טיפים לבחירת מקום לברית

שלא כמו אירועים אחרים כמו חתונה או בר מצווה המתוכננים חודשים מראש, מציאת והזמנת מקום לברית דורשת התארגנות מהירה יחסית. על מנת להצליח במשימה זו ולזכות באירוע מרגש ואיכותי ישנם מספר קריטריונים שחשוב להכיר ואלו מופיעים כטיפים ברשימה שלפניכם.

לברר מראש כמה שיותר פרטים

אמנם אי אפשר לקבוע מועד לברית ולהזמין מקום לפני לידת הבן, אך בהחלט ניתן ורצוי לערוך מראש בירורים בנושא. הבירורים שעליכם לבצע מבוססים על מספר המוזמנים והגדרת התקציב לאירוע וכוללים סקר שוק של אולמות ייעודים עבור אירועים קטנים, המלצות והשוואת מחירים.

איפה כדאי לערוך את הברית?

לפני הכל, יש לבחור במיקום המתאים ביותר לקיום ברית המילה שלכם. מוטב שתזכרו כי מיקום מרוחק מידי יגרום ללא מעט ביטולים מצד האורחים ולכן עדיף לבחור במקום נגיש ולא רחוק. המיקום האידיאלי הינו בחיק הטבע באזור בעל נגישות גבוהה לצירי תנועה ותחבורה ציבורית, המספק שפע של חניה לאורחים. כך לדוגמא, מקום לברית בשרון כמו יקבי בנימינה הינו אידיאלי הן עבור אורחים מאזור המרכז, והן עבור אורחים מאזור חיפה והצפון.

כמה אורחים מוזמנים לאירוע?

בדרך כלל בריתות הן אירועים משפחתיים קטנים ואינטימיים, שעבורם חשוב למצוא מקום מתאים בגודלו. כלומר, מקום שמצד אחד אינו קטן מידי ויגרום לחוסר נוחות ולצפיפות בקרב האורחים, ומצד שני אינו יותר מידי גדול ויגרום לאורחים להיבלע באולם ולאבד מתחושת האינטימיות.

איזה סוג של ברית אתם רוצים?

החליטו מראש כיצד אתם רוצים לבטא את השמחה של הולדת ילדכם. במרבית המקרים אנשים מעדיפים אירוע סולידי ורגוע המבוסס על ארוחות צהרים בת מספר שעות בודדות. יחד עם זאת, ייתכן ותעדיפו אירוע יותר תוסס וממושך המשלב מצגת, ריקודים או הופעה. שיקולים אלו ישפיעו על בחירת מקום המתאים לאופי האירוע ושיכול לספק לכם את החלל, האווירה, האבזרים והציוד המתאימים.

להפיק אירוע איכותי שאינו יקר

על פי רוב, מידת ההשקעה הכספית בברית הינה נמוכה יותר מזו של כמו חתונה, אך אף אחד לא רוצה לחסוך במידה שתפגע באיכות האירוע. על כן, חשוב לדעת שניתן בהחלט להוזיל בעלויות הברית מבלי לפגוע באיכותה, וזאת באמצעות בחירת אולם השוכן במיקום פחות מרכזי כמו סביבת פרדס חנה. מעבר לכך, בדרך כלל אירוע צהרים הינו זול יותר מאירועי ערב.

ולא לשכוח את האוכל

המרכיב המשותף כמעט לכול סוגי הברית הוא ללא ספק האוכל. לכן, חשוב לבחור במקום המספק אוכל גורמה איכותי, המוגש באופן מעוצב וביד רחבה. את אופיו של התפריט מומלץ לבחור לפי טעמם של האורחים, מספר המוזמנים ושעת האירוע. בין אם מדובר בתפריט בשרי, חלבי או אחר, בדרך כלל השילוב המוצלח ביותר יכלול מנות גורמה ייחודיות, מנות יותר סטנדרטיות, ומנות ייעודיות עבור הילדים.

 

להזמנת מקום לברית באולמות היקב יש לפנות למחלקת הזמנות בטלפון – 04-6107530