רעיונות לחתונות מיוחדות

כל זוג המתכנן את חתונתו רוצה שהיא תהיה מיוחדת ובלתי נשכחת, אירוע מהנה ונעים מצד אחד, אך גם ייחודי ויוצא דופן במידה מסוימת מצד שני.

בעוד אנחנו משתתפים כאורחים בחתונות רבות לאורך השנים, האפשרות להיות מקוריים ומיוחדים הולכות ומצטמצמות, ונהיה קשה יותר לחשוב על רעיונות ייחודיים לחתונה. אז מה בכל זאת נוכל לעשות על מנת שגם לנו תהיה חתונה מיוחדת ובלתי נשכחת?

 

דוכנים ואטרקציות מעניינות לחתונה מיוחדת ומהנה

אחת הדרכים ליצור עניין באירוע החתונה ולהפוך אותה לבלתי נשכחת הוא פשוט לגרום לאורחים שלנו ליהנות באירוע. חתונה בה האורחים נהנים היא אירוע שהם יזכרו לטובה לאורך זמן. על ידי דוכנים ואטרקציות שונות ניתן להכניס עניין באירוע החתונה, ולגרום גם לילדים ולאורחים הצעירים יותר ליהנות באופן אשר ישרה אווירה טובה ומהנה גם על יתר האורחים.

אז אילו דוכנים או אטרקציות ניתן להזמין לחתונה המיוחדת שלנו? מעבר לדוכן המגנטים המפורסם, ניתן לדוגמה להציב תא קטן בו יכולים האורחים להצטלם לתמונות "פוטו רצח". תאים כאלו מוציאים לרוב מאנשים את המיטב וגורמים להם להצטלם בסדרת תמונות מצחיקות, אשר גם לבטח יהיו תלויות אצלם על המקרר ויזכירו להם במשך שנים כמה הם נהנו בחתונה שלנו.

אפשרות נוספת היא דוכני יצירה מסוגים שונים – דוכן בו הילדים יכולים ליצור בעצמם או יחד עם ההורים את הברכה לחתן והכלה, דוכן בו יכולים האורחים לבחור קישוטים ולהרכיב סידורי פרחים לשולחן בו הם יושבים, דוכן הפעלה לילדים בו הם לומדים להכין בועות סבון גדולות או לסובב חישוק "הולה הופ" וכו' – כאמור, הרעיון בכל האטרקציות האלו הוא לגרום לאורחים, ובעיקר לילדיהם, ליהנות ולשמוח. בסופו של דבר, זו הדרך הטובה ביותר לגרום לחתונה להיות מיוחדת ובלתי נשכחת.

 

מזכרות הביתה מחתונה קטנה במקום יפה

כמובן שלמקום בו נערכת החתונה חשיבות לא קטנה גם כן – חתונה קטנה במקום פסטוראלי ונעים דוגמת יקב או גן אירועים מטופח ומושקע במיוחד כבר זוכה לתנאי התחלה טובים, ולכך שהאורחים יקבלו רושם טוב ונעים כבר עם הגעתם. במידה ואין לכם המון מוזמנים, שווה ללכת על מקום המתמחה באירועים קטנים, ומעוצב בדיוק לשם כך.

בנוסף, הענקת מזכרות שונות לאורחים מהאירוע תמיד יכולה להפוך אותו למיוחד ולגרום לו להמשיך ולחיות בתודעתם לעוד חודשים רבים.

הזכרנו כבר את התמונות השונות שיוכלו האורחים לקחת הביתה (מגנטים, תא צילומים וכד'), ואפשר להרחיב את הרעיון הזה עוד יותר – תיקים, כפכפים, משקפי שמש או אביזר קטן אחר עם לוגו מיוחד או תמונה מהחתונה, פינת יצירה אשר מאפשרת לילדים ללכת הביתה עם יצירה חדשה ועוד. רעיון מרגש ומקורי הוא לקחת חתיכה קטנה מהכוס ששבר החתן ולשלב אותה בתוך תכשיט מסוים, כך שכל אורח ילך הביתה עם פיסה קטנה מהכוס, המסמלת יותר מכל את הטקס המרגש.

בקיצור – תנו לדמיון להשתולל, וכוונו לכך שהאורחים פשוט ייהנו ויתרגשו יחד עמכם. זו הדרך הטובה ליצור חתונה מיוחדת.

 

להזמנת מקום לחתונה ביקב אנא פנו למחלקת הזמנות בטלפון – 04-6107530