מקום לאירועים משפחתיים

מחפשים מקום לאירועים משפחתיים? מקום לאירועים קטנים או בינוניים? מקום לבר מצווה? לבת מצווה? מקום לימי הולדת או לברית מילה? צוות מסעדת היקב של בנימינה שמחים לערוך עבורכם כל אירוע משפחתי באווירה קסומה ואחרתרחוק ממה שהכרתם עד עתה. אירועים משפחתיים ביקבי בנימינה זו חוויה שתמיד תרצו לחזור אליה.

למה ביקבי בנימינה?

יקבי בנימינה ממוקמים בלב המושבה בנימינה בין עצים ופרחים מסעדת היקב ממוקמת לצד היקב וערוכה לארגון אירועים משפחתיים, ואירועים פרטיים. מסעדת היקב ממוקמת במבנה העתיק ששימש בעבר כמפעל לייצור בשמים . המפעל הוקם על ידי הברון רוטשילד בשנת 1925 ולימים הפך ליקב. המבנה המקורי הושאר על תילו ולאחרונה שופץ ונפתחו בו שלושה חללים מעוצבים לעריכת אירועים בגדלים שונים והכל באווירה אירופאית חמה ועוטפת.. הריהוט הותאם לאווירה והמקום כולו משדר מבנה כפרי אירופאי.

אירועים משפחתיים הכוללים תפריט מלאמשקאות וכל יתר הפינוקים, יכולים לזמן עד 220 אורחים תוך שמירה על אינטימיות באווירה כפרית.

המטבח מגוון וכולל תפריט בשרי או חלבי לבחירתכם תוך שילוב היינות המקומיים והמשובחים של יקבי בנימינה.

אירועים קטנים במסעדת היקב

ניתן גם לערוך אירועים משפחתיים קטנים ואינטימיים עד כ-200 איש. אין צורך להזמין את כל המבנה לצורך האירוע -ניתן לערוך במקום גם אירועים קטנים לכמה עשרות משתתפים. אם אתם מתכננים חתונה קטנה, ברית מילה באווירה אינטימית או מסיבת יום הולדת לסבא וסבתא עם הילדים והנכדים, תגלו כי מסעדת יקבי בנימינה היא גם מקום לאירוע קטן ואינטימי שכזה. כן, מסעדת יקבי בנימינה היא מקום לאירועים קטנים שמעוניינים לשמור על אווירה שקטה ונעימה ועדיין ליהנות מכל מה שיש למקום להציע.

אין כמו אירוע ביקב

הייחוד של אולמות יקבי בנימינה מתחיל באולמות האירועים המיוחדים שבה, הממוקמים במבנה ההיסטורי שאותו בנה הברון רוטשילד, אבל בכך זה רק מתחיל. היקב עצמו עומד לרשות האורחים שיכולים במהלך האירוע לקבל סיור והדרכה בתוכו כולל טעימות מן היינות המעולים המיוצרים במקום. היקב הוא חלק מן האווירה של המקום וניתן לשלבו באירוע שלכם.

יקבי בנימינה ממוקמים בלב המושבה הנמצאת על אם הדרך שבין חדרה לחיפה וניתן להגיע אליהם בקלות מכל מקום במרכז הארץ והצפון. הגעה ברכבת גם אפשרית ובמקום עצמו חניה בשפע לכל האורחים. במסעדת יקבי בנימינה הנהלה מקצועית וצוות מיומן שיארגנו עבורכם אירועים משפחתיים בצורה מקצועית תוך ירידה לכל הפרטים הקטנים שעושים את ההבדל בין אירוע טוב לאירוע מעולה.

מחפשים מקום לאירוע קטן ? מקום לבת מצווה או ליום הולדת? מסעדת יקבי בנימינה מצויידת בכל הנדרש כדי לארגן לכם אירועים משפחתיים מעולים באווירה מיוחדת במקום קסום.

 

להזמנת אירוע ופרטים נוספים – 04-6107530 / winery-events@b-wines.com