טיפים לבחירת מקום לאירועי ברית או בריתה

השונים – אחד השיקולים החשובים ביותר הוא כמובן המיקום. במקרה של אירועי ברית/ה האירוע נערך פעמים רבות בצהריים, ובאמצע השבוע. לכן, נרצה מקום שלאורחים השונים יהיה כאשר אנחנו מתכננים אירוע חגיגי אנו פתאום מגלים כי ישנן אינספור אפשרויות שונות למקומות לאירוח האירוע. זה נכון הן עבור חתונות גדולות והן עבור אירועים קטנים ואינטימיים יותר, ימי הולדת, ימי נישואין וגם ברית או בריתה.

ברית/ה הם מהאירועים המשמחים ביותר שיש, בהם אנו חוגגים למעשה את הצטרפותם של חברים חדשים למשפחה שלנו. לכן רק טבעי שנרצה לשתף את החברים, המכרים וקרובי המשפחה בשמחה הגדולה, ולערוך אירוע מהנה ומרגש.

בעוד ישנם כל כך הרבה מקומות שונים בהם נוכל לערוך את האירוע אנו צריכים להחליט מה יהיה המיקום הטוב ביותר. להלן כמה נקודות שכדאי לחשוב עליהן כאשר אנו מתכננים אירוע ברית או בריתה –

 

מיקום שיהיה נוח לאורחים קל ונוח להגיע אליו. בשונה מחתונות הנערכות הרבה פעמים לקראת סוף השבוע (חמישי בערב או שישי בצהריים), אירועי ברית או בריתה עשויים להיות באמצע השבוע, כך שרבים מהאורחים פשוט לוקחים כמה שעות הפסקה מהעבודה ובאים לחגוג עימנו. על מנת שיהיה להם נוח להגיע כדאי לבחור בגן או אולם אירועים הנמצא קרוב לעורקי תחבורה ראשיים, בהתחשבות כמובן במיקומם של מרבית האורחים.

 

מקום שמתאים לאופי שלכם – ברית הוא אירוע הכניסה של התינוק החדש שלנו לחיים ולמשפחה. לכן חשוב שהאירוע ייערך באווירה נינוחה ובמקום המתאים לאופי שלכם ולטעם שלכם באירועים. אל תקשיבו יותר מדי לכל מיני דעות קדומות וקיבעונות של אנשים הקרובים אליכם – לכו על מקום שמרגיש לכם נעים לעריכת אירוע עבור התינוק/ת שלכם. האווירה הנינוחה והנעימה חשובים יותר מכל דבר אחר, במיוחד עבור הקטן או הקטנה.

 

מקום שגם ילדים ייהנו בו – מכיוון שמדובר באירוע הנערך פעמים רבות בצהריים ואליו מביאים אורחים רבים גם את הילדים שלהם, חשוב שנבחר במקום ידידותי לילדים. כלומר – מקום בו ניתן לארגן הפעלה או שניים אשר יעסיקו את הילדים במהלך האירוע, ובאופן כללי – מקום בו גם ילדים קטנים מכל הגילאים ירגישו בנוח. רק כך האירוע יהיה באמת נינוח ומהנה עבור כולם.

 

מקום אינטימי יחסית בו יהיה לאם הטרייה נוח – חשוב לזכור שבעת אירוע הברית או הבריתה, אתם הורים טריים ביותר עם תינוק/ת בני כמה ימים בלבד. בתוך כל העניין הזה של אירוע חגיגי, חשוב שיהיה לכם ולתינוק נעים ונוח. לכן, וודאו כי במקום בו אתם עורכים את האירוע יש חדר שקט ונוח להנקה בו ניתן להירגע אחרי, לפני ובמהלך האירוע.

 

לסיכום, יותר מכל חשוב שבאירוע הברית או הבריתה שאתם עורכים, אתם והתינוק/ת החדשים תרגישו בנוח ובנעימים. לאחר מכן כדאי לנסות ולהתחשב בצרכי האורחים עד כמה שניתן, ולמצוא מקום נוח, אינטימי ונעים לאירוע המשמח שלכם כמשפחה טרייה.

 

להזמנת מקום לברית או בריתה באולמות היקב יש לפנות למחלקת הזמנות בטלפון – 04-6107530