יקב – מקום מושלם לאירועים קטנים

מקום שבו מייצרים יין יכול להתאים לסוגים שונים של אירועים קטנים ופרטיים. אירועים כאלה מוכיחים שלא מדובר רק על מקום בו פירות מעובדים ליין, אלא על חלל אקסקלוסיבי עם יתרונות רבים. ראשית, המקום מתאים לאירועים קטנים בגלל שיש בו אווירה מיוחדת. כל מי שנכנס למקום מרגיש את האנרגיות המיוחדות ואת הערך המוסף. העיצוב במקום ואופי העבודה על היינות משנים לחלוטין את האווירה סביב אירועים עסקיים או אירועים פרטיים כמו בריתות, חתונות וימי הולדת.

שנית, הבילוי במקום במהלך אירוע יכול להתאים לקהל יעד מגוון. ילדים וצעירים ישמחו לראות מקרוב איך מכינים יין, בעוד מבוגרים ינצלו את ההזדמנות על מנת לזהות הבדלים בין סוגי יינות וסדרות. מעבר לכך, המקום מומלץ עבור כנסים, סדנאות וימי חברה או ישיבות דירקטוריון. אנשים פרטיים נהנים מהבילוי במקום ומהקרבה ליין לא פחות מאשר אקדמאים המגיעים לימי עיון, לצד אנשי עסקים ועובדים שעורכים ימי גיבוש ופעילויות.

איך מוצאים מקום לאירועים פרטיים?

כדאי לשלב סדנאות יין באירועים פרטיים וליהנות מערך מוסף. אלו האירועים בהם המקום מתגלה במלוא תפארתו ולכן השאלה היחידה היא כיצד מוצאים אותו. אפשר להתחיל באיסוף המלצות על מקומות לפי איזור גיאוגרפי. בצורה כזו מסננים בין מקומות לאירועים קטנים בשרון, בצפון או בדרום. אחרי שמחליטים על איזור ספציפי, כדאי להיכנס לעובי הקורה ולשמוע חוות דעת מאנשים שכבר בילו בסדנאות יין מוצלחות.

צריך להקדיש לפחות כמה שבועות לחיפוש אחר מקום לאירועים קטנים. בניגוד לגני אירועים גדולים, במקום קטן יש משמעות גדולה לכל פרט. המקום צריך להיות מעוצב ברמה גבוהה ועליו לשלב בין המפגש המסורתי עם היין לבין הייחודיות של אירוע פרטי. מעבר לכך, אירועים פרטיים שנערכים במקום דורשים תיאום מוקדם של תאריך. כך מכינים את המקום לאירוע ונערכים מבחינת מספר מקומות ישיבה או רחבת ריקודים.

תכנון אירוע במקום קטן

השלב הבא אחרי מציאת המקום המושלם לאירועים קטנים הוא תכנון לוח הזמנים. יש הבדל בין אירועים קטנים בשרון ובצפון, אירועי יום וערב ואירועים קוקטייל עסקיים לעומת אירועים פרטיים וסולידיים. המטרה בשלב הזה היא להגדיר את אופי האירוע ולנסות לחשוב כיצד מפיקים אותו. אפשר להתייעץ עם נציגי המקום, לאסוף חוות דעת באתרי אינטרנט או להפעיל יועצי אירועים חיצוניים.

בניגוד למה שנהוג לחשוב, אין צורך ברקע מקצועי מסוים על מנת ליהנות מהיתרונות של אירועים קטנים. המפגש הראשוני עם היין יכול להיות לא פחות אטרקטיבי מזה שנערך עבור אנשים שמכירים את התחום. במילים אחרות, המקום הוא זה שקובע את אופי האירוע ולא להיפך. בעלי אירועים לא צריכים להילחץ והם רק צריכים להגיע עם ראש פתוח. האווירה סביב היין עושה את רוב העבודה והאורחים צפויים לצאת מהאירוע שמחים, נרגשים ומבושמים.

 

להזמנת מקום לאירוע קטן ביקב אנא פנו למחלקת הזמנות בטלפון – 04-6107530