אירועים בקיץ ביקבי בנימינה

יקבי בנימינה כבר רכשו לעצמם מוניטין כמקום מושלם לעריכת אירועים קטנים בכל מועד לאורך השנה. מזג האוויר הקיצי הופך אותם למקום קסום במיוחד עבור אירועים מכל סוג. אל האולמות האלגנטיים, שהם בחירתם של רבים עבור אירועים קטנים ובינוניים, מתווסף בקיץ מרחב גן פתוח, המאפשר אירוח של מספר גדול הרבה יותר של משתתפים, הנהנים מן האווירה הייחודית, מנות הגורמה וכמובן היינות עטורי השבחים.

אווירה קלאסית קסומה

יקבי בנימינה הם מקום מרשים לכל הדעות, ולא לחינם ביקור ביקבים נחרט בזיכרונם של כל מי שמגיעים אליהם, בין אם לסיור מודרך, להצצה מרתקת אל עולם היינות דרך מרכז המבקרים, או כמוזמנים לאירוע באחד משלוש האולמות המעוצבים. אין כל פלא בכך אם לוקחים בחשבון את ההיסטוריה של המקום בשילוב האיכות הבלתי מתפשרת של בעליו הנוכחיים אשר הבינו כי רק מקום אוטנטי יכול לספק באמת את מבוקשם של מי שאיכות קלאסית היא משאת נפשם.

איזה שילוב יכול להיות קסום יותר מאשר יקב השוכן במקום בו ייצרו גם בשמים מפרחי יסמין? מה יכול להיות משכר יותר מיין, מזון מלכים וגן מטופח וריחני?

היסטוריה המגובה בחדשנות מודרנית

יקבי בנימינה הם בעלי היסטוריה מרתקת. במהלך סיור במרכז המבקרים ניתן לשמוע על כל מה שהתרחש במבנים העתיקים המוצבים שם. זהו המיקום בו בחר הברון דה רוטשילד בעצמו, כמתאים במיוחד לייצור בשמים בלב איזור בו מתקיימים התנאים הייחודיים שגידול ענבים איכותיים מחייב.
מקום בעל היסטוריה שכזו הוא מושלם עבור מי שמבקשים לערוך אירוע בלתי נשכח. אולם, אווירה קסומה לבדה אינה מספיקה כדי להסביר את רצף האירועים המוצלחים הנערכים במקום. יקבי בנימינה של היום מאובזרים בכל מה שמציע העידן המודרני מבחינת תשתית לאירוח מושלם. אירועי קיץ ביקבי בנימינה משלבים הנאה מכל העולמות: גן מטופח, יקב בעל עבר מרשים המהווה בסיס איתן לרמת אירוח מן הגבוהות בנמצא, עיצוב מוקפד, צוות מסור ומקצועי, מטבח שהינו זירת פעולה עליה מנצח שף מוכשר מאין כמותו ועוד.

מזון ומשקה כיד המלך

ביקבי בנימינה מבינים היטב את המתכון לאירוע קיץ מוצלח. את האווירה מספק המקום הייחודי והמרשים לכל הדעות, את הנוחות מספקת התשתית בה הושקע ממון רב, תשומת לב ואהבה. המרכיב השלישי הוא כמובן קולינארי, וכך המוזמנים לאירוע הנערך ביקבי בנימינה נהנים לא רק מיין משובח, אלא גם ממטבח איכותי וכשר ובו מנות טעימות שמשאירות טעם של עוד…

להזמנת מקום לאירוע קטן באולמות היקב נא לפנות למחלקת הזמנות בטלפון – 04-6107530