טיפים להפקת אירועים פרטיים בסטייל

תחום האירועים הפך לתחום משגשג ומושקע מאד בשנים האחרונות והוא כולל פרמטרים רבים, שיחד יוצרים את האירוע הנכון, את האירוע המושלם! בין אם אלה אירועים פרטיים קטנים ואינטימיים או אירועים גדולים, חשוב לתכנן אותם בקפידה ולבחור נכון את ספקי השירות, שיוכלו לעזור בכך. כיצד מפיקים אירועים פרטיים בסטייל? הנה כמה טיפים לתכנון מוצלח:

1. בחירת הקונספט – אירועים פרטיים, וכך גם אירועים עסקיים מסוגים שונים, יכולים להיות בסגנונות שונים. כדי להפוך את האירוע הפרטי לאירוע שכולו סטייל, ובעיקר – לכזה שכולם ידברו עליו, חשוב לבחור תחילה את הקונספט לאירוע. את המוטיב המרכזי שעליו יתבסס האירוע כולו ובהתאם אליו הוא יתוכנן. האם, למשל, מעוניינים באירוע קליל, זורם וקיצי? האם רוצים דווקא אירוע פרטי רשמי ומושקע מאד? האם מדובר באירוע שמשתתפים בו גם ילדים, או אירוע פרטי שכולו למבוגרים?

2. היכן נערך האירוע – כדי ליצור את האווירה הנכונה ולהוסיף לא מעט סטייל לאירוע, יש להתייחס גם אל המקום שבו נערך האירוע. למשל, אירוע ביקב הוא הזדמנות ליהנות מאירוע מסוג אחר. אירוע שכולו טעמים משובחים, יינות טובים ואיכותיים ואווירה שאין כמותה. מיקומו של האירוע יכול להשפיע לא מעט על האורחים ועל סגנונו הכללי של האירוע עצמו. יש להתייחס אל המרחב, לבחון את המאפיינים בו ולנצל אותם נכון. במידה והאירוע נערך בחוץ, במרחב הפתוח, יש לבחור לו אלמנטים ויזואליים שישתלבו נכון עם הסביבה כולו וייצרו את האווירה המתבקשת. במידה והוא נערך במקום סגור, חשוב לבדוק אילו אלמנטים נמצאים במקום ומה ניתן להוסיף להם כדי "להקפיץ" את האירוע ולהפוך אותו למסוגנן יותר.

3. שילוב נכון של תפריט ותפאורה – אם מעוניינים באירוע שכולו סטייל, חשוב לשלב בו תפריט מתאים לצד יינות מסוגים שונים, לרבות יין ישראלי. ישנם היום לא מעט יינות ישראלים משובחים שניתן להתאים לאירועים פרטיים והם ללא ספק פתרון מצוין למי שחשובים לו האיכות וגם הטעם. מי שמחפש מקום לאירועים קטנים בשרון, יוכל למצוא את יקב בינימינה, הנחשב ללוקיישן נהדר לערוך בו אירוע פרטי, הכולל כמובן גם יינות טובים, לצד תפריט עשיר בטעמים נפלאים. חשוב לבחור קייטרינג איכותי, חשוב לשים דגש רב מאד על אופן הגשת המנות ומידת התאמתן אל אופיו של האירוע, אל סוגים שונים של יין וכמובן לבחון את התפאורה כולה, שמקיפה את המקום.

פנייה אל המומחים בתחום – הפקת אירועים קטנים פרטיים איננה עניין של מה בכך. היא מצריכה התייחסות לפרמטרים שונים שיחד יוצרים את האירוע הנכון. כדי ליהנות מאירוע פרטי שכולו סטייל, מומלץ להיעזר במומחים בתחום. חשוב לפנות למקום המתמחה באירועים פרטיים, מקום עם צוות מקצועי של עובדים שיוכל לעמוד לרשותם של בעלי השמחה ולספק להם את הפתרונות בהתאמה מלאה. מומלץ לבקר באירועים שמתקיימים במקום הנבחר, ולבדוק את אופיים, את סגנונם ואת האווירה שבמקום.

 

להזמנת מקום לאירועים פרטיים באולמות היקב יש לפנות למחלקת הזמנות בטלפון- 04-6107530