טיפים להפקת בר או בת מצווה

גיל המצוות מעמיד את הילד שלכם בפעם הראשונה בחיים עם ההתרגשות, השמחה, המתח והקסם שבהפקת אירוע ייחודי משלו, חגיגה מופלאה של שמחת נעורים, הפוגשת רשמיות ממלכתית, מסורת בת אלפי שנים, ומגוון אפשרויות כמעט אינסופי.

אתם, כהורים, בוודאי מתרגשים לא פחות, אך מודעים קצת יותר לאתגר הגדול שבהפקת אירוע איכותי. אם גם אתם בוחרים להפיק אירוע מיוחד ונעים, אינטימי ואקסקלוסיבי, שישאיר את חותמו החיובי על הזיכרון של הילד שלכם ושל כל המשפחה, אנו שמחים לקחת חלק בתרומתנו הצנועה, תרומה של ידע הנשען על היסטוריה ארוכה של אירוח חגיגות בר ובת מצווה, ביקבי בנימינה, מקום לאירוע קטן, אירועים משפחתיים, מקום לבת מצווה וחגיגות של יוקרה וטעם טוב.

חשוב לזכור בהפקת בר או בת מצווה

  1. שיתוף פעולה – נכון, אתם תעשו את הטלפונים, תזמו את הפגישות, ובסופו של דבר תאספו את החשבון, אך האירוע הזה בעל משמעות רבה לילדים שלכם. שתפו אותם בקבלת ההחלטות, ומצאו פתרונות בהם גם הצרכים שלהם נענים בצורה מלאה.
  2. אירוע כפול – בחירת מקום לבר מצווה יכולה להיות אתגר, בייחוד עם קהל מוזמנים כה מגוון. מצד אחד עומדים בני המשפחה, הדודים והדודות, הסבים והסבתות, החברים שלכם וכיו"ב, ומנגד כל החברים של הילד או הילדה, צעירים תוססים ומלאי מרץ, ולא כל מקום לבת מצווה יתאים לכל נערה מתבגרת.

שקלו הפקה כפולה, האחת – אירוע יוקרתי, אינטימי ואקסקלוסיבי בו תארחו את הקהל המבוגר לחוויה גסטרונומית משובחת, עם יין איכותי ומנות יוצאות מגדר הרגיל, והשני – אירוע קליל המתאים לקהל הצעיר בלבד, העונה על הצרכים, הרצונות והחלומות של הילד או הילדה.

  1. קינוחים – גיל המצוות הוא סמלי למדי, שהרי בנות 12 ובני 13 הם עדיין ילדים, והמתוקים הם דבר חשוב באירוע. אין משהו יותר חשוב לחתן או כלת בר או בת מצווה מאשר שהחברים שלהם יתרגשו וישמחו באירוע שלהם. מגוון קינוחים מיוחד, בעיצוב ובטעמים, מעלה מיד את רמת ההתרגשות ותשומת לב רבה לחלק זה באירוע היא דרך פשוטה ויעילה לעורר שמחה בקרב המוזמנים, צעירים ומבוגרים כאחד.

בר או בת מצווה בעידן המודרני

  1. שימוש באביזרים – כל מקום לבר מצווה מציע אביזרים טכניים שונים, ומוטב שתכירו, ואף תחפשו מראש אולם המאפשר גישה פשוטה לאביזרים ממוחשבים, מקרן איכותי, מערכת שמע מתקדמת וכיו"ב, וזאת בכדי להעשיר את התוכן של האירוע, ולאפשר הקרנה של סרטונים ותמונות רלוונטיים.
  2. הפיקו סרטון – כל בר או בת מצווה, ובכלל כולנו נהנים כאשר משקיעים בנו מחשבה, והפקה של סרטון מתנה לאירוע היא מתנה מיוחדת שהופכת את האירוע כולו לאינטימי יותר, עם אווירה של חיבור ושמחה חברית. הפיקו, או היו שותפים ביוזמה להפיק סרטון של החברים והחברות של הילד שלכם, וסרטון של בני המשפחה המברכים, ועדיף עם גימיק ואיש מקצוע.

 

 

להזמנת מקום לבר מצווה באולמות היקב יש לפנות למחלקת הזמנות בטלפון – 04-6107530