מתחתנים בסטייל באולם אירועים בשרון

זוג ישראלי המתחיל לתכנן את חתונתו כיום מגלה שקיים מבחר עצום בכל נושא הקשור לעולם החתונות – החל מאינספור אולמות וגני אירועים שונים ועד למספר עצום של חברות קייטרינג, אפשרויות לאטרקציות בחתונות ומפיקות ומעצבי אירועים אשר מציעים כל אחד ואחת אירוע מיוחד במינו.

בעוד כל המבחר העצום הזה יכול בקלות לבלבל, מומלץ להתחיל ולהתרכז בהחלטות מרכזיות ועיקריות, ומשם תכנון הפרטים השונים כבר יזרום ביתר קלות. בקטע הבא נציע מספר סיבות משכנעות לכך שבחירה בגן או אולם אירועים איכותי ומסוגנן בשרון, יכולה בהחלט להוות צעד ראשוני מוצלח בתכנון החתונה.

 

מקום מסוגנן ונעים אליו לכולם יהיה נוח להגיע – גן אירועים בשרון

אחת הסיבות העיקריות לפופולאריות של גני אירועים ואולמי שמחות באזור השרון, הוא כמובן המיקום. אזור השרון ממוקם בליבה של ישראל, במרחק של פחות משעת נסיעה מתל אביב וגוש דן, ומחיפה. גם מירושלים הנסיעה לשרון נוחה ואינה ארוכה במיוחד. מיקום זה הופך את אזור השרון לאטרקטיבי במיוחד לעריכת אירועים חגיגיים, אליהם מוזמנים אורחים ממקומות שונים בארץ. קיים הבדל גדול כאשר האורחים אינם נדרשים לנהוג זמן רב בדרך אל האירוע ואף חשוב יותר – לאחר האירוע. כאשר עורכים חתונה בגן אירועים בשרון, אפשר להיות בטוחים כי מרבית האורחים כבר יגיעו מרוצים לאירוע, שכן הם אינם נדרשים לנהוג יותר מדי שעות.

סיבה נוספת לפופולאריות של אזור השרון באירוח אירועים חגיגיים היא כי מדובר באזור פסטוראלי, אסתטי ונעים, המתאפיין בפינות חמד רבות ובאזורים שקטים וציוריים, מלאי טבע, פרדסים, חורשות ושדות. גן או אולם אירועים הממוקמים מלכתחילה באזור ציורי ופסטוראלי מאפשרים את השילוב המושלם בין סטייל ועיצוב מסוגנן לבין אזור טבעי, פתוח ונעים.

 

יקבים, מצודות, פרדסים,נחלים ועוד – מקומות אותנטיים לאירועים באזור השרון

בנוסף לסיבות שצוינו לעיל, מתאפיין אזור השרון במספר מקומות אותנטיים ומעניינים במיוחד, בהם ניתן לערוך חתונה מסוגננת ובלתי נשכחת. דוגמה טובה לכך היא יקבים או מצודות עתיקות, אשר הוסבו לאירוח אירועים חגיגיים, תוך שמירה על אופיו האותנטי של המקום כמובן.

רק דמיינו לעצמכם חתונה ציורית כאשר אתם צועדים בחופה על רקע הגפנים של היקב או המצודה העתיקה והמרשימה. גם פרדסים פעילים רבים מהווים סביבה מושלמת לעריכת חתונה, כאשר חשוב לציין כי מדובר במקומות המשלבים בין אזור פתוח לאזור סגור, כך שאתם נהנים מכל העולמות – גם אולם שמחות מעוצב ומסוגנן וגם אזור פתוח פסטוראלי, עם נוף נעים ועוצר נשימה.

ניתן למצוא באזור השרון אפילו מקומות לאירועים הממוקמים לצד נחל ציורי או בתוך חורשה ירוקה. בין אם אתם מעוניינים במצודה, יקב, נחל, פרדס או כל סביבה ציורית אחרת לחתונה שלכם, סביר מאוד להניח שבאזור השרון תוכלו למצוא בדיוק את מה שאתם מחפשים כך שתוכלו להתחתן בסטייל, ובאירוע בלתי נשכח.

 

להזמנת מקום לחתונה ביקב אנא פנו למחלקת הזמנות בטלפון – 04-6107530