טיפים לאיתור אולם לחתונה קטנה

זוגות צעירים רבים בוחרים בשנים האחרונות לערוך חתונות קטנות יחסית מבחינת היקף האירוע ומספר המשתתפים. ישנם יתרונות רבים וברורים בעריכת אירוע קטן ואקסקלוסיבי על פני אירוע גדול ורב משתתפים.

להלן מספר נקודות שחשוב לקחת לתשומת הלב בעת חיפוש אולם לאירוע קטן, על מנת שנוכל לשמר את היתרונות הפוטנציאליים השונים של עריכת חתונה קטנה ואינטימית.

 

מחפשים מקום המיועד ספציפית לארח אירועים קטנים – ניתן למצוא כיום בכל אזורי הארץ גני אירועים ואולמות המיועדים במיוחד לארח אירועים קטנים ואינטימיים יחסית, וכלל אינם בנויים לארח אירועים גדולים ורבי משתתפים. חשוב לחפש מקום המיועד מלכתחילה לארח אירועים קטנים, מפני שמקומות כאלו לרוב מעוצבים ומתומחרים במיוחד לסוג אירועים אלו. כלומר – במקרה של מקום המעוצב במיוחד לאירוח אירועים קטנים תקבלו תמורה גבוהה יותר עבור הכסף שלכם. לעומת זאת, בחירה במקום המיועד על פי רוב לאירועים גדולים יותר עשויה להיות בלתי משתלמת, שכן תיאלצו לשלם מחיר גבוה יותר למקום על מנת "לפצות" על מספר מנות נמוך יחסית.

 

קודם מרכיבים רשימת אורחים – במיוחד במקרה של חתונה קטנה יחסית כדאי להרכיב קודם את רשימת האורחים, ורק אז להתחיל לראות אולמות פוטנציאליים. ההבדל בין 200 ל 300 מוזמנים עלול להפוך חלק מהאולמות הקטנים שתראו לבלתי רלבנטיים, כך שעדיף להכין קודם את רשימת המוזמנים, ורק אז להתחיל לחפש ברצינות, כאשר אתם יודעים כבר בדיוק מהם הצרכים שלכם מהמקום.

 

סבלנות ואיפוק בסגירת העסקה – גם אם הגעתם לגן או אולם אשר נראה לכם מושלם עבור החתונה הקטנה שלכם, אל תמהרו לחתום על העסקה. חיזרו למקום פעם שנייה, ובקשו להגיע כאשר מתרחש במקום אירוע. רק כך תוכלו לקבל מושג של ממש בדבר תפקוד המקום ב"זמן אמת". סבלנות זו יכולה גם לחדד עבורכם נקודות מסוימות עליהן כדאי לדבר עם בעלי המקום בטרם סוגרים את העסקה.

 

מקום אינטימי ונעים לחתונה קטנה – אחד היתרונות הגדולים ביותר של חתונה קטנה ומצומצם יחסית היא כי מדובר באירוע אינטימי יותר, כזה בו מרבית המוזמנים הם אנשים הקרובים אלינו במיוחד. לכן, כדאי שנבחר במקום אשר יתמוך באווירה נעימה ואינטימית זו. למשל, נרצה מקום בו ישנן פינות ישיבה נעימות ונוחות חוץ משולחנות האוכל, בו יוכלו לשבת הרכבים שונים מתוך קהל האורחים בנינוחות ובנוחות. נסו לראות כיצד המקום תומך באווירה שאתם מקווים להקנות לחתונה הקטנה שלכם.

 

הגיעו עם רשימת שאלות מפורטת כמה שיותר – על מנת להבטיח כי עלות החתונה תישאר סבירה ומצומצמת ככל הניתן, כדאי להגיע לפגישה במקום עם כמה שיותר שאלות מוכנות מראש. למשל – מה בדיוק כולל מחיר המנה? איזה תפריט בר אתם מקבלים? עבור מה תיאלצו להוסיף כסף מעבר למחיר המנה? וכד'. כמה שיותר שאלות ופרטים בהתחלה יבטיחו שליטה על תקציב החתונה, במיוחד במקרה של חתונה קטנה.

 

לסיכום, לחתונה קטנה יכולים להיות יתרונות שונים ואטרקטיביים במיוחד, החל מאווירה נעימה ואישית ועד לתקציב סביר ואף נמוך יחסית. על מנת שתיהנו מכל היתרונות הללו הקדישו זמן, מאמץ ומחשבה לאיתור אולם מתאים, אשר יענה בדיוק על הצרכים שלכם.

 

להזמנת מקום לחתונה ביקב אנא פנו למחלקת הזמנות בטלפון – 04-6107530