אירוע חברה לכבוד סוף שנה/תחילת שנה

אירועי חברה הם כבר מזמן דבר שבשגרה עבור חברות במגזר העסקי בישראל, כמו גם עבור ארגונים ציבוריים שונים. כל עובד בחברה גדולה או בארגון גדול כזה או אחר השתתפו לפחות כמה פעמים בחייהם בערבי חברה, כאשר הסיבה הרשמית לערב החברה (או ה"נושא" של הערב) יכולים להיות שונים ומגוונים. אחת הסיבות לעריכת ערב חברה לכלל העובדים (או לקהל אחר – עובדיהן של מחלקות מסוימות בחברה, לקוחות החברה וכד') היא סיום או תחילת שנת העבודה. עיתוי זה אטרקטיבי לעריכת אירוע חברה ממספר סיבות.

 

סיכום שנה, הצהרת כוונות לשנה החדשה ועוד

אירוע חברה הנערך לכבוד תחילת השנה מהווה הצהרת כוונות מסוימת מצד מנהלי החברה. תחילת שנה היא זמן טוב להציב מטרות ויעדים מבחינה עסקית, ואירוע חברה יכול לגבש את כלל העובדים ולייצר אווירת אחדות ומוטיבציה לקראת היעדים והאתגרים העומדים בפני עובדי החברה בשנה החדשה. ניתן להכניס גם תכנים מקצועיים או ארגוניים לערב החברה (למשל – לדבר ישירות בפני משתתפי האירוע בדבר הכוונות והיעדים לשנה החדשה), אך גם אם לא אומרים שום דבר באופן ישיר ומפורש, אירוע פתיחת שנה יכול לעשות את העבודה ולייצר את עליית העירנות והמוטיבציה מצד עובדי הארגון.

גם סיום השנה מהווה כמובן סיבה טובה לערוך אירוע חברה. אירוע חברה, במיוחד בסיום השנה, יכול להצטייר בעיני העובדים כערב שעורכת החברה לכבודם, כסוג של הוקרת תודה על עבודתם המסורה לאורך השנה. גם כאן יכול מנהל בדרג כזה או אחר לשאת דברים ולסכם מפורשות את השנה ואת פעילות הארגון לאורך השנה, אך ניתן גם להשאיר את האירוע ללא כל נאומים ומילים, ולתת למשתתפי האירוע ליהנות ממנו בידיעה כי הסתיימה לה עוד שנה.

 

אירוע קטן ואינטימי יחסית או אירוע גדול וגרנדיוזי לסיכום השנה

איזה סוג של אירוע עסקי מתאים כאירוע סיום שנה? האם אירוע גדול, גרנדיוזי ורב משתתפים או אירוע קטן ואישי יותר? אין כמובן תשובה נכונה אחת. זה תלוי בעיקר בסוג הארגון העורך את האירוע, ובאווירה הספציפית שמעוניינים ליצור באירוע. פעמים רבות עורכות חברות גדולות ומרובות עובדים אירוע סיכום שנה גדול הכולל הפעלות שונות והופך לסוג של מסיבה לציון סיום השנה. מקרה זה מתאים על פי רוב לתאגידי ענק הכוללים מאות או אלפי עובדים ואת משפחותיהם. במרבית המקרים ערב חברה לסיום השנה יהיה קטן ואישי יותר, במטרה לייצר אווירה נעימה, אישית ואפילו משפחתית בעסק. כך, מסכמת החברה את השנה שהסתיימה ויוצרת אווירת גיבוש ואחדות בקרב עובדי הארגון לקראת השנה החדשה המתחילה מיד.

כך, אירועים עסקיים לציון סיום השנה כוללים פעמים רבות תכנית אמנותית קצרה יחסית (הופעת אומן, ערב סטנד אפ וכד'), אוכל משובח וגם בר משקאות איכותיים. כך, מקבלים העובדים את ההרגשה כי הם חלק ממשפחה של ממש, המתגמלת ומצ'פרת אותם בסיומה של שנת עבודה קשה…

 

להזמנת מקום לאירוע חברה באולמות היקב יש לפנות למחלקת הזמנות בטלפון- 04-6107530