אירועים קטנים בהתאמה אישית במרכז המבקרים

פעמים רבות בחיים אנו נדרשים לארגן אירוע חגיגי אשר יהיה יחסית קטן ואינטימי. בניגוד לחתונות ואירועים עסקיים גדולים ורבי משתתפים הנערכים לרוב בגני אירועים גדולים או אולמי שמחות, לפעמים אנו מעוניינים לערוך אירוע מצומצם יותר, אשר יכלול כמה עשרות אורחים בלבד, ויהיה בעל אופי נעים ואישי יותר.

תחום האירועים הקטנים בישראל התפתח רבות גם הוא במהלך השנים האחרונות, אך לא כל מקום אשר מציע אפשרות לארח אירוע קטן ואינטימי הוא באמת מתאים. לפעמים, גני אירועים או אולמות גדולים אשר מארחים אירוע קטן ואינטימי יחסית סוגרים חלק גדול משטחם, ובאירוע, הנערך רק בשטח קטן ותחום באותו מתחם, מתקבלת תחושה של מרחב גדול ובלתי מאויש, מעבר לגבולות האירוע עצמו. הרעיון בעריכת אירוע קטן יחסית הוא ליצור את ההרגשה כי המקום עצמו בו נערך האירוע הוא בעצמו קטן, אינטימי ובעל אווירה אישית נעימה.

אחד הפתרונות הטובים והמתאימים ביותר לאירוח אירוע קטן ואישי הוא מרכז מבקרים של מקום פסטוראלי ונעים, דוגמת מרכז המבקרים ביקבי בנימינה.

למרכז המבקרים שלנו לחצו כאן

יין טוב, אוכל איכותי ואווירה חלומית באירוע הקטן שלכם

נראה כי במסגרת אירועים קטנים ואישיים ישנם דברים מסוימים שחשוב לשים עליהם דגש אפילו יותר מאשר באירועים הגדולים ורבי המשתתפים. למשל – יין טוב ומשובח, מזון גורמה ועיצוב אישי ונעים חשובים הרבה יותר כאשר מתכננים אירוע קטן ואישי מאשר במקרה של אירוע גדול ורב משתתפים, שכן באירועים הגדולים ישנם עוד מיליון ואחד דברים המסיחים את תשומת ליבם של האורחים. באירוע קטן ואינטימי יחסית בולטים הרבה יותר למשל התפאורה ועיצוב האירוע. מקום ייחודי כמו מרכז המבקרים בנוי לאירוח באווירה אישית של מספר מצומצם יחסית של אורחים, ואינו דורש ממתכנני האירוע להיות מומחים בעיצוב אירועים קטנים.

במרכז המבקרים ניתן לערוך אירוע אינטימי אשר יתאפיין כאמור ביין משובח (כיאה ליקב איכותי דוגמת יקבי בנימינה…) ויהיה מותאם אישית לאופיים ורצונם של מארחי האירוע.

 

התאמה אישית עבור אירועים פרטיים או עסקיים

אחד היתרונות הבולטים של עריכת אירוע קטן במיקום מתאים ואינטימי דוגמת יקבי בנימינה הוא כי ניתן להתאים את האירוע ספציפית לצרכיו ורצונותיו של הלקוח, בין אם מדובר בלקוח פרטי ובין אם בלקוח עסקי. במקרה של לקוחות פרטיים הצורך בהתאמה אישית הוא ברור – כל אחד ואחת והתמונה האופטימאלית שיש להם בראש בנוגע לנראות האירוע שלהם. אך, גם במקרה של לקוחות עסקיים קיים צורך בהתאמה אישית, התאמה שקל ונוח במיוחד לעשות במקומות המתאימים לאירוח אירועים קטנים, דוגמת מרכז המבקרים. עסקים שונים עורכים אירועים עסקיים מסוגים שונים ולמטרות שונות (למשל – קידום מכירות, טיפוח קשרי לקוחות וכד'), ובהתאם לסוג העסק ובעיקר למטרת האירוע, ניתן להתאים את אופיו כך שישרת את המטרה בצורה הטובה ביותר.

לסיכום, מרכז המבקרים מציע את האפשרות לערוך אירוע קטן יחסית בהתאמה אישית מלאה, ליצירת אווירה אופטימאלית ואירוע בלתי נשכח.

 

להזמנת מקום לאירועים פרטיים באולמות היקב יש לפנות למחלקת הזמנות בטלפון – 04-6107530