מקום לבר מצוה באווירה קסומה וסיור ביקב

בר המצווה הוא אירוע מרגש עבור המשפחה המצומצמת ועבור המשפחה המורחבת כאחד ועל הפקתו ועריכתו טורחת המשפחה ימים כלילות, כדי שיתקיים כהלכתו ויהווה נקודת ציון משמעותית עבור הנער או הנערה המתבגרים. בר או בת המצווה מסמלים את קבלת עול המצוות, ואת הפיכתם מילדים שהיו עד כה פטורים מאחריות בוגרת, לנערים ונערות שניתנת להם האחריות המבורכת והמורכבת הזו. על כן, אירוע בר או בת המצווה נחגגים במגוון אופנים ומשלבים גם אירוע חגיגי, קריאת הדרשה וטיול משפחתי באווירה משמחת.

ביקבי בנימינה תוכלו לערוך חגיגת בר מצווה בצורה מוצלחת ביותר וליהנות משלושת האולמות הקיימים ביקב, כמו מן האווירה הקסומה וכפרית, סיפורו המרתק של היקב וסיור בו וכן, צוות מקצועי ותפריט מגוון ואיכותי. בנוסף, אולמות היקב מתאימים לחגיגה שכזו מבחינת התאמתם לכמות מוזמנים קטנה, ותוך שמירה על איכות אירוע גבוהה וכן מבחינת מיקום נגיש והתאמתו לילדים ולמבוגרים כאחד.

אולמות היקב מיקום מושלם לאירועים קטנים

עקב פריחתה של תרבות האירועים וריבוי החגיגות המתקיימות מידי יום, ישנו צורך הולך וגובר לאירועים מכל סוג, אך לא בהכרח ניתן למצוא בקלות מקומות אשר מתאימים לכל כמות של מוזמנים. יקבי בנימינה מותאמים במיוחד לאירועים שכאלו, ללא צורך בויתור על אפשרויות שמוצעות גם לאירועים גדולים יותר, מבחינת התאמת התפריט, מקומות הישיבה וכמובן האטרקטיביות והיוקרה שמתלווים לאולמות היקב.

חגיגת בר או בת מצווה מתאפיינת במספר מוזמנים לא קבוע, אך בגלל שאופי האירוע הוא יותר אינטימי ומשפחתי, נוהגים לקיים איתו במסגרת כזו, שתמנה בדרך כלל מספר מוזמנים מצומצם. על כן, אלומות היקב אשר מאפשרים את קיומם של אירועים קטנים ברמה גבוהה, הם מקום מושלם עבור בר או בת מצווה ויוכלו לאפשר אירוע מקצועי, שמח, מהנה וחגיגי במיוחד.

אווירה קסומה וייחודית במיוחד לאירוע בר המצווה

אירוע בר או בת המצווה מתאפיין כאמור בהרגשה משפחתית ונושא עימו התרגשות ומשמעות רבה. על כן, חשוב שמקום האירוע הנבחר לחגיגה זו יהיה ייחודי, בעל אופי חמים ומתאים גם למבוגרים וגם לילדים ולמתבגרים. אולמות היקב לא מציעים רק מקום שמותאם לכמות המוזמנים המתאימה, אלא גם מאפשרים חוויה שלמה שמתאימה לכל המשפחה.

במקום תוכלו ליהנות מסיור מרתק ביקבים ההיסטוריים, שמעניקים ערך מוסף לחגיגית בר המצווה ומוסיפים נופח של סקרנות ועניין לכל שכבות הגיל. בעוד שהילדים והמתבגרים נהנים מהאווירה הקסומה, ההרפתקנית וייחודית של המקום, יכולים המבוגרים ליהנות מטעימות היין האיכותי והמפורסם ומהאווירה המרשימה והרגועה, שמביאים עימם אולמות היקב.

כמו כן, העיצוב המיוחד של המקום שמאופיין באווירה כפרית ונינוחה, מקנים תחושה חגיגית וחד פעמית, מצד אחד ומצד שני מקנים תחושה חמה ומרגשת, כפי שנדרש מחגיגה שכזו. כמו כן, מיקום בר המצווה הוא אלמנט משמעותי ומכיוון שיקבי בנימינה ממוקמים בין גוש דן לצפון, הם מאפשרים נגישות לאורחים מכל רחבי הארץ ומאפשרים לכל מאפייני בר או בר המצווה להתקיים בפנינה כפרית אחת.

להזמנת מקום לבר מצווה באולמות היקב יש לפנות למחלקת הזמנות בטלפון – 04-6107530