טיפים לחגיגת בר מצווה מקורית

ישנן אינספור דרכים שונות לחגוג את אירוע בר המצווה, כאשר מרבית הנערים בוחרים באחת הדרכים הסטנדרטיות והנפוצות – אירוע בגן או אולם אירועים עם רשימת מוזמנים הכוללת את החברים, קרובי המשפחה, החברים של ההורים וכד'.

אך לא מעט נערים מעוניינים ללכת דווקא על האפשרות של חגיגת בר מצווה מקורית יותר, כזו שלא רואים בכל יום. על מנת לעשות זאת, כדאי לחשוב קצת מחוץ לקופסה, ולנסות ולהכניס באירוע אלמנטים שלא רואים בכל בר מצווה סטנדרטית. כיצד נתכנן חגיגת בר מצווה מקורית ובלתי נשכחת?

 

מקום לבר מצווה מיוחד במינו – דרך אחת בה ניתן להיות מקוריים בחגיגת בר המצווה שלנו היא לבחור מלכתחילה מקום מקורי ובלתי שגרתי לאירוח החגיגה. בעוד מרבית הנערים חוגגים כאמור באולם שמחות או גן אירועים "סטנדרטי" כזה או אחר, מי שמעוניין בבר מצווה מקורית יכול ללכת על מגוון אפשרויות אחרות. למשל – לערוך את החגיגה בחיק הטבע (בשמורת טבע, ליד הים, ליד אגם או נחל וכד'), או לחילופין, לערוך את החגיגה במקום המהווה אטרקציה של ממש לנערים ונערות (לדוגמה – פארק שעשועים, סופרלנד, קניון המכיל אטרקציות לילדים וכד'). ישנם אין ספור אפשרויות למציאת מקום לבר מצווה בשרון, באזור תל אביב, ירושלים, חיפה וגם בפריפריה. רק צריך לחפש ולשמור על ראש פתוח.

 

חגיגת בר מצווה עם מערך בידור מקורי – דרך נוספת להיות מקוריים בחגיגת בר המצווה היא למצוא רעיון מקורי לחלק הבידורי של האירוע. במרבית בר המצוות, כאמור, החלק הבידורי כולל תקליטן ומוסיקה לריקודים. אפשר ללכת על משהו מעט מקורי ומעניין יותר, דוגמת הופעת אורח של בדרן (למשל – קוסם, סטנדאפיסט וכד') או אפילו של כוכב ילדים מפורסם. כוכבים רבים מוכנים להופיע כיום באירועים חגיגיים דוגמת בר מצוות, והאירוע יהיה בלתי נשכח אם יופיע בו כוכב הילדים שכל החברים והחברות אוהבים.

 

דוכני הפעלות ומשחקים מקוריים – אפשר להיות מקוריים גם באירוע "שגרתי" יחסית. נניח ואתם עורכים את אירוע בר המצווה במקום שגרתי לאירועים קטנים או גדולים, דוגמת גן לאירועים קטנים בשרון או אולם שמחות בחיפה. זהו רק המיקום. בתוך האירוע עצמו אתם יכולים לדאוג לדוכני הפעלות מקוריים אשר יהפכו את האירוע למקורי ומעניין עבור כלל האורחים, ובמיוחד הילדים כמובן. למשל – דוכן בו לומדים כיצד להכין בועות סבון ענקיות, דוכן עם משחקים תחרותיים אשר המנצחים בהם זוכים בפרסים אטרקטיביים במיוחד, תחרות "חפש את המטמון" המתפרסת על פני המתחם כולו, דוכני יצירה שונים ועוד אינספור אפשרויות. סוג הדוכנים עצמם תלוי באופיו של ילד הבר מצווה וכמובן באופנות העכשוויות המאפיינות את שכבת הגיל הזו.

 

חגיגת בר המצווה יכולה להיות מקורית, ייחודית ובלתי נשכחת. כל שצריך לעשות זה לחשוב בצורה מעט מקורית ולא שגרתית, ולהעניק לאירוע מאפיין או שניים שלא רואים בכל אירוע אחר. זה כבר יהפוך את האירוע שלכם למקורי במיוחד…

קראו עוד על חגגות הבר מצווה ביקבי בנימינה