אירועים קטנים בשרון

איזור השרון, אחד מחבלי הארץ התוססים והערים ביותר, עם מאות עסקים חדשים, אלפי זוגות צעירים, ופיתוח מרשים שהופך את האזור למבוקש במיוחד. היכן שיש אנשים, ישנה שמחה, והזדמנויות רבות לחגוג את החיים.

האופי הכפרי של איזור השרון, המשפחתיות, והקרבה מייצרים אווירה אטרקטיבית מאוד, אווירה המקרינה גם על אופי האירועים בסביבה. האינטימיות והמפגש האפשריים רק באירועים קטנים, בשרון הם הסטנדרט, ואולמות האירועים של יקבי בנימינה הם חוד החנית בהפקת חתונה קטנה, אירועים עסקיים ואירועים קטנים מכל סוג.

המנות המוגשות באירועים יוצאות כולן ממטבח השף הכשר שלנו, בעיתוי המושלם, ובעיצוב שהופך כל מנה ומנה לרצף מושלם בארוחת הפאר או בכיבוד הקל והמפתיע, בהתאם לאופי האירוע. כל כוס יין המוגשת באירוע היא מתוצרת היקב הפועל כבר משנת 1952, די והותר בכדי להביא לשלמות את המרחב המזמין ביותר לחגיגות של אירועים קטנים, מפנקות ובשירות אישי ואקסקלוסיבי.

חתונה קטנה ביקבי בנימינה

החתונה שלכם היא ההפקה הגדולה ביותר בחיים, ואירוע קטן עם מספר מצומצם של מוזמנים הוא ההתמחות שלנו. יקבי בבנימינה היא הבחירה של הרומנטיקנים, אוהבי העולם הקלאסי, אלו המחפשים מרחב אינטימי וייחודי שאינו מתפשר בדבר – בעיצוב האווירה במרחב, בבחירת צבעים והטעמים, במטבח חסר הפניות, ובצוות מיומן המאפשר הפקה של אירוע בשירות אישי במיוחד.

הקסם של חתונה קטנה נשען לא מעט על אותה היכולת להעניק שירות אישי, וכל מקום לאירוע קטן חייב להחזיק צוות קבוע המכיר את המקום ואת רזי האירוח והשירות, צוות בעל רקע עשיר באירוח ומתן שירות.

 

אנו ביקבי בנימינה מארחים מגוון אירועים קטנים בשרון, אך חתונות מאפשרות לנו להתמסר בצורה המלאה ביותר, להיסחף אחרי החלומות והאושר המשותף של בני הזוג החוגגים, ולהתעלות אתכם להפקת אירוע שיהדהד לאורך השנים הבאות כזיכרון מתוק לערב מופלא ומרגש.

אירוח לאירוע עסקי

המפגש בין הקלאסי למודרני, בין הקצב של עולם העסקים לבין הנינוחות הייחודית של אירועים קטנים באחד מהאולמות הקסומים של יקב בנימינה, אלו הרגעים המיוחדים הקושרים אנשים יחד לחגיגה של עשייה משותפת.

אנו, ביקבי בנימינה, מזמינים אתכם להפיק כל אירוע עסקי באחד מארבעת אולמות האירועים שלנו, כל אחד בעיצוב והאווירה האקסקלוסיבית שלו, וכולם בלי יוצא מן הכלל מאובזרים במערכות השמע המתקדמות ביותר, ציוד מדיה רחב ונגיש, ומענה לכל צורך עסקי-חברתי.

 

עם דגש על שירות, התאמה אישית ואיכות, ממש כמו בעיצוב היינות שלנו, אנו ביקב מרגישים כשותפים מלאים להפקה של כל רגע באירוע שלכם, ומאפשרים עיצוב מודולארי לכל אירוע. בין אם אתם מחפשים להפיק מסיבת קוקטייל לייצוב קשרים עסקיים, ארוחת פאר באירוח סביב שולחנות, אירוח בישיבה להרצאות או ימי עיון, אולמות האירועים שביקב מאפשרים לכם ליהנות ממגוון רחב של בחירה, והתאמה מושלמת לצרכים שלכם.

 

 

להזמנת מקום לאירוע קטן באולמות היקב יש לפנות למחלקת הזמנות בטלפון- 04-6107530