טיפים לחתונה קטנה

חתונה קטנה הפכה זה מכבר לאפשרות המתבקשת ביותר עבור זוגות רבים אשר אינם מעוניינים ולעיתים אף אינם יכולים להתמודד עם הפקת חתונה גדולה על כל המשתמע מכך.

הפקת חתונה קטנה אכן עשויה להיות פשוטה יותר ומלחיצה פחות, אך עדיין כדאי להקפיד על מספר נקודות חשובות מאוד, על מנת שהחתונה אכן תהיה אלגנטית ומהנה, כמו גם זולה ופשוטה יחסית להפקה.

בין אם אתם מתכננים חתונה קטנה בשרון או בגולן, אירוע מצומצם בחצר של הבית של ההורים או אפילו מסיבת חתונה אינטימית במסעדה כלשהי, להלן כמה טיפים שכדאי לקחת לתשומת הלב –

 

בוחרים בקפידה את האורחים

כאשר מתכננים חתונה קטנה עד 200 מוזמנים בערך, כדאי לבחור בקפידה את האורחים שאתם רוצים שילוו אתכם ביום הגדול. כמאה אורחים לכל צד זה לא הרבה בכלל, במיוחד אם לוקחים בחשבון כמה עשרות אנשים שבטוח יימצאו ברשימה, כמו משפחה קרובה, החברים הטובים ביותר וכד'. בחתונות קטנות נתקלים בני הזוג בבעיה המתבקשת של חוסר נעימות כלפי מי שלא יוזמן. חשוב שלא להזמין אנשים מתוך חוסר נעימות, אלא לדבוק באלו אשר באמת קרובים אליכם ביותר. אפשר לעדכן את המכרים שלא הוזמנו ולהסביר להם כי מדובר בחתונה מצומצמת ביותר. הם יבינו ולא ייעלבו, אל דאגה…

 

חשוב יותר לוודא הגעה בחתונה קטנה

כאשר כלל האירוע מורכב מפחות מ 200 אנשים, הנוכחות של כל מוזמן ומוזמנת חשובה הרבה יותר. לכן, כדאי לשים יותר דגש על בדיקה מול המוזמנים – מי מגיע ומי לא. כך, גם לא תישארו עם אירוע עוד יותר קטן ממה שתכננתם, וגם תוכלו להכניס לרשימה אורחים נוספים במקום אלו שלא יכולים להגיע.

 

לא משתוללים עם ההוצאות

בחתונות גדולות הכוללות מאות רבות של מוזמנים, אפשר להניח במרבית המקרים כי המתנות יכסו את עלות האירוע, גם אם יגיעו פחות אנשים ממה שחשבנו או שהסכום הממוצע לצ'ק יהיה נמוך מהציפייה. בחתונה קטנה יש פחות מקום לתמרון מבחינה זו. לכן, חשוב לצמצם עד כמה שניתן בהוצאות ולא להשתולל. אתם לא חייבים מיליון סוגים של תוספות וקינוחים או עשרה גימיקים שונים. ממילא חתונה קטנה היא לרוב בעלת אופי רגוע ואפילו צנוע יותר, מה שמתאים לאווירה הפסטוראלית והאישית של מספר מוזמנים קטן יחסית.

 

יותר הזדמנויות למיקומים מעניינים

כאשר מדובר באירוע קטן ומצומצם מבחינת המשתתפים, נפתחות בפניכם אפשרויות רבות יותר מבחינת המיקום לחתונה. ישנם אינספור מקומות קטנים ואינטימיים בארץ המתאימים מאוד לחתונה קטנה דוגמת וילות מפנקות להשכרה, מסעדות כפריות, יקבים פסטוראליים ועוד. לכן, פתחו את הראש ואל תחפשו רק אולמות או גני אירועים סטנדרטיים. מיקום פסטוראלי ומיוחד לחתונה הקטנה שלכם יכול להפוך אותה לציורית ובלתי נשכחת במיוחד.

 

בקיצור, אם בחרתם ללכת על חתונה קטנה, כנראה שמתאים לכם אירוע אינטימי עם האנשים הקרובים אליכם באמת. ניתן להפיק חתונות קטנות חמודות ובלתי נשכחות, אך כדאי לשים דגש על הדברים הקטנים שמבדילים בין אירוע קטן לגדול.

 

 

להזמנת מקום לחתונה קטנה באולמות היקב יש לפנות למחלקת הזמנות בטלפון – 04-6107530