משלוח חבילות שי מיוחדות לחג – עכשיו ביקבי בנימינה

קרבתם של חגי תשרי מדרבנת אותנו להתחיל לחשוב על חבילות השי שאותם נעניק לקרובים לנו. כיום ניתן להשיג חבילות שמכילות כל טוב ולשמח את המשפחה והחברים. אחת הדרכים הפופולאריות ביותר לבחירת מארזי חג היא על ידי פניה לחברות אשר מתמחות בתחום זה. בדרך כלל חבילות מסוג זה יכילו ממתקים, שוקולד וגם בקבוקי יין משובח.
חבילות שי לראש השנה יכולות להיות מאוד מפוארות אך יש מוצר אחד שחייבים לשלב אותו בכל חבילה והוא היין. מארזי יין דקורטיביים ניתן להשיג אצל חברות שעוסקות בתחום זה. אם אתם מעוניינים להשיג יין משובח אז מוטב לפנות למקום שבו הוא מיוצר כלומר ליקב.

מה היתרונות של הענקת יין לחג

יין שמגיע ישירות מהיקב יהיה בהכרח טרי יותר ואיכותי יתר. כמובן שניתן לרכוש יין בסופר הקרוב אך אם מדובר על קניה מרוכזת מחברה אז המחיר שתשלמו יהיה נמוך יותר. חבילת שי מוענקת גם במסגרת מקום העבודה וגם שם חשוב לשמור על רמה גבוהה שתייצג את הלך הרוח בחברה או בעסק.

חבילות השי לחג אמורות להיות מסוגננות ומהודרות. על כן כדאי לבחור במארזים מוכנים שמציעים את כל החבילה.
• ניתן לבחור במארזים מסוגים שונים בהתאם למסגרת התקציב ולאופי שלכם.
• אפשר לשלב את בקבוקי היין באלמנטים אחרים כמו שוקולדים, דבש ועוד דברים אשר מביעים את רוח החג
• הבחירה בחברה מסודרת תבטיח גם שהמשלוח יגיע ליעדו בדיוק בזמן המתאים וללא כל עיכובים מיותרים.

מתי כדאי להזמין את המשלוחים

אם החגים כבר בפתח אז כדאי להתעורר בזמן ולא לחכות לרגע האחרון. מוטב להתחיל לטפל בנושא כמה שבועות לפני שמגיעים החגים כך שלא תגיעו למצב שאתם לא מוכנים. כדאי להיכנס את אתר האינטרנט של החברה ולצפות בסוגי המארזים השונים. כל חבילה היא שונה ומכילה אלמנטים אחרים.
יש לזכור שיין הוא מוצר שניתן לשמור אותו לאורך זמן רב ועל כן הוא יכול להוות מתנה מצוינת. אמנם במקרים רבים הוא יסתיים במהלך החג אך גם אם לא ניתן לשמור אותו בתנאים מתאימים ולהשתמש בו במהלך השנה.