המקומות הכי מיוחדים לחתונות קטנות

המקום שבו בוחרים לערוך חתונה קטנה משפיע באופן ישיר על הצלחת האירוע. בניגוד לחתונות גדולות והמוניות, באירועים קטנים אפשר לראות גם את השינויים המינימאליים ביותר. המקום משפיע על הצלחת האירוע מבחינת האווירה, העיצוב והאנרגיות.

מקום נעים יכניס את האורחים לקצב הנכון כבר מהרגע הראשון ויסייע גם לחתן ולכלה להשתחרר מההתרגשות. מעבר לכך, ישראל היא מדינה שבה ניתן לערוך אירועים קטנים בכל רחבי הארץ. ההבדלים בין מחירים של חתונה קטנה בשרון, במרכז, בצפון או בדרום קטנים מכפי שנהוג לחשוב ולכל זוג יש אפשרות להגשים את החלום בצורה הטובה ביותר.

חתונה בטבע: שמורות, פארקים וחופי ים

קטגוריה שלמה של מקומות מיוחדים לחתונות קטנות כוללת את המקומות הציבוריים. כאן אפשר לראות לדוגמא בני זוג שבוחרים להתחתן בשמורות טבע ובפארקים. היתרון של חתונה קטנה בטבע הוא אווירה יוצאת מגדר הרגיל ורושם ראשוני שאי אפשר להשיג במקום סגור. מנגד, החיסרון הוא שלא ניתן לקיים חתונה במקומות פתוחים בכל תאריך.

התקופות המתאימות לחתונה בטבע הן עונות המעבר, או לחילופין ימי הקיץ הראשונים בלבד. חתונה קטנה בשמורת טבע בחורף עשויה להיפגע בגלל תנאי מזג אוויר סוערים ולהוריד לטמיון חודשים ארוכים של הכנות. בכל מקרה, כדאי לשמוע המלצות על איזורים לחתונה קטנה בשרון או בצפון ולבחור תאריך שעולה בקנה אחד עם מאפייני המקום. בנוסף, יש לציין את חופי הים שמארחים חתונות בעיקר בשעות הצהריים. זה מקום שמתאים למי שמתכנן חתונה קטנה עבור בני משפחה קרובים, חברים ואורחים ספציפיים בלבד.

חתונה אקסקלוסיבית: מסעדה ויקב יין

מי שרוצה לקיים חתונה קטנה במקום מיוחד חייב להביא בחשבון את האפשרות של מסעדה או בית קפה. אלו מקומות שערוכים לאירועים קטנים של עד 200-300 איש, יש בהם מטבח תעשייתי גדול וניתן להזמין אליהם גם שירותי קייטרינג. היתרון של חתונה במסעדה אקסקלוסיבית הוא שניתן לקיים את האירוע לכל אורך השנה וללא תלות במזג האוויר. לחילופין, החיסרון הוא שלרוב יצטרכו בני הזוג לשלם סכום משמעותי כדי לסגור את המסעדה לערב שלם ורק לטובתם.

אופציה לא פחות אטרקטיבית של חתונה קטנה ביקב. יקב יכול לארח אירועים קטנים לעשרות ומאות אנשים בעת ובעונה אחת. אפשר להתייעץ עם בעלי היקב כדי לבחור מקום לחופה, לפנות רחבת ריקודים וגם לקיים את קבלת הפנים באווירה יוצאת מגדר הרגיל. יקב יין הוא מקום שמתאים לאורחים בכל הגילאים ואין מישהו שיכול להישאר אדיש לעיצוב ולחוויה.

לסיכום, יש הרבה מקומות מיוחדים לחתונות קטנות. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להחליט על איזור ותאריך, לספור את כמות המוזמנים ולקבל אישורי הגעה. לאחר מכן בקרו במקומות והשוו בין היתרונות של חתונה בטבע, במסעדה או ביקב יין.

 

 

להזמנת מקום לחתונה קטנה ביקב נא לפנות למחלקת הזמנות בטלפון – 04-6107530