדש של ממש.

Value For Money

ה B – BOX מצטיין גם באספקט הכלכלי – צרכני. התמורה המתקבלת לכסף היא גבוהה כאן במיוחד, מה שמתאים לצרכני יין רבים אשר אוהבים לשתות יין טוב על בסיס קבוע, אך אינם מעוניינים לשלם מאות רבות של שקלים מדי חודש על בקבוקי יין.

בליין החדש של היין המגיע בקופסה מקבל הצרכן שלושה ליטרים של יין שיראז טוב (שווה ערך לארבעה בקבוקי יין) במחיר של 99 שקלים בלבד! יקבי בנימינה מצטיינים מזה כמה שנים טובות ביינות בסיס איכותיים יחסית המוצעים למכירה במחירים נוחים ושווים לכל נפש, והליין החדש מציע אלטרנטיבה נוספת ומשתלמת עוד יותר.

 

המוצר החדש מגיע באריזה מעוצבת ונוחה מאוד לנשיאה ולאחסון. כפי שניתן לראות מהאריזה עצמה מדובר במוצר חדש, צעיר וצבעוני, המבקש לרענן ולהציע דרך חדשה ומשתלמת לצריכת יין טוב.

לפרטים התקשרו – 04-6107525 / winery-events@b-wines.com