סיור מקדים לקראת אירוע חגיגי ביקב הבוטיק של בנימינה

עריכת סיור מקדים במקום בו אתם מתכננים אירוע חגיגי חשוב היא פעולה מתבקשת וחשובה, בין אם מדובר באירוע עסקי חתונה או כל אירוע אחר.

כאשר מדובר ביקבי הבוטיק של בנימינה, אשר מארח אירועים חגיגיים מסוגננים רבים לאורך השנה, הסיור המקדים יכול להפוך לחוויה מהנה ומרתקת של ממש, הרבה מעבר לסיור ענייני וטכני בנוגע לפרטי האירוע. זאת במיוחד אם לוקחים בחשבון את הסביבה הפסטוראלית בה ממוקם היקב, את הכרמים הציוריים הנמצאים באזור, מרכז המבקרים האינפורמטיבי ועוד.

ובכל זאת, מהן הנקודות שחשוב לשים אליהן לב בעת עריכת סיור מקדים לקראת אירוע?

 

מיקום ועיצוב האירוע – איך זה הולך להיראות?

הנקודות ה"טכניות" יותר הרלבנטיות לסיור מקדים דומות במקרה של אולמות וגני אירועים שונים, ובכללם גם גן הבוטיק של יקבי בנימינה.

הסיור המקדים מיועד כאמור על מנת שבעלי האירוע (בני הזוג, במקרה הנפוץ ביותר בו האירוע הוא חתונה) יקבלו רושם כללי – כיצד עתיד האירוע שלהם להיראות? לכן, במהלך הסיור הם יקבלו הסברים מפורטים בנוגע למיקומים של כל דבר ודבר, היכן תהיה החופה, מהיכן הם ייכנסו ויצעדו אל החופה, היכן יוצבו שולחנות האוכל, מהו האזור המיועד לריקודים, היכן יוכלו הילדים לשחק ולהשתולל וכו'.

עבור מי שמגיע לערוך סיור מקדים לאירוע שלו, חשוב כאמור לדאוג לקבל תמונה מפורטת ככל הניתן בנוגע לאירוע העתידי, כך שיידעו בדיוק מה צפוי לקרות, ולא יגיעו ליום האירוע בחוסר וודאות בנוגע לפרטים הטכניים החשובים והגדולים יחסית של האירוע.

 

מעיצוב השולחנות ועד סוג היין שיוגש – סיור מקדים לאירוע ביקבי בנימינה

מעבר לפרטים הטכניים הגדולים ביותר, ניתן לנצל את הסיור המקדים על מנת לקבל כמה שיותר פרטים וכמה שיותר תשובות לשאלות שמטרידות או מסקרנות אתכם כבעלי האירוע.

נצלו את הסיור המקדים ואת העובדה כי אנשי המקום מתלווים אליכם על מנת להסביר לכם הכל, ושאלו ככל העולה על רוחכם.

במקרה של סיור מקדים ביקבי בנימינה אתם יכולים גם ליהנות מהסביבה ומהאווירה, ולנסות לדמיין (וגם להכווין ולתכנן) כיצד תשתלב האווירה הייחודית של המקום באירוע שלכם.

 

יקבי בנימינה מתמחים כאמור ביינות מגוונים ומשובחים – בקשו טעימות מכמה יינות שונים ונסו להחליט אילו מהם מתאימים ביותר עבור האירוע שלכם. היקב מייצר ומשווק מגוון רחב של יינות, החל מיינות פשוטים המתאימים למאורעות שונים ולכל כיס דוגמת (אחרונה החל היקב אף בשיווק של יין בקופסה בסדרה החדשה – "B – Box") ועד ליינות יוקרה יקרים ומשובחים במיוחד. הסיור המקדים מהווה כאמור הזדמנות מצוינת לטעימות וקבלת השראה, לקביעת תפריט היינות המקומיים עבור האירוע שלכם.

 

לסיכום, סיור מקדים לפני אירוע חגיגי חשוב יכול לסגור לכם לא מעט פינות ולהביא אתכם ליום הגדול רגועים ונינוחים יותר, עם הרגשה שאתם שקטים ויודעים בדיוק מה צפוי לקרות באירוע. אותו סיור מקדים, כאשר נערך ביקבי בנימינה, יכול להפוך לחוויה תרבותית ופסטוראלית של ממש, בשילוב טעימת יינות משובחים…

 

להזמנת סיור ביקב ופרטים נוספים – 04-6107530 / winery-events@b-wines.com