חבילות שי יינות לראש השנה

ראש השנה מהווה הזדמנות מצוינת להעניק משהו קטן וטוב לקרובים אלינו, הן בני משפחה והן חברים טובים. בעוד נהוג להביא מתנות בראש השנה לארוחת החג או בימי החג כאשר מבקרים חברים, מדי שנה אנחנו מוצאים את עצמנו בהתלבטות הנצחית – מה לקנות השנה? מה נוכל להביא שלא הבאנו כבר ושיהווה מחווה נחמדה ומשמחת לקראת השנה הבאה עלינו לטובה?

עבור כל מי שמחפש אחר מתנה אלגנטית לראש השנה ותקופת החגים, הן עבור המשפחה הקרובה והן עבור חברים ומכרים פחות קרובים, חבילות שי הן פתרון מצוין. בפרט, עבור ראש השנה, חבילות שי הכוללות יינות משובחים מהוות אטרקציה שכולם ייהנו ממנה.

 

מיני יינות לכבוד תחילתה של שנה חדשה

ניתן למצוא כמובן אינספור סוגים שונים של חבילות שי – כאלו המכילות ממתקים או שוקולדים, חבילות הכוללות פריט אומנותי כזה או אחר, חבילות המגיעות לצד זר פרחים חגיגי ועוד. חבילות השי הכוללות יינות הן מתנה מצוינת לכבוד ראש השנה בפרט, חג בו נהוג לשתות יין ולחגוג בכך את תחילתה של שנה חדשה ומתוקה.

במגוון חבילות השי השונות ניתן למצוא כיום סוגים רבים ושונים של יין. ניתן ללכת על חבילת שי משולבת, הכוללת כאמור גם יין וגם דברים נוספים (שוקולדים, פירות יבשים, פרחים ועוד), או על חבילה הכוללת רק או בעיקר יין. ניתן להזמין חבילת שי הכוללת בקבוק אלד או סוג אחד של יין בו מתרכזת החבילה, כמו גם חבילות שי הכוללות מספר יינות שונים.

עבור היצירתיים שבינינו, ניתן גם להרכיב חבילת שי על פי טעמכם האישי, לבחור אישית את היין שיהיה בחבילה, את צורת הקישוט והעיצוב של החבילה ואת האלמנטים האחרים שירכיבו את חבילת השי. כך, תהווה החבילה מתנה אישית לכל דבר ועניין.

 

כיצד לבחור את חבילת השי המתאימה ביותר לצרכינו?

כל המבחר הזה של חבילות שי – עם יינות או בלי, עם מספר יינו או בכלל עם שוקולדים וממתקים וכו' – כל זה עשוי לבלבל אותנו, באופן מובן. כאשר תקופת החגים מתקרבת גם ככה יש לנו מיליון דברים על הראש לקראת פתיחת שנה חדשה, ובחירת מתנות וחבילות שי עבור קרובים וחברים שונים יכולה להיות דבר מבלבל שגוזל הרבה זמן. זמן שהרבה פעמים אין לנו…

אז כיצד נוכל לבחור בצורה מהירה יחסית את חבילת השי המתאימה ביותר עבור קרוב, חבר או אירוע מסוים?

נתחיל בהגדרת מספר האנשים – כאשר אנחנו קונים חבילת שי עבור אירוע מסוים דוגמת ארוחת חג משפחתית, אנחנו בעצם מייעדם את החבילה למספר רב יחסית של אנשים. לכן, כדאי ללכת על החבילות הגדולות יותר, המכילות כמה בקבוקי יין.

במידה ואנחנו קונים חבילת שי עבור מבוגרים וגם ילדים, נרצה לוודא כי יש בחבילה דברים שגם ילדים יכולים ליהנות מהם – בנוסף ליין גם ממתקים, שוקולדים וכד'.

וכמובן שאם למקבל/ת החבילה יש טעם ספציפי ביינות שאתם מכירים – המלאכה הופכת קלה הרבה יותר. פשוט נחפש את החבילה המכילה את היין הספציפי שהם אוהבים…

 

שתהיה שנה טובה ומתוקה!

 

להזמנת חבילות שי נא לפנות למחלקת הזמנות בטלפון – 04-6107530