אטרקציות שמתאימות לאירועים קטנים ומסוגננים

לא מעט זוגות בישראל מעדיפים כיום לערוך אירוע חתונה קטן ואינטימי יחסית עם מספר מוזמנים קטן יחסית. אותו הדבר נכון גם לגבי אירועים חגיגיים אחרים דוגמת ברית מילה או בר/ת מצווה – אנשים רבים מעדיפים ללכת על אירוע קטן ומסוגנן במקום על אירוע גדול ו"מפוצץ".

אך גם מי שמעדיף אירוע קטן ומסוגנן ועדיין אינו מעוניין לוותר על כמה אטרקציות אשר יכניסו עניין לאירוע וישאירו את האורחים עם טעם טוב בפה וזיכרון מתוק. להלן מספר אטרקציות אשר עשויות להתאים במיוחד לאירועים קטנים ומסוגננים :

 

מזכרת לקחת הביתה – כאשר מספר המוזמנים באירוע שלנו קטן יחסית, אנחנו יכולים להשקיע במזכרות אותן ייקחו האורחים הביתה, וכך יזכרו את האירוע שלנו לאורך זמן. ישנם אינספור חפצים ואטרקציות קטנות שניתן להעניק בתור מזכרות לאורחים, אך עבור אירוע מסוגנן המעוצב בטוב טעם נרצה לבחור במזכרות נעימות ושימושיות, כאלו אשר ישרתו תפקיד מסוים בבית האורח אשר יקבל אותן, ולא סתם יעלו אבק על המדף. דוגמאות למזכרות קטנות ושימושיות הן למשל כלים למטבח – ספלים, כוסות של צ'ייסרים וכד', מחזיקי מפתחות, כיסויים לפלאפון וכו'. על כולם נרצה להדפיס כמובן לוגו קטן של החתונה (ציור קריקטוריסטי, שמותיהם של בני הזוג וכו') על מנת שהמתנה תזכיר תמיד את האירוע בו היא ניתנה.

 

ציורים וקריקטורות – אומן קריקטורות וציורים תמיד מהווה אטרקציה של ממש באירועים, וכאשר האירוע קטן ומכיל מספר קטן יחסית של אורחים, מדובר באטרקציה ריאלית. לאורך הערב יכול האומן לצייר כמה עשרות מהאורחים ולשלוח אותם הביתה עם ציור הומוריסטי שלהם בסימן האירוע עצמו, ציור שהם ישמחו להציב על המקרר למשך זמן רב, או אפילו למסגר ולתלות על הקיר.

 

אטרקציה שתעסיק את הילדים – באירוע קטן ומושקע יכול להיות נחמד "לשחרר" את ההורים למשך לפחות חלק מן האירוע, על ידי כך שנעסיק את הילדים בצורה כזו או אחרת. לכן, אטרקציה דוגמת קוסם, בדרן או אפילו סדנה קטנה של בועות סבון וכו' – כל אלו יכולים להעניק לילדים המשתתפים באירוע חוויה מהנה ובלתי נשכחת, בעוד ההורים ייהנו מכמה שעות של שקט יחסי בו יוכלו ליהנות מהאירוע עצמו, לשוחח עם האורחים ולאכול אוכל משובח.

 

פינות זולה בלתי רשמיות – יכול להיות נחמד "לשבור" את המוטיב של אירוע מסוגנן ויוקרתי עם פינות זולה – פינות נוחות ומפנקות בהן ניתן להישכב או להתיישב על כורסאות נמוכות ונוחות במיוחד או על פופים גדולים. אנשים רבים שמחים במהלך האירוע לשנות מעט את מקום הישיבה ולהתרווח במקום נוח ובלתי מחייב, לאחר הישיבה על כיסאות וסביב שולחנות במהלך החופה והארוחה. ניתן כמובן לעצב פינות זולה אלגנטיות אשר יתאימו לעיצוב הכללי והמסוגנן של האירוע, כך שיהיו נוחות, מפנקות ומסוגננות בעת ובעונה אחת.

 

להזמנת אירוע ופרטים נוספים – 04-6107530 / winery-events@b-wines.com