טיפים לתכנון חתונה קטנה

כל חתונה היא אירוע מכונן, והפקת אירוע בעל חשיבות כה רבה דורשת ידע, הכרות והבנה של התחום. אנו, ביקבי בנימינה, שמחים להביא לכם, הזוג הנרגש, רשימה של טיפים חשובים הנשענים על הניסיון הרב, התובנות השונות וההסתכלות האישית שלנו לגבי אופיים ודרך הפקתם של אירועים קטנים.

רשימה זו אינה מהווה תחליף לייעוץ אישי ולהתאמה פרטנית להפקת החלום שלכם בצורה הטובה ביותר, אלא הזמנה לקחת נשימה ולצלול לתוך המרחב של הפקת חתונה קטנה, מתוך הבנה, צלילות דעת והכרות ראשונית עם התחום היפה והמרגש.

לקרוא ולשמור – הפקת חתונה קטנה

  1. בחירת המקום – אחד מגזלני הזמן הגדולים, ביקור במקומות לאירועים קטנים עד למציאת המקום המושלם יכול להיות תהליך מתסכל. לכן:

א. עשו את עבודת הסינון הראשונית דרך הרשת – כולל התבוננות מפוקחת בצילומים וסרטונים של המקום

ב. התמקד באזור אחד ובו הרבה מקומות לאירועים קטנים (כמו אזור השרון)

ג. העדיפו מקומות המאפשרים מבחר אולמות שונים (כמו יקבי בנימינה)

  1. טעימות – זכרו כי גם בחתונה קטנה במיוחד, מגוון האורחים קורא לספקטרום רחב של טעמים, מספיק בכדי לאפשר לכל אחד מהמוזמנים למצוא את המנה המועדפת עליו. לכן:

א. הגיעו עם אנשים בעלי טעמים שונים ליום הטעימות – לאוכל ויין כאחד

ב. תמיד אפשרו יותר משתי מנות עיקריות בתפריט

ג. הקינוחים הם הדבר הקורא לגיוון הרחב ביותר

  1. דיוק בכמות האורחים – גם מקום לאירוע קטן יכול להיראות ריק עם כמות אורחים נמוכה במיוחד, מה גם שמעבר לאווירה האקסקלוסיבית המתבקשת לחתונה שלכם, העלות משתנה בהתאם לאופי האירוע. לכן:

א. צרו רשימת מוזמנים ריאלית מאוד – מנפו את רשת האינטרנט וקבלו הזמנות אונליין המאפשרות אישור הגעה פשוט ומחייב.

ב. גשו לבחירת האולם המתאים לאירוע לאחר שהרשימה שלכם מאושרת ומדויקת ככל הניתן, וזכרו כי גם באירועים קטנים ישנו אחוז מוזמנים מסוים שלא מגיע.

על חשיבות האווירה בחתונות קטנות

  1. אווירה ייחודית – היתרון המובהק של אירועים קטנים הוא ללא ספק היכולת לייצר אווירה של חיבור, שמחה ואינטימיות, אלמנטים חיוניים לאירוע מוצלח במיוחד. בכדי לאפשר את יצירת האווירה אל תתפשרו על הדברים הקטנים, והבינו עם מפיקי האירוע כיצד ניתן להתאים את המרחב המארח לחלומות שלכם, לטעם שלכם, ולרצונות שלכם, בכדי לייחד את האירוע שלכם, ולבדל אותו מהשאר.
  2. פגשו את הצוות – אירוע קטן, כפי שאמרנו, יכול לספק אווירה יוצאת מגדר הרגיל, ובכדי לאפשר זאת יש להשגיח על רמת השירות. שירות איכותי נשען על מודעות של המארחים ונותני השירות, מודעות המתעצמת על-סמך הכרות אישית. בכל חתונה, ועל אחת כמה וכמה כשאתם מפיקים חתונה לא גדולה, בקשו לפגוש את הצוות, להכיר בשמות, ללחוץ את היד, ולהודות מראש על השתתפותם, ועל נכונותם לתמוך בהפקת האירוע החשוב שלכם.