רשימת הכנות לחתונה קטנה

חתונות קטנות הן כבר מזמן הרבה יותר מאשר עוד טרנד. יותר ויותר זוגות בוחרים לחגוג את יום החתונה שלהם בנוכחות כמה עשרות או כמה מאות בודדות בלבד של אורחים, בדרך כלל ברובם בני משפחה וחברים קרובים.

בעוד חתונה קטנה מצריכה לעיתים תכנון פשוט ורגוע יותר מאשר חתונה גדולה ורבת משתתפים, עדיין ישנן כמה וכמה נקודות שחשוב לקחת בחשבון בעת תכנון חתונה קטנה. להלן רשימת הכנות בסיסית עבור חתונה קטנה, המכילה כמה סעיפים שכדאי לכל מי שמתכונן לקראת חתונה קטנה לעבור עליהם:

 

דגש מיוחד על הרכבת רשימת המזומנים – המאפיין העיקרי של חתונה קטנה הוא כמובן רשימת מוזמנים מצומצמת. זה מצריך מאיתנו להעניק דגש מיוחד ומחשבה נוספת לרשימת המוזמנים. נרצה לבחור כל מוזמן ומוזמנת בקפידה. בניגוד לחתונה גדולה, בה אנחנו פשוט מכניסים לרשימה את כל מי שניתן לחשוב עליו, ומחכים לראות מי מחזיר תשובה חיובית ומי יגיע, במקרה של חתונה קטנה היחסים בין בני הזוג לאורחים אמורים להיות אינטימיים וקרובים יותר. כאשר רק כמה עשרות או מאות ספורים של אורחים מרכיבים את החתונה שלכם, תרצו להכיר כל אורח וארח לעומק, ולוודא כי החתונה מקבלת אופי אינטימי ומגובש.

 

עיצוב אינטימי ונעים שיתאים לאירוע קטן – חתונה קטנה מתאפיינת לרוב גם באווירה נעימה ואינטימית. לכן, נרצה להתאים את עיצוב החתונה לאופי זה. למשל – עיצוב תפאורה, חופה וכד' באווירה סולידית, אינטימית ואישית. לא נרצה חתונה קטנה עם עיצוב גרנדיוזי ו"מפוצץ" אשר לא יתאים לאופי של אירוע קטן ומצומצם. עצבו את החתונה שלכם בטוב טעם ותהפכו אותה לאקסקלוסיבית, במקום להתפזר לכל עבר…

 

מקום המיועד לאירועים קטנים – ניתן כמובן לבחור באולם או גן אירועים גדול, ולהשתמש רק בחלק ממנו עבור חתונה קטנה, אך עדיף מלכתחילה לחפש מקום המיועד לאירועים קטנים. סיבה אחת היא חיסכון כספי – חבל לשלם על אולם או גן גדולים כאשר אין לנו באמת צורך בכך, וסיבה נוספת היא כי מקומות המיועדים לאירועים קטנים ואקסקלוסיביים מתמחים בכך, ויידעו לסייע לכם להפיק חתונה קטנה ומושלמת. מקומות כאלו כבר ערכו אינספור אירועים קטנים וחתונות קטנות, הם יוכלו לסייע לכם עם ספקים המתמחים גם הם באירועים קטנים ולתת לכם תמיכה ועצות מועילות. דוגמאות טובות למקומות לאירועים קטנים הם גני אירועים בוטיק (קטנים ובעלי אופי אקסקלוסיבי), יקבים העורכים אירועים קטנים בשטחם (יקבי בנימינה) וכד'.

 

כל ההכנות הרגילות רק באווירה נינוחה יותר ולחוצה פחות – אם כבר אתם הולכים על אירוע קטן ונעים, במקום על האירועים ה"סטנדרטיים" והגרנדיוזיים יותר, אתם יכולים ליהנות מהבחירה שלכם ולנהל את כל ההפקה הזו על מי מנוחות. חתונה קטנה דורשת מן הסתם את מרבית ההכנות שדורשת חתונה גדולה (משמלת כלה ועד לבחירת תקליטן או תפריט לקייטרינג), אך אפשר לעשותן באופן רגוע ונינוח יותר. תנו לאווירה הרגועה והאינטימית של אירוע קטן לחלחל גם לשלב ההכנות, ועשו הכל ברוגע ובלי לחץ מיותר.

 

 

להתרשמות מאולמות היקב נא לפנות למחלקת הזמנות בטלפון – 04-6107530