טיפים למארגנים חתונה קטנה בדקה התשעים

הרבה זוגות בוחרים לעמול סביב ארגון יום חתונתם במשך חודשים ארוכים. לעומתם, יש הבוחרים בתאריך קרוב לאירוע, ומארגנים אותו בזמן קצר. אם בחרתם בתאריך קרוב ואתם מתמודדים עם ארגון חתונה קטנה בדקה התשעים – ריכזנו עבורכם את כל הטיפים לארגון אירוע מושלם, במינימום זמן ומאמץ.

יריית הפתיחה – בחירת מקום האירוע

פעמים רבות נשארים תאריכים שונים ריקים ביומנים של אולמות אירועים שונים, אותם הם ישמחו לסגור עבורכם בהנחות ניכרות. מכיוון שלא זוגות רבים מתכננים אירוע לעוד חודש או חודשיים, תוכלו לקבל מאולמות שונים תאריכים פנויים בטווח זמנים זה במחירים אטרקטיביים במיוחד.

טיפים לבחירת מקום האירוע:

  • בתכנון אירוע בזמן קצר, אנחנו ממליצים לדעת על מה שניכם לא מוכנים להתפשר ואז לבדוק את כל האופציות העונות על הקריטריונים שלכם. אם אתם יודעים שאתם מאוד רוצים חתונה בפנים / בחוץ / דווקא בתאריך או ביום מסוים / באזור מסוים בארץ / בתפריט מסוים – בצעו סקר אינטרנטי וזהו מספר רב ככל האפשר של אולמות אירועים מתאימים, בדקו ורשמו לכם מהם התאריכים הפנויים בכל אחד מהמקומות, ובאילו מחירים, הגבלות ותוספות שהם מציעים לכם בתאריכים אלה.
  • בחירת מיקום החתונה תשפיע על רוב הבחירות שיבואו אחריה בתכנון האירוע, ולכן בחירת המקום כנראה תהיה הבחירה הראשונה שתעשו. לאחר שתשריינו מקום ותאריך, תוכלו להמשיך ולבחור את שאר נותני השירותים שישתתפו באירוע שלכם.

     

הינכם מוזמנים!

ברגע שסגרתם תאריך עם אולם אמין ובעל מוניטין ואתם עצמכם סגורים על התאריך, אנחנו מציעים שמפאת קוצר הזמן תתפנו מייד להכנה ושליחה של ההזמנות לחתונה, במקביל או לפני שאר התכנונים.
עבור אורחים מיוחדים, רחוקים או פחות גמישים, נמליץ על גיבוי ההזמנה בשיחת טלפון.

בכל מקרה יהיה נפלא

חתונה קטנה בדקה התשעים תדרוש מכם כנראה גמישות בתכנון ובבחירות. בכל עניין תרוויחו אם תשמרו על קור רוח ועל זרימה והרמוניה ביניכם. קחו בחשבון שאם תתעקשו על נותן שירות מסוים וכדומה, ייתכן שדווקא הוא לא יהיה פנוי בתאריך הקרוב שבחרתם – בחתונה המאורגנת בטווח זמן קצר זה חלק מהמשחק. קחו את הזמן לחשוב מה באמת חשוב לכם, והכינו את עצמכם לגמישות בכל השאר.

גם חתונה קטנה בדקה התשעים יכולה להיות מלאת הפתעות

אם אתם מאמינים שעיקר העניין בחתונה הם החיים ביחד, וטקס הנישואין עצמו שולי מבחינתכם, תוכלו לארגן לעצמכם טקס נישואין צנוע, עם או בלי מסיבה לאחריו. אבל אם אתם דווקא בעניין של מסיבה גרנדיוזית, עם הפרחות למיניהן, טקסים ייחודיים או כל דבר אחר – אין שום סיבה שתוותרו על החשקים שלכם עבור היום המיוחד שלכם רק בגלל שהתאריך קרוב. תמיד תוכלו למצוא נותני שירות אמינים ונעימים שישמחו לחגוג איתכם. חשוב לשים לב שאף אם אתם מוצאים את עצמכם פונים למספר אנשי שירות לא תוותרו על הבטחת איכות השירות שאתם צפויים לקבל ואת אמינות נותני השירות, על ידי המלצות, ראיון בפגישה אישית, וכדומה.

להזמנת מקום לאירוע חתונה באולמות היקב יש לפנות למחלקת הזמנות בטלפון – 04-6107530