חתונה קטנה ברמה גבוהה ביקבי בנימינה

יקב, מקום מפגש קסום בו אהבת החיים הטובים היא הבסיס לכל פעולה, מקום בו השאיפה לשלמות בכל פרט ופרט היא חלק בלתי נפרד מהאירוע שלכם. יקב בנימינה הוא מרחב נעים, מזמין, ייחודי ומעוצב בקפידה, מקום מושלם לחתונה קטנה.

עם שורשים הנטועים עמוק בהיסטוריה המקומית והישראלית, ומתקנים המאובזרים במיטב הטכנולוגיה המודרנית, מעבר למגוון מעולה של יינות מובחרים מציע יקב בנימינה לקהל הרחב מקום לאירוע קטן, מקום ייחודי בתוך נוף יפהפה.

הכרמים הרבים השוכנים בקרבת היקב יכניסו אתכם לאווירה עוד לפני שהגעתם למקום, והצבעים הירוקים של הטבע הפראי עם הר הכרמל המרשים שבאופק הופכים את הקסם לעז, מגוון ועשיר, כטעמו של יין איכותי במיוחד.

לקריאה על חתונות קטנות ביקבי בנימינה

כי האירוע שלכם הוא החשוב ביותר

אנו, צוות האירוח והפקת האירועים של יקב בנימינה ניגשים למלאכה מתוך כבוד רב והכרה בעובדה שהחתונה שלכם היא ההפקה החשובה ביותר שלכם. משהו ברוח החגיגית והמחייבת של עולם היינות מהדהד בכל הפקה. עיצוב המקום, התפריט העשיר והמגוון, והפינוקים הייחודיים הזמינים במיוחד להפקת אירועים קטנים, כל אלו נשזרים לטעם אחד, עשיר, רבגוני ועגול.

חתונה קטנה דורשת הקפדה יתרה על הפרטים הקטנים, והשלב הראשון הינו התאמת האולם המתאים ביותר לאירוע שלכם. ביקב בנימינה אנו מחזיקים לא פחות מארבעה אולמות אקסקלוסיביים לאירועים קטנים, וכולם מעוצבים בקפידה, עד לפרט האחרון. לכן, כשאתם מחפשים מקום לאירוע קטן היקב הוא הבחירה הראשונה, הפותחת ברגע מגוון ייחודי להתאמת המרחב המתאים לאירוע שלכם.

 

אולם בנימינה עוטף את המוזמנים באווירה של אולם נשפים של אירופה הקלאסית, ומאפשר הפקה של אירוע של עד מאה-ושבעים מוזמנים. אולם אליעז האינטימי מארח עד חמישים מוזמנים לאירוע מוקפד בישיבה סביב שולחנות הסעודה.

לאירועים של עד מאה אנשים ישובים תוכלו ליהנות מהנוף המרשים של אולם הכורמים, לא לפני שתפלו שבי אחרי העיצוב הכפרי עם האווירה השמחה. אולם בית הקפה המודרני מחזיק אווירה קלאסית לקהל מוזמנים של עד חמישים אנשים, ובאירועים באולם הכורמים משמש כאולם קבלת הפנים.

יחס אישי – סוד ההצלחה של אירוע קטן

ההכרה כי היחס האישי הוא אבן הבוחן לכל חתונה קטנה נובעת מניסיון רב שנים בתחום האירוח והפקת האירועים, במקביל לרצון העז והטבעי של מקום בו מפיקים יין לייצר את הסטנדרט הגבוה ביותר לאירוח אירועים.

לכן אנו ביקב בנימינה מזמינים אתכם לפנק את האורחים שלכם מאירוח הדומה למסעדת פאר בכל ההיבטים. אירוע הנערך בחלל מפואר ואקסקלוסיבי, עם צוות שהשירות הוא מזגו הטבעי, מטבח מגוון להפליא, יין משובח, ואווירה שובת נפש ולב.

מתוך כבוד לבחירה הייחודית שלכם להפיק אירוע קטן, אירוע המאפשר לכם לבחור בקפידה את המוזמנים, ובמקום אירוע המוני להפיק מפגש אינטימי, מרגש וברמה הגבוהה ביותר, כך אנו מסורים ומחויבים לעמוד בסטנדרטים שאנו מציבים במרחב זה, ולספק לכם את האירוע המפואר ביותר.

 

להזמנת מקום לאירוע חתונה באולמות היקב יש לפנות למחלקת הזמנות בטלפון – 04-6107530