רעיונות לערבי חברה מוצלחים

ערב חברה הוא אירוע חשוב מאוד עבור עסק בכל סדר גודל. בניגוד למה שנהוג לחשוב, לא רק פירמות וארגונים גדולים זקוקים לאירועים מן הסוג הזה. בעזרת ערב חברה ניתן ליצור תחושת גיבוש, להגביר את המוטיבציה ובעיקר לרענן את השגרה. אך יחד עם זאת, לא לכל המנהלים יש את הזמן והמשאבים הדרושיםעל מנת לתכנן ערב מקורי ומעניין. כדי לעשות זאת יש צורך בהיכרות עם מספר רעיונות אשר יכולים להפוך כל ערב חברה לאירוע בלתי נשכח.

יצירת קשרים אישיים

החוק הראשון לגבי תכנון של ערב חברה הוא שילוב של התכנים עם יין איכותי. אלכוהול עוזר לעובדים להיפתח, מרגיע לחצים ומשחרר את האווירה. עדיף להתחיל את הערב עם בר יין הכולל זנים קלאסיים כמו קברנה סוביניון ומרלו, ולהמשיך עם הגשת יינות שיראז, שרדונה ואמרלד ריזילינג. חברות המעסיקות עובדים בגילאים המתאימים של חובבי יין יכולות להציע זנים פחות מוכרים, כגון פינוטאז' והויונייה. זנים אלו מציגים את העושר היצירתי של החברה ומקנים לאירוע ניחוח ייחודי.

עוד רעיון לערב חברה מוצלח הוא לנצל את ההזדמנות וליצור קשרים על בסיס אישי. בסופו של דבר, ברוב החברות המנהלים אינם נפגשים עם העובדים מחוץ לשעות העבודה. מלבד ארוחות צהריים נדירות, פגישות חיצוניות או היתקלויות בלתי צפויות, המנהלים והעובדים חייבים להכיר אחד את השני על בסיס אישי על מנת ללמוד כיצד לעבוד יחד. אירוע חברה מאפשר זאת בקלות ובנעימות, ללא תחושת הדחיפות המלווה עמידה ביעדים.

שימוש בהומור וסדנאות מיוחדות

רעיון נוסף אשר מצליח להוסיף נופך חוויתי אל ערבי חברה הוא שימוש בהומור. כדאי להתכונן מראש אל ערב החברה, לבקש מהעובדים להשתתף ולהפיק מיני-תחרות שירה או כל תחרות כשרונות אחרת. ערבי חברה נועדו לשפר את מצב הרוח והשילוב בין יין, קשרים אישיים ותחרויות יוצאות דופן משיג את מטרתם בקלות. יחד עם זאת, עדיף להימנע מהזמנת בני זוג אל ערבי חברה. מנהל המעוניין לקיים ערב חברה מוצלח צריך לשמור את העובדים מאוחדים ומגובשים. כאשר בני הזוג מגיעים אל האירוע, סביר להניח שייווצרו קבוצות קטנות ומצומצמות ולא ניתן יהיה להשיג את הגיבוש הרצוי.

פעילות משותפת, מהנה ומשחררת של ערב גיבוש בחברה יכולה לבוא לידי ביטוי במסיבה. לא חייבים לקבוע קונספט ואפשר פשוט להזמין את כל העובדים לציון של תאריך מיוחד, חגיגת יום הולדת או מסיבת סיום. כולם אוהבים מסיבות והיתרון הוא מינימום של השקעה ומקסימום של תועלת. רעיון אחר הוא להזמין סדנא עבור העובדים. ההצעות המוצלחות הן סדנאות גרפולוגיה, ספא, אלכוהול, ריקוד משחק וסדנאות המשלבות בין מספר נושאים.

לסיכום, על מנת לבחור קונספט מנצח לערב החברה תצטרכו לחשוב על יין מתאים, להשתמש בניסיון העבר ובעיקר להגדיר צרכים ומטרות.

להזמנת מקום לאירוע חברה באולמות האירועים ביקב יש לפנות למחלקת הזמנות בטלפון – 04-6107530