מקום ואוירה – הבסיס להצלחת אירוע

עולם האירועים הישראלי והבינלאומי הפך לתעשייה של ממש, המציעה מגוון רחב של סוגי אירועים הן למגזר הפרטי והן למגזר העסקי. ציוני דרך חשובים בחיים הם תמיד סיבה טובה לחגיגה, וכל המרבה הרי זה משובח. ולכן, טרם קיום האירוע ועקב ריבוי האפשרויות, יש להיערך כראוי על מנת ליצור אירוע מוצלח. אחד האלמנטים החשובים ביותר בתכנון אירוע, אם לא החשוב ביותר, הוא בחירת המקום המתאים.

המקום בו יתקיים האירוע ידאג במידה רבה לאווירה שתהיה בו, למזון שיוגש, לחיבור בין המשתתפים וכמובן לרושם שיותיר אצל המוזמנים והזיכרונות שייצור עבור החוגגים. כאשר ניגשים לבחור מקום לאירוע, התחושה המתקבלת ממנו ממלאת תפקיד חשוב, אך יש להתחשב במרכיבים נוספים כמו מיקומו בארץ, התפריט, המראה ואפילו מקומות חניה, על מנת שהאירוע יטיב עם כלל המוזמנים ויהפוך את האירוע למושלם.

אילו מרכיבים צריכים שיהיו במקום האירוע על מנת ליצור אווירה מוצלחת ואיך תוכלו לעשות זאת ביקבי בנימינה?

עיצוב יוקרתי, תפריט מגוון ונוחות מרבית מאפייני המקום והאווירה לאירוע מושלם

יקבי בנימינה הממוקמים במרכז הארץ בלב נוף קסום ומהווים מיקום מיתולוגי ואטרקטיבי, הם דוגמא למקום שבו מתקיימים מרבית המאפיינים לאירוע מוצלח. המיקום הגיאוגרפי מיטיב עם המוזמנים, התפריט הייחודי נעשה במקום, וכן המראה המרשים יחד עם האווירה והסיפור שמאחורי המקום, מוסיפים לאופי של האירוע.

  • מקום טוב באמצע למרות שמדינת ישראל היא ארץ קטנה, המיקום הגיאוגרפי של מקום האירוע הנבחר הוא חשוב ביותר, על מנת להקל על האורחים בהגעה אליו ובכך להגדיל את מספר האורחים הפוטנציאלים. על כן, ישנה חשיבות לבחירת מקום שיהיה קרוב למרכז הארץ, אך ייחודי וקסום בלב פינה כפרית. יקבי בנימינה ממוקמים בנקודה גיאוגרפית מושלמת מהבחינה הזאת ודרכי ההגעה הנוחות מאפשרות גישה מקסימאלית לאורחי האירוע. החנייה היא מרכיב חשוב בבחירת מקום האירוע וביקבי בנימינה תוכלו למצוא מקומות חנייה בשפע.
  • תפריט ייחודי ומגוון המזון שיוגש באירוע על צבעיו וצורותיו הוא אחד האלמנטים החשובים ביותר והמשמעותיים ביותר להצלחתו של אירוע בישראל. ככלל, כל אירוע הנתחם בזמן קצר כמו אירועים עסקיים או משפחתיים, סובב סביב התפריט אשר ממלא חלק ניכר ממנו ולכן, חשוב למצוא מקום שיעמיד לרשותכם תפריט איכותי שיתאים למגוון המוזמנים. לרוב, מקום המגיש תפריט, שלא מוזמן מבחוץ, יהיה מומלץ יותר, וכן עדיף שיהיה כשר ושיהיו בו אופציות צמחוניות ובשריות כאחד, על מנת לענות על הצרכים של רוב המוזמנים.
  • מראה מרשים מעבר לתפריט ולמיקום הגיאוגרפי, חשוב שמקום האירוע יהיה אטרקטיבי ומיוחד במינו. יקבי בנימינה למשל, מביאים איתם אופי וסיפור אל האירוע, אשר מתבטא בעיצוב כפרי וקסום, שירשים את האורחים ויהפוך את האווירה באירוע למהנה, נינוחה ונעימה. כאשר מקום האירוע עונה על אטרקטיביות וסקרנות, כך האירוע מקבל ערך מוסף, אשר יתרום לאווירה בו, שהיא כאמור, הבסיס להצלחת האירוע.

להזמנת מקום לאירועים פרטיים באולמות היקב יש לפנות למחלקת הזמנות בטלפון – 04-6107530